Planowanie głowicy, o ile?
#21 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 07:29
Jeśli ktoś buduje silnik potwora żadko myśli o spalaniu w rajdówce.
To ma zapitalać a spalanie jest czynnikiem ubocznym.
A jak ktoś jest biednym studentem to nie rasuje silnika
#22 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 15:14
do mandoliny jesli dl aciebie cos co ma 40koni to potwor to wspolczuje druga sprawa to taka ze nie widze sensu robienia tego wszytskie bo latwiej tanmiej i lepiej wlozyuc inny silnik a jesli chodzi o rajdy to w kjsach juz czasami nei ma kategori 652 wiec najlepiej od razu wsadzic cos 900cm i to modyfikowac ale to moje zdanie
Ps masz cos do studentow?
#23 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 15:24
Co do silników i kjs to każdy ma swoje zdanie. Ja nie wiem czy starty na 900 to super pomysl jeżeli są same maluszki, a nie ma klasy. Zawsze maluch to maluch i na 650 powinien w sportach śmigać.
#24 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 17:35
do mandoliny jesli dl aciebie cos co ma 40koni to potwor to wspolczuje
Kolego 40 KM na maluchowskim silniku to prawie 100% mocy więcej więc nie pitol mi tu (za przeproszeniem), że to nie jest potwór.
Pytałeś o wpływ modyfikacji na zurzycie paliwa więc nie zmieniaj tematu i nie rób OT w temacie.
bo latwiej tanmiej i lepiej wlozyuc inny silnik a jesli chodzi o rajdy to w kjsach juz czasami nei ma kategori 652 wiec najlepiej od razu wsadzic cos 900cm i to modyfikowac ale to moje zdanie
Gdybyś interesował się tym tematem to po pierwsze wiedział byś ,że wcale nie jest tak taniej i lepiej a dodatkowo obserwując tabele wyników zobaczył byś jak wychodzą 650 dobrze podłubane a marnie wygrzebane 900. Bo jeśli na dobrze podłubany motor chcesz wydać tyle samo nie zależnie czy będzie to 650 czy 900 to lepiej bawić się w 650 bo przy tych samych pieniązkach nie zbudujesz dobrze zrobionej 900.
Zupełnie nicPs masz cos do studentow?
Gratki za słuszne spostrzeżenieZawsze maluch to maluch i na 650 powinien w sportach śmigać.
#25 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 19:47
a jelsi chodzi o te zabojcze 40koni niech ci bedzie ze to potwor nie wiem co znaczy w waszym slangu OT domyslalem sie ze jak na takim forum, powiuem cos zlego na malucha to zaraz mnie zjecie ale jakos o to nie dbam dla mnie dwucylindrowe silniki powinny byc zarezerwowane dla motocykli
a jesli chodzi o te 650 i 900 to zalezy czy taniej od tego czy masz zamiar sie nim tylko scigac raz w miesiacu to moze i lepiej zrobic ta 650 ale jelsi masz zamiar nim jezdzic jeszcze czesciej to na pewno wyjdzi etaniej zalozyc 900 ktora bedzie miala tez 40 koni ale spali 7 a nie 15
dobra nie pisze juz szkoda pradu:)
#26 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 19:59
Oprócz regulacji zupełnie nica przepraszam bardzo co ja niby mam zrobic z tym ze mi tyle pali ?
Tak jak sam piszesz spalanie zależy od korków, stylu jazdy , cięzkiej nogi.
Mi też nigdy nie spalił 5 litrów.
Jak na każdym innym foru OFF TOOP - pisanie nie na temat.nie wiem co znaczy w waszym slangu OT
Wcale nie. Ja też uważam, że maluch to kiepskie auto. Za małe, za ciasne, zbyt awaryjne i na pewno nie rodzinne. Ale dla niektórych to jedyny realny finansowo środek transportu a dla innych hobby.domyslalem sie ze jak na takim forum, powiuem cos zlego na malucha to zaraz mnie zjecie
a jesli chodzi o te 650 i 900 to zalezy czy taniej od tego czy masz zamiar sie nim tylko scigac raz w miesiacu to moze i lepiej zrobic ta 650 ale jelsi masz zamiar nim jezdzic jeszcze czesciej to na pewno wyjdzi etaniej zalozyc 900 ktora bedzie miala tez 40 koni ale spali 7 a nie 15
Widzę, że twoja wiedza na ten temat jest bardzo płytka więc rzeczywiście nie trać prądu bo szkoda.
Nie słyszałem jeszcze o 650, która pali aż 15 litrów trochę Cię ponosiale spali 7 a nie 15
#28 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2007 - 19:18
no to ty malo wiesz chyba poczytaj w necie to znajdziesz
Nie muszę czytać wystarczy mi 10 lat dłubania w tych silnikach.
takie co pala wiecej fakt ze z oryginalnego zostaje sam blok
Mowa o prawie 100 konnym z głowicą z forda ciętą na pół czy o Nanni Ricambi 60 KM z większymi garkami?
To są rodzynki a my mówimy o rzeczach dla nas realnych.
#30 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2007 - 23:50
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
planowanie głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Czujnik temperatury w głowicy silnika 650 |
Mechanika | ddzkm |
|
|
|
Planowanie swapu, na 1.3 |
SWAP Center | Kickus |
|
|
|
Ubezpieczenie - ile? |
Hydepark | Kondek279 |
|
|