Tuning silnika
Started By
Patek
, 22 mar 2008 20:25
70 odpowiedzi na ten temat
#23 OFFLINE
Napisany 27 marca 2008 - 09:54
krutką odpowiedz warto czy nie
Jak w dobrym stanie i za dobre pieniądze to warto.
#27 OFFLINE
Napisany 27 marca 2008 - 20:30
sutkowe
A nawet stukowe...
Spalanie stukowe, nie powstaje tylko od za dużego splanowania głowicy, generalnie to zbyt wysoka temperatura zabija silniki i nieodpowiednia mieszanka powoduje stukowe. Bo przecież da się jeździć na codzień z głowicą 3mm splanowaną, JEŚLI idealnie zgrane są gaźnik i zapłon do tego splanowania, prawda?
#28 OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 00:50
http://www.126fan.pl/www/wal_korbowy.htmSiema mam okazję kupic wał od bisa do mojego eleganta i pytanie do was proszę o krutką odpowiedz warto czy nie miał by pracowac z zespołami kture wyżej wymieniłem pozdro dla maniaków 126p
Nie bój się zmiany na lepsze...
#36 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2008 - 20:27
Nie wiem jak z tym zamachem ale najczęściej ludzie wlasnie zostają na 4,5kg. Mówią że lżejsze mają problemy w górach. Nie wiem, narazie mam serie.
Natomiast bardzo prosze o odp. na moje pytanie. Czy poprawiając dolot zwiększa się zużycie paliwa, przy normalnej jeździe.
Natomiast bardzo prosze o odp. na moje pytanie. Czy poprawiając dolot zwiększa się zużycie paliwa, przy normalnej jeździe.
Żyj aż do śmierci!
#39 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2008 - 21:18
Zasadę działania koła zamachowego najłatwiej zrozumieć w prosty sposób:
Standardowe koło:
Wieszasz na linie ciężki kamień i kręcąc się w koło prubujesz go rozkręcić w okół siebie.
Rozkręcanie się będzie trochę czasu trwało ale jak się rozkręcisz to trudno będzie ci się zatrzymać.
Odchudzone koło.
Wieszasz na linie jakiś lekki element. Rozkręcisz się bardzo szybko ale równie szybko się zatrzymasz.
Banalna teoria ale niedoinformowanym może pomóc zrozumieć zasadę działania i modyfikacji tego elementu.
Standardowe koło:
Wieszasz na linie ciężki kamień i kręcąc się w koło prubujesz go rozkręcić w okół siebie.
Rozkręcanie się będzie trochę czasu trwało ale jak się rozkręcisz to trudno będzie ci się zatrzymać.
Odchudzone koło.
Wieszasz na linie jakiś lekki element. Rozkręcisz się bardzo szybko ale równie szybko się zatrzymasz.
Banalna teoria ale niedoinformowanym może pomóc zrozumieć zasadę działania i modyfikacji tego elementu.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
przerywa,gaśnie,nierówna praca silnika |
Mechanika | PiotrAS85 |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Naprawa silnika ile by to kosztowało ? |
Mechanika | Mateusz_PL |
|
|