wady i zalety kola zamachowego odelzonego ?
Started By
siwydh
, 21 lis 2006 19:52
33 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2006 - 12:28
Dla mnie to troche dziwna teoria że lekkie koło powoduje zwiekszenie spalania? moje koło waży niecałe 4.5kg i spalanie na prędkościach do 110km/h jest na poziomie 5l/100km, przy prdkościach 110-130km/h utrzymuje sie na poziomie 6l/100km to nie wiem chyba masz coś nie tak z gaźnikiem lub z innymi ustawieniami.
#24 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2006 - 21:54
zmienia sie spalanie poniewarz przy normalnej jezdzie 80 km/h na stoczonym kole zamachwoym większość szybkosci utrzymujesz dzięki bezynce a na ciężkiszym kole zamachywm powstaje większa energia kinetyczna i niepotrzebuje tyle paliwa , tak ja to widze . Kumpel miał stoczone kolo tak samo jak ja , identycznie i spalalo mu podobnie jak mi , ja zalozylem zamach z E a on z eleganta teraz mi pali 5-7 kumplowi 5-8 i elegancko mu sie wkręca na obroty jak na serie
#26 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2006 - 11:46
Ojciec mojego kumpla ma warsztat gdzie planuje głowice, ale podobno koło też może stoczyć, bo już pytałem.
Jeśli jesteś z Bałut powinieneś znać taką uliczkę między Warszawską a Inflancką. Nie mogę sobie teraz nazwy przypomnieć...
Na dniach się dowiem...
Jeśli jesteś z Bałut powinieneś znać taką uliczkę między Warszawską a Inflancką. Nie mogę sobie teraz nazwy przypomnieć...
Na dniach się dowiem...
#27 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2006 - 11:57
Z lekkim kołem jest troche inaczej, utrzymywanie prędkości jest zawsze dzięki benzynie inaczej by silnik zgasł , ale utrzymywanie stalych prękosci obrotowych nie jest uzależnione kołem zamachowum, bo jeśli silnik już osiągnął jakies obroty to energia kinetyczna na lekkim kole jest taka sama jak na ciężkim, różnice powstają wtedy gdy silnik wchodzi na obroty i z nich schodzi lub gdy podjeżdżamy pod góre, większe spalanie na lekkim kole zamachowym wystepuje głównie wtedy gdy podjeżdżamy pod stromą góre i wtedy trzeba redukować biegi i trzymac silnik na wysokich obrotach, poza tym to też troche zależy od techniki jazdy, ogólnie mówiąc silnik z lekkim kołem powinien palic mniej poniewać nie jest potrzeba tyle mocy (paliwa) żeby wprowadzić silnik na obroty, ale tutaj znowu kłania sie umiejetnośc i technika jazdy, czesto bywa tak że jak ma sie lekkie koło to każdy butuje ten silnik żeby szybko wszedł na obroty, wiadomo ze w silniku gażnikowym gwałtowne naciśnięcie gazu wręcz wlewa ogromne ilości paliwa do gardzieli i wtedy drastycznie rośnie spalanie, ale spróbujcie sobie pojeździć spokojnie i na lekkim bucie a na pewno zauważycie że mało pali, lekkie koło to swietna rzecz, ale uzywajcie go z rozwagą, a nie na każdym skrzyżowaniu.
#30 OFFLINE
Napisany 23 marca 2007 - 21:11
Podjąłem decyzję i odelżam koło. Załtwiłem już z kumpla ojcem i zrobi mi to gratis. I teraz mam pytanie (a właściwie parę):
1. Podobno trzeba wyregulować gaźnik. Po co (tak na chłopski rozum bym prosił)?
2. Czy obrotomierz jest obowiązkowy?
3. Czy w trakcie wyjmowania silnika można (szybko) wymienić sprzęgło na to od cc (chodzi mi o to, żeby się zamknąć w jeden dzień ze wszystkim, bo potrzebuję bobka do pracy)?
Z góry dzięki!
Pozdrawiam!
1. Podobno trzeba wyregulować gaźnik. Po co (tak na chłopski rozum bym prosił)?
2. Czy obrotomierz jest obowiązkowy?
3. Czy w trakcie wyjmowania silnika można (szybko) wymienić sprzęgło na to od cc (chodzi mi o to, żeby się zamknąć w jeden dzień ze wszystkim, bo potrzebuję bobka do pracy)?
Z góry dzięki!
Pozdrawiam!
Nie bój się zmiany na lepsze...
#31 OFFLINE
Napisany 23 marca 2007 - 21:33
1. gazniik trzeba wyregulowac, a tu silnik bedzie troche inaczej chodzil wiec mu nie zaszkodzi regulacja
2. przydalby sie....
3. bez problemu bo i tak trzeba odkrecic sprzeglo.... i tu jest sprawa sporna ze sprzeglem... lepiej daj od bisa i juz....
2. przydalby sie....
3. bez problemu bo i tak trzeba odkrecic sprzeglo.... i tu jest sprawa sporna ze sprzeglem... lepiej daj od bisa i juz....
#34 OFFLINE
Napisany 30 października 2014 - 23:58
Mam okazję kupić koło koło 1,95kg Auto słuzy do zabawy nie jazdy na codzień. Co w o tym myślicie ??? Silnik dłubany a za rok 800ccm
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Nadkola Fiat 126p |
Mechanika | Jakubw27 |
|
|
|
rozbierzne kola przod |
Mechanika | wymiocik19 |
|
|
|
Plastikowe nadkola zalety i wady |
Stylistyka | Pitros |
|
|
|
Dokręcanie koła zamachowego |
Mechanika | Mat |
|
|
|
Wykręcenie kolanka wydechu. |
Mechanika | metaltymek |
|
|