650 Turbo?
#1 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2008 - 18:15
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#6 Gość_Demon126p_*
Napisany 15 lipca 2008 - 21:55
Jakość wykonania części do 650tki jest średnia.Zamiast myśleć o turbo najpierw trzeba pomyśleć o dorobieniu wysokiej jakości części zaczynając od bloku,a kończąc na wszystkich śrubkach.
Na częściach z tej stronki na pewno by wytrzymał uturbienie
#7 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2008 - 22:50
takie pogladowe foto :
W sumie gdybym dysponował gratami i kasą to z ciekawości dłubałbym taki silniczek na dostępnych w Polsce częściach..tak z ciekawości jak by to zniósł maluchowski motorek
Fiat 126p EL 1999
Polonez Caro 1.5GLI 1994
Daewoo Nubira Kombi 1.6 1998
#8 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2008 - 07:26
#13 OFFLINE
Napisany 04 marca 2009 - 12:41
Wybaczcie ale musiałem poświęcić troszke temu maluszkowi!
Dane techniczne:
# pojemność skokowa 903 ccm
# moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
# gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
# zawory Nimonic 40 i 36 mm
# tłumik Gianini
# zmodyfikowana 5-biegowa skrzynia przekładniowa
# wzmocniony układ hamulcowy
# felgi 6,5 X 13 cali, opony Pirelli 175/50/13
# prędkość maksymalna 170 km/h !!!
#15 OFFLINE
Napisany 04 marca 2009 - 17:21
tylko jest takie małe ale...kompresor jakiś czy cuś?
Kompresor jest napędzany silnikiem i co za tym idzie obciąża go, żeby zatem uzyskać taką samą moc jak z turbo silnik taki musi być mocniejszy o moc pobieraną przez kompresor.
Turbo to żden problem dla silnika, nawet w maluchu. Trzeba tylko dobrać odpowiednio niskie ciśnienie doładowania i zadbać o prawidłowy skład mieszanki.
#17 OFFLINE
Napisany 05 marca 2009 - 09:42
Czyste szaleństwo.Pewnie już 100 kilometrach ci się [niszczyć]ł.Lepiej zobacz OPIS ORYGINALNEGO FIATA 126 ABARTH
Wybaczcie ale musiałem poświęcić troszke temu maluszkowi!
Dane techniczne:
# pojemność skokowa 903 ccm
# moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
# gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
# ......
Ciekawe, kopiujesz opis wiszący od lat w sieci wraz ze zdjęciami białego włoskiego fiata który posiada z tyłu znaczki od wersji Giannini i dodatkowo napis abarth na pasie przednim. To stek bzdur, o prototypie 126 abartha poza kilkoma zdjęciami nie wiadomo prawie nic, a napewno nie dysponował on taką charakterystyką. Silnik abartha w fiatach 500 w najmocniejszej seryjnej wersjii 695SS miał moc 38 KM.
Giannini za to produkowało seryjnie kilka wersjki 126-tki, ale najmocniejsza wersja "GPA 800" miała 36 KM.
Co do turbo to oczywiście się da, ale to sztuka dla sztuki i walizka pieniędzy napewno się przyda.
#18 OFFLINE
Napisany 05 marca 2009 - 10:47
Czyste szaleństwo.Pewnie już 100 kilometrach ci się [niszczyć]ł.Lepiej zobacz OPIS ORYGINALNEGO FIATA 126 ABARTH
Wybaczcie ale musiałem poświęcić troszke temu maluszkowi!
Dane techniczne:
# pojemność skokowa 903 ccm
# moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
# gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
# zawory Nimonic 40 i 36 mm
# tłumik Gianini
# zmodyfikowana 5-biegowa skrzynia przekładniowa
# wzmocniony układ hamulcowy
# felgi 6,5 X 13 cali, opony Pirelli 175/50/13
# prędkość maksymalna 170 km/h !!!
w głowicy 903 ledwo mieszczą się zawory 31 i 27mm a gdzie te 40 i 36mm ??
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Grupy selekcyjne tłoków i cylindrów 650 oraz dobranie pierscieni do tłoków |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
650R2-Piła |
Teraz My! | Damian 650R2 |
|
|
|
Fiat 126p FL 650S - JEDYNY TAKI ! ZAPRASZAM SERDECZNIE !remont, kapitalka, malowanie i 5 więcej... |
Teraz My! | Mx2 |
|
|
|
Czujnik temperatury w głowicy silnika 650 |
Mechanika | ddzkm |
|
|