Witam! Mam problem związany z kołem zamachowym.
Chce trochę zredukować masę i pojawiają się różne opinie na ten temat.
Ludzie od Otoczaka mówią ,że można odelżyć do 3.5kg natomiast znajomi mówią mi ,że odpowiedni będzie kilogram mniej ponieważ później pojawi się problem z niskimi obrotami.
Jak to wygląda w praktyce ? Jakie macie doświadczenia z redukcja masy koła zamachowego?
Samochód będzie użytkowany na co dzień ale w trochę mocniejszym setupie.
Lżejsze koło zamachowe.
Started By
Kovalcio
, 09 gru 2014 13:32
8 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 13:32
#9 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2014 - 20:59
Ja u siebie mam 2,7 kg z ostrym wałkiem i owszem, kręci się fajnie. Gorzej jak przychodzi pod ostrą górkę wyjechać no i prędkość max 110. Ważne, żeby koło było dobrze wyważone. Problemów z wolnymi obrotami nie mam. Moim zdaniem jak stoczysz do wieńca to w zupełności wystarczy.
Moja zabawka http://www.terytoriu...aluch-hoffmana/
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zamówienia na duże koło pasowe do Fiata 126p 1:1 |
Usługi | m.a.x.x. |
|
|
|
pas mocujący koło zapasowe i lewarek |
Mechanika | PiotrekDST |
|
|
|
Koło przesunięte do przodu |
Stylistyka | darek1395 |
|
|
|
wady i zalety kola zamachowego odelzonego ? |
Mechanika | siwydh |
|
|
|
I ZLOT FIATA 126P w Zdunach koło Krotoszyna 21.06.2014r |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | Kovalcio |
|
|