Skocz do zawartości


Zdjęcie

Planowanie głowicy, o ile?


30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 16 grudnia 2007 - 07:29

No widzisz w moim wypadku spalanie nie ma najmniejszego znaczenia.
Jeśli ktoś buduje silnik potwora żadko myśli o spalaniu w rajdówce.
To ma zapitalać a spalanie jest czynnikiem ubocznym.

A jak ktoś jest biednym studentem to nie rasuje silnika :)

#22 OFFLINE   majkel1988

majkel1988

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
    • :

Napisany 16 grudnia 2007 - 15:14

do 'sas'a :) tak na serii
do mandoliny jesli dl aciebie cos co ma 40koni to potwor to wspolczuje druga sprawa to taka ze nie widze sensu robienia tego wszytskie bo latwiej tanmiej i lepiej wlozyuc inny silnik a jesli chodzi o rajdy to w kjsach juz czasami nei ma kategori 652 wiec najlepiej od razu wsadzic cos 900cm i to modyfikowac ale to moje zdanie :D
Ps masz cos do studentow?:D

#23 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 16 grudnia 2007 - 15:24

Jeżeli on tyle na serii żłopie, to pozostaje mi tylko współczuć. Przy okazji też bardzi się dziwie dlaczego nic z tym nie robisz. Mój bierze w mieszanej ok 6,5l na 100km i taż ki ciągle sie za dużo wydaje choć zdaje sobie sprawę że silnik juz 107tyś ma bez remontu.
Co do silników i kjs to każdy ma swoje zdanie. Ja nie wiem czy starty na 900 to super pomysl jeżeli są same maluszki, a nie ma klasy. Zawsze maluch to maluch i na 650 powinien w sportach śmigać.
Żyj aż do śmierci!

#24 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 16 grudnia 2007 - 17:35

do mandoliny jesli dl aciebie cos co ma 40koni to potwor to wspolczuje


Kolego 40 KM na maluchowskim silniku to prawie 100% mocy więcej więc nie pitol mi tu (za przeproszeniem), że to nie jest potwór.
Pytałeś o wpływ modyfikacji na zurzycie paliwa więc nie zmieniaj tematu i nie rób OT w temacie.

bo latwiej tanmiej i lepiej wlozyuc inny silnik a jesli chodzi o rajdy to w kjsach juz czasami nei ma kategori 652 wiec najlepiej od razu wsadzic cos 900cm i to modyfikowac ale to moje zdanie


Gdybyś interesował się tym tematem to po pierwsze wiedział byś ,że wcale nie jest tak taniej i lepiej a dodatkowo obserwując tabele wyników zobaczył byś jak wychodzą 650 dobrze podłubane a marnie wygrzebane 900. Bo jeśli na dobrze podłubany motor chcesz wydać tyle samo nie zależnie czy będzie to 650 czy 900 to lepiej bawić się w 650 bo przy tych samych pieniązkach nie zbudujesz dobrze zrobionej 900.

Ps masz cos do studentow?

Zupełnie nic :)

Zawsze maluch to maluch i na 650 powinien w sportach śmigać.

:) Gratki za słuszne spostrzeżenie :)

#25 OFFLINE   majkel1988

majkel1988

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
    • :

Napisany 16 grudnia 2007 - 19:47

a przepraszam bardzo co ja niby mam zrobic z tym ze mi tyle pali ?:D na miescie ponizej 7 chyab nikomu nie zejdzie i smieszamnie ludzie jak pisza ze im pali 5! to taka mala dygresja nic z tym nie zorbie po 1 łódź jest teraz tak rozkopana ze polowe czasu siue stoi po 2 w zimie troche dluzej sie go na assaniu potrzyma i juz wiecej spali 8 moze nie lyknie al etak 7,7 to bierze:) i chyba sie z tym nic nie da zrobic

a jelsi chodzi o te zabojcze 40koni niech ci bedzie ze to potwor nie wiem co znaczy w waszym slangu OT :D domyslalem sie ze jak na takim forum, powiuem cos zlego na malucha to zaraz mnie zjecie ale jakos o to nie dbam dla mnie dwucylindrowe silniki powinny byc zarezerwowane dla motocykli :D
a jesli chodzi o te 650 i 900 :D to zalezy czy taniej od tego czy masz zamiar sie nim tylko scigac raz w miesiacu to moze i lepiej zrobic ta 650 ale jelsi masz zamiar nim jezdzic jeszcze czesciej to na pewno wyjdzi etaniej zalozyc 900 ktora bedzie miala tez 40 koni ale spali 7 a nie 15 :)
dobra nie pisze juz szkoda pradu:)

#26 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 16 grudnia 2007 - 19:59

a przepraszam bardzo co ja niby mam zrobic z tym ze mi tyle pali ?

Oprócz regulacji zupełnie nic :)
Tak jak sam piszesz spalanie zależy od korków, stylu jazdy , cięzkiej nogi.
Mi też nigdy nie spalił 5 litrów.

nie wiem co znaczy w waszym slangu OT

Jak na każdym innym foru OFF TOOP - pisanie nie na temat.

domyslalem sie ze jak na takim forum, powiuem cos zlego na malucha to zaraz mnie zjecie

Wcale nie. Ja też uważam, że maluch to kiepskie auto. Za małe, za ciasne, zbyt awaryjne i na pewno nie rodzinne. Ale dla niektórych to jedyny realny finansowo środek transportu a dla innych hobby.

a jesli chodzi o te 650 i 900 to zalezy czy taniej od tego czy masz zamiar sie nim tylko scigac raz w miesiacu to moze i lepiej zrobic ta 650 ale jelsi masz zamiar nim jezdzic jeszcze czesciej to na pewno wyjdzi etaniej zalozyc 900 ktora bedzie miala tez 40 koni ale spali 7 a nie 15


Widzę, że twoja wiedza na ten temat jest bardzo płytka więc rzeczywiście nie trać prądu bo szkoda.

ale spali 7 a nie 15

Nie słyszałem jeszcze o 650, która pali aż 15 litrów trochę Cię ponosi :D

#27 OFFLINE   majkel1988

majkel1988

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
    • :

Napisany 17 grudnia 2007 - 00:01

no to ty malo wiesz chyba :D poczytaj w necie to znajdziesz takie co pala wiecej fakt ze z oryginalnego zostaje sam blok ale jak by nie poatrzec to nadal maluchowska 650:D

#28 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 17 grudnia 2007 - 19:18

no to ty malo wiesz chyba poczytaj w necie to znajdziesz


Nie muszę czytać wystarczy mi 10 lat dłubania w tych silnikach.

takie co pala wiecej fakt ze z oryginalnego zostaje sam blok


Mowa o prawie 100 konnym z głowicą z forda ciętą na pół czy o Nanni Ricambi 60 KM z większymi garkami?
To są rodzynki a my mówimy o rzeczach dla nas realnych.

#29 OFFLINE   majkel1988

majkel1988

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
    • :

Napisany 17 grudnia 2007 - 23:18

nie wiem czy to glowica forda czy czego ale ja widzialem taki co mial cos kolo 60koni i podobno pisali ze pali nawet do 40litrow:D

#30 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 17 grudnia 2007 - 23:50

40 litrów oesowych to palą 500 konne lancery na wyścigach górskich

#31 OFFLINE   majkel1988

majkel1988

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 7 postów
    • :

Napisany 18 grudnia 2007 - 23:11

ja tylko mowie co czytalem
swoja droga wydaje mi sie ze chyba wiecej bylby w stanie taki lancer spalic 3litrowy wolnossacy 6cylindrowy mercedesa pali 30 jak mu sie wdepnie



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.