Witam! Mam problem związany z kołem zamachowym.
Chce trochę zredukować masę i pojawiają się różne opinie na ten temat.
Ludzie od Otoczaka mówią ,że można odelżyć do 3.5kg natomiast znajomi mówią mi ,że odpowiedni będzie kilogram mniej ponieważ później pojawi się problem z niskimi obrotami.
Jak to wygląda w praktyce ? Jakie macie doświadczenia z redukcja masy koła zamachowego?
Samochód będzie użytkowany na co dzień ale w trochę mocniejszym setupie.
Lżejsze koło zamachowe.
Started By
Kovalcio
, 09 Dec 2014 13:32
8 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 09 December 2014 - 13:32
#9 OFFLINE
Posted 31 December 2014 - 20:59
Ja u siebie mam 2,7 kg z ostrym wałkiem i owszem, kręci się fajnie. Gorzej jak przychodzi pod ostrą górkę wyjechać no i prędkość max 110. Ważne, żeby koło było dobrze wyważone. Problemów z wolnymi obrotami nie mam. Moim zdaniem jak stoczysz do wieńca to w zupełności wystarczy.
Moja zabawka http://www.terytoriu...aluch-hoffmana/
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
wady i zalety kola zamachowego odelzonego ? |
Mechanika | siwydh |
|
|
|
Odchudzone koło zamachowe a spalanie. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Koło zamachowe |
Mechanika | fiatamoc |
|
|
|
Koło zamachowe |
Mechanika | Pro100wnik |
|
|
|
Dokręcanie koła zamachowego |
Mechanika | Mat |
|
|