Cześć mam pytanie jaka jest najlepsza selekcja tłoka i cylindra ? chodzi mi o takie dopasowanie zeby sprezanie było wyzsze przy pomodzonym silniku i sportowym wałku
czy to ma byc
1. Cylinder A tłok C
2.Cylinder A tłok B
3.Cylinder A tłok A
czy
1.Cylinder B tłok A
2.Cylinder A tłok B
3.Cylinder C tłok C
Lub jeszcze inaczej
1. Cylinder C tłok B
2.Cylinder B tłok B
3.Cylinder A tłok B
czy po prostu A-A B-B C-C ? chodzi o takie dobranie zestawu zeby cisnienie wzrosło po planie głowicy 2 mm sportowym wałku zrobionym dolocie i gazniku no koło to wiadomo
i teraz jakie pierscienie tłokowe będa najlepsze pod tłoki czy prima ponoc fabryczne czy moze Goetze czy jakies inne?
Dlaczego załozyłem temat 3 lata temu załozyłem zestaw naprawczy cylinder B i tłok B po roku jezdzenia zrobieniu 800km zmierzyłem cisnienie miał po 8bar/cylinder wiec wymieniłem pierscienie po tym zrobiłem 1000km i mierzyłem miał po 9bar i na 4 biegu jest mułowaty i teraz sie zastanawiam jaka selekcja jest najlepsza zeby cisnienie miał rzedu 12 bo jest plan głowicy -2mm sportowy wałek etc i jakie najlepsze bedą przy tym pierscienie
czekam na odp i jakies rady od was co by zrobic zeby było ok?
( na 4 biegu jak ma wieksze obroty to minimalnie lepiej przyspiesza tak max 110 było ale to nie jest to co ja bym chciał)
jakie są wasze propozycje co to tego?