Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tuning silnika


70 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   maciekdj

maciekdj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 290 postów
    • Time Online: 2m 26s

Napisany 25 marca 2008 - 22:07

ja jezdze na 3,5 ale uwazam ze z tym planowaniem to trzeba ostroznie bo znane sa przypadki kiedy fabryka zrobila tak krzywą glowice ze przy planie 4mm zawory zaczely walic w tloki...

wtedy to juz tylko podebrania w tlokach i heyah 8)

#22 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 27 marca 2008 - 07:52

Siema mam okazję kupic wał od bisa do mojego eleganta i pytanie do was proszę o krutką odpowiedz warto czy nie miał by pracowac z zespołami kture wyżej wymieniłem pozdro dla maniaków 126p

#23 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 27 marca 2008 - 09:54

krutką odpowiedz warto czy nie


Jak w dobrym stanie i za dobre pieniądze to warto.

#24 OFFLINE   FSMarcin

FSMarcin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 402 postów
    • Time Online: 9m 6s

Napisany 27 marca 2008 - 12:08

Ten wał ma mniejszy przeciwciężar i przez to środek ciężkości umieszczony jest bliżej osi, prawdopodobnie będziesz mógł lepiej wkręcać się na obroty.
Ford Fiesta 1,3i C 95'

#25 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 27 marca 2008 - 15:19

Ok. ale co z żywotnościom silnika ? wiecie chciałbym żeby w sprincie do setki był dobry a z drugiej strony niehciałbym skrucic jego żywotności tylko jak sie da to ją powienkszyc po pszes poprawienie wszystkiego?

#26 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 27 marca 2008 - 20:11

Patek ortografia....prosze Cie... :cry:
Dodany obrazek

#27 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 27 marca 2008 - 20:30

sutkowe


A nawet stukowe...

Spalanie stukowe, nie powstaje tylko od za dużego splanowania głowicy, generalnie to zbyt wysoka temperatura zabija silniki i nieodpowiednia mieszanka powoduje stukowe. Bo przecież da się jeździć na codzień z głowicą 3mm splanowaną, JEŚLI idealnie zgrane są gaźnik i zapłon do tego splanowania, prawda? 8)

#28 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 29 marca 2008 - 00:50

Siema mam okazję kupic wał od bisa do mojego eleganta i pytanie do was proszę o krutką odpowiedz warto czy nie miał by pracowac z zespołami kture wyżej wymieniłem pozdro dla maniaków 126p

http://www.126fan.pl/www/wal_korbowy.htm
Nie bój się zmiany na lepsze...

#29 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 05 kwietnia 2008 - 19:50

Siema chłopaki! Mam do Was pytanko :arrow: Mogę kupic chłodnicę oleju do maluszka z całym osprzętem za dosyc dużą kasę :shock: i pytanie czy warto czy też może sobie odpuścic, proszę o odpowiedzi, dzięki!!! :)

#30 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:03

Jaka kwota wchodzi w grę?

#31 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:12

250zł, kasa nie ważna, chodzi mi głównie o to czy warto.

#32 OFFLINE   Cybul

Cybul

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:27

jak silnik modzony i bedziesz lubil dac mu w pizde to warto, temp. bedzie nizsza...
Budowa trwa;]
Dodany obrazek

#33 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 06 kwietnia 2008 - 11:48

Dzięki za odpowiedzi :lol:

#34 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 06 kwietnia 2008 - 19:52

Że się tak doczepię.

Dużo wzrasta zużycie paliwa przy takich modach? Chodzi mi o jazde powiedzmy w noramlny sposób. Nie jakieś upalanie czy coś.
Żyj aż do śmierci!

#35 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 08 kwietnia 2008 - 18:42

Siemka. Tak sobie szperałem po necie, poczytałem i teraz się zastanawiam czy koło zamachowe 3,6 nie będzie zbyt lekkie do codziennej jazdy, bo z tego co wyczytałem najlepsze to o wadze 4,5 kg. Jak myślicie które będzie bardziej pasowało :?:

#36 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 08 kwietnia 2008 - 20:27

Nie wiem jak z tym zamachem ale najczęściej ludzie wlasnie zostają na 4,5kg. Mówią że lżejsze mają problemy w górach. Nie wiem, narazie mam serie.

Natomiast bardzo prosze o odp. na moje pytanie. Czy poprawiając dolot zwiększa się zużycie paliwa, przy normalnej jeździe.
Żyj aż do śmierci!

#37 OFFLINE   kapsel

kapsel

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 754 postów
    • Time Online: 2g 33m 1s

Napisany 08 kwietnia 2008 - 20:28

Im lżejsze koło zamachowe, tym silnik się szybciej wkręca na obroty, tym maleje prędkość maxymalna.

Zrób jak chcesz, to zależy tylko od Twoich upodobań ;)
[img]http://img138.imageshack.us/img138/7055/126bb.gif[img]

#38 OFFLINE   Patek

Patek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 65 postów
    • Time Online: 1d 18g 22s

Napisany 09 kwietnia 2008 - 21:09

SAS: nie zwiększa się a raczej powinna się minimalnie zmniejszyc, silnik jest "odetkany", lepiej pracuje. Warto.

#39 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 09 kwietnia 2008 - 21:18

Zasadę działania koła zamachowego najłatwiej zrozumieć w prosty sposób:

Standardowe koło:

Wieszasz na linie ciężki kamień i kręcąc się w koło prubujesz go rozkręcić w okół siebie.
Rozkręcanie się będzie trochę czasu trwało ale jak się rozkręcisz to trudno będzie ci się zatrzymać.

Odchudzone koło.

Wieszasz na linie jakiś lekki element. Rozkręcisz się bardzo szybko ale równie szybko się zatrzymasz.

Banalna teoria :) ale niedoinformowanym może pomóc zrozumieć zasadę działania i modyfikacji tego elementu.

#40 OFFLINE   FSMarcin

FSMarcin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 402 postów
    • Time Online: 9m 6s

Napisany 09 kwietnia 2008 - 21:37

ale niedoinformowanym może pomóc zrozumieć zasadę działania i modyfikacji tego elementu.


Niedoinformowani nie powinni brać sie za mechanikę.. :crazy: :faja:
Ford Fiesta 1,3i C 95'



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.