Skocz do zawartości


Zdjęcie

planowanie głowicy 600


5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Napisany 19 stycznia 2017 - 22:33

czy mozna głowice 600 od malucha splanowac -3mm pytam bo w zakładzie który robi kompleksowo silniki głowice powiedział ze nie mozna wiecej planowac bo komora spalania sie za bardzo zetnie i bedzie lipa dlatego chciałem sie upewnic czy mozna pod wałek 385 planowac normalnie 3mm ?

(troche głupien pytanie z mojej strony ale cos mi sie wierzyc nie chce ze tylko 1,7mm wystarcza pod 385 bo dla mnie to za mało)



#2 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 43m 30s

Napisany 21 stycznia 2017 - 19:12

Spokojnie można planować głowice -3mm pod walek 385. Sam mialem silnik 600 i glowice -5mm. Najlepiej ten walek sie sprawuje na glowicach od -3 do -4,5mm



#3 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Napisany 22 stycznia 2017 - 00:28

a czy przy głowicy-3mm trzeba robic nacięcia na tłokach i skracac osłony z popychaczami czy niekoniecznie

bo jak niekoniecznie to zrzucam głowice i doplanowywuje -3mm



#4 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Napisany 22 stycznia 2017 - 00:54

a czy przy głowicy-3mm trzeba robic nacięcia na tłokach i skracac osłony z popychaczami czy niekoniecznie

bo jak niekoniecznie to zrzucam głowice i doplanowywuje zeby było -3mm



#5 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 43m 30s

Napisany 22 stycznia 2017 - 11:34

Nacięcia na tłokach w tym przypadku zależy od głębokości osadzenia gniazd w głowicy. Ja mialem glowice -3,5mm i oryginalna uszczelkę i nie musiałem robić naciec pod zawory. Każdy silnik jest nieco inny najlepiej po planowaniu zrobić probe plastelinową. Co do osłon popychaczy to trzeba już je skrócić  bo są duze naprezenia. Lasek popychaczy jeszcze bym nie skracal ale jak chcesz zachowac geometrie rozrządu to skracaj.  



#6 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Napisany 22 stycznia 2017 - 17:50

mi zrobili w głowicy tak ze (tak mówił koleś) gniazda frezowali pod kątem jakoś (nie pamietam ale chyba było 45stopni) i zawory ponoć są troszke głębiej schowane to by znaczyło ze przy -3mm nic sie teoretycznie nie powinno stać 





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.