wydechu breda wady zalety?
Started By
siwydh
, 11 gru 2006 19:30
15 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2006 - 19:30
mam zamiar kupic sobie pod choinke breda ale zastanawiam sie czy warto:) jakie sa wady i zalety tego wydechu?
ma ktos moze nagrany dzwiek lub flmik jak to chodzi?
ktos mial stycznosc na zywo z tym wydechem albo jest posaiadaczem?
i czy da sie jezdzic po drodach publicznych wmiare po cichu
moze ktos ma do sprzedania w idealnym stanie ?
ma ktos moze nagrany dzwiek lub flmik jak to chodzi?
ktos mial stycznosc na zywo z tym wydechem albo jest posaiadaczem?
i czy da sie jezdzic po drodach publicznych wmiare po cichu
moze ktos ma do sprzedania w idealnym stanie ?
#2 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2006 - 19:34
Wiesz wszystko się da,zależy od podejścia,jakbym miał jeździć kaszlem na codzień,to bym się nie zdecydował na brede,ale ogólnie to zajebiście chodzi Zady i walety...ekhm,no ja to się ogólnie nieznam,ale słyszałem,że odtyka góre,i że jest głośna.Natomiast jak masz seryjny silnik,i chcesz założyć brede,to nie spodziewaj się rewelacji
#3 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2006 - 19:34
hmmm z tego co wiem to idealnie sie spisuje przy dorbze pomodowanych silnikach i przy sportowym walku ryczy jak bys darl przescieradlo co do seryjnego motoru o ktos chyba jozekrj smmiga na seri motorze z breda to on ci powie co i jak dokladniej... co do jazdy po ulicach to jak lubisz ryzyko to czemu nie .... bez zatyczki nie wyjechal bym na miasto z tym
#8 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2006 - 22:34
dokładnie tak ja juz wspomniał rOgaL
mam brede w mozna powiedziec ze seryjnym silniku
zamach 4kg
głowica -2mm
dolot
i musze powiedziec ze to cos daje
napewno pogorszył sie doł
polepszyły sie obroty od 3 do 5 tys jak juz sie wkreci w ten przedział to jest bardzo fajnie
moze podam ZA i PRZECIW w moim przypadku
+ fajny dzwiek
+ cos jednak dało (ale to nic porywajacego)
- jest to głosne nawet na seryjnym wałku , nic nie mowie jakie to głosne przy sportowych wałkach
- ciezko kupic płyte mocujaca ( walczyłem o nia 2 tyg) cena 70 + przesyłka
- przy montażu trzeba pobawic sie diaksem
- wkurza sasiadow ( -4opony)
wiec jezeli masz seryjny silnik to sa przerobki ktore sa tansze i przynosza wikszy skutek niz załozenie bredy
ja osobiscie jezdze bez zatyczki bo w srodku nie jest tak głosno ale na zewnątrz troche hałsuje
moze niech teraz Porthos wypowie sie jak to sie sprawuje przy jego Lajtach
mam brede w mozna powiedziec ze seryjnym silniku
zamach 4kg
głowica -2mm
dolot
i musze powiedziec ze to cos daje
napewno pogorszył sie doł
polepszyły sie obroty od 3 do 5 tys jak juz sie wkreci w ten przedział to jest bardzo fajnie
moze podam ZA i PRZECIW w moim przypadku
+ fajny dzwiek
+ cos jednak dało (ale to nic porywajacego)
- jest to głosne nawet na seryjnym wałku , nic nie mowie jakie to głosne przy sportowych wałkach
- ciezko kupic płyte mocujaca ( walczyłem o nia 2 tyg) cena 70 + przesyłka
- przy montażu trzeba pobawic sie diaksem
- wkurza sasiadow ( -4opony)
wiec jezeli masz seryjny silnik to sa przerobki ktore sa tansze i przynosza wikszy skutek niz załozenie bredy
ja osobiscie jezdze bez zatyczki bo w srodku nie jest tak głosno ale na zewnątrz troche hałsuje
moze niech teraz Porthos wypowie sie jak to sie sprawuje przy jego Lajtach
#11 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 15:44
kiedys byla moda na pustaki potem an jakeis wupexy i inne dziadostwa widze ze teraz na bredy...przy bredzie raczj dol jest nedzny wiec seria to nie jest wskazany motor do takeigo tlumika....co do zatyczki idzeisz do jakeigokolwiek toakrza z sdrednica jaka masz wylot i mowisz ze ma ci zrobic taki walec wyglada to ja ksloik tylko z dziurkami z boku i tyle
#13 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 23:21
mam pare numerów tel. niestety nie pamietam pod ktorym była firma ktora to robi
1. 602-281-857
2.ahc tuning (warsztat) 608-010-498
prawdopodobnie ten pierwszy jest własciwy
co do wydechow to wszystkie odetkane konstrukcje pogorsza dołowy zakres obrotow silnika seryjnego a tak naprawde i zrobionego tez
niestety cos trzeba stracic zeby zyskac i tak jest we wszystkich samochodach
(zdazaja sie wyjatki [ ja maiałem oakazje przejechac sie az 1 takim samochodem ze rowno cignoł od 1200 obr do odcinki przy 6500obr co było porobione to niestety nie wiem wiem ze były grzebane wałki i elektronika, wydech fabryczny, baza była astra gsi 150KM po przerobkach podobno miała 180KM i sporo momentu])
1. 602-281-857
2.ahc tuning (warsztat) 608-010-498
prawdopodobnie ten pierwszy jest własciwy
co do wydechow to wszystkie odetkane konstrukcje pogorsza dołowy zakres obrotow silnika seryjnego a tak naprawde i zrobionego tez
niestety cos trzeba stracic zeby zyskac i tak jest we wszystkich samochodach
(zdazaja sie wyjatki [ ja maiałem oakazje przejechac sie az 1 takim samochodem ze rowno cignoł od 1200 obr do odcinki przy 6500obr co było porobione to niestety nie wiem wiem ze były grzebane wałki i elektronika, wydech fabryczny, baza była astra gsi 150KM po przerobkach podobno miała 180KM i sporo momentu])
#15 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2006 - 09:33
chyba raczej Michael wupex twin
#16 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2006 - 09:53
Ta breda da Ci tyle co nic, takżę olej wydawanie takiej kasy. Weź urżnij tłumik i będzie brzmiał jeszcze lepiej a to go również odetka. A kaskę wsadź w obróbkę głowicy, pomodzenie gaźnika i np. toczenie zamachu.. To Ci da więcej niż breda.
Kiedy deszcz nie pada i wody coraz mnie... co mówię na to ja? KONEWKA
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Nie pali i strzela z wydechu |
Mechanika | wotus |
|
|
|
wady i zalety kola zamachowego odelzonego ? |
Mechanika | siwydh |
|
|
|
Ciężkie odpalanie, strzelanie z wydechu, itp. Fiat 126p 700cc |
Mechanika | Meras |
|
|
|
Plastikowe nadkola zalety i wady |
Stylistyka | Pitros |
|
|
|
Elegant trudny rozruch. Strzela z wydechu. |
Mechanika | wow12911 |
|
|