Skocz do zawartości


Zdjęcie

Obniżanie .


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 29 kwietnia 2010 - 06:57

Witam. Tak jak w temacie jak to zrobić ??
1. Tył? Mam oryginały sprężyny i trzeba je uciąć?? Czy jak ?
2. przód ? Tam to już jestem całkiem ciemny ? Pewnie coś z resorem trzeba kombinować??
pozdrawiam!

#2 OFFLINE   Adam

Adam

    Zaawansowany

  • Member
  • 211 postów
    • Time Online: 2g 8m 50s

Napisany 29 kwietnia 2010 - 08:22

Tył to chyba mozna gdzies oddac zeby sprasowali ze 3 zwoje... Przynajmniej ja tak slyszalem a przód to sam jestem ciekawy jak to sie robi ;] bo nie wiem :P
Zero smutków, zero złoci, wyjebane po całoci... xD
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   wojtekk_17

wojtekk_17

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 83 postów
    • :

Napisany 29 kwietnia 2010 - 08:27

Spręzyny obcina sie o dana ilosć zwojów, w zależności od tego jak kto chce nisko, ale najlepiej oddać je do kowala aby jes sprasował na daną wysokość. Resor sie klepie na daną wysokość, albo tak jak w przypadku spręzyn powierza sie go kowalowi i on go obniży. Jak chcesz zeby było bardzo nisko to pasuje żebyś dodał dodatkowe pióro, ale nie wiem z czego sie je dobiera.

#4 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 29 kwietnia 2010 - 09:56

A ja wam polecam wyszukiwarkę bo tematów o zawieszeniu jest minimum kilkanaście.

#5 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 29 kwietnia 2010 - 14:26

razor34 zapraszam na gg wszystko Ci wytłumaczę jak nawet jesteś skłonny przyjechać do kowala to ja Ci zrobie Glebe na tyle ile chcesz :)
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#6 OFFLINE   mateuszgan

mateuszgan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 28 grudnia 2010 - 20:22

optymalne to ucięcie jednego zwoju z tyłu, reszta tutaj

Please Login or Register to see this Hidden Content

masz t osobny rozdział o zawieszeniu.

#7 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 28 grudnia 2010 - 20:49

Z tyłu obcięcie tylu zwojów ile chcesz < najlepiej najpierw zrobić przednie zawieszenie i wysokość tylnego dobrać "pod przód" >, dogięcie sprężyny i zaklepanie.
Przód - wyjęcie i wyklepanie resora, w razie naprawdę dużego obniżenia skrócenia najdłuższego pióra po 1.5cm < powiedzmy > na stronę i zagięcie na nowo "uszu".

Polecam dwa zwoje z tyłu, resor na 6 cm < strzałka ugięcia "do" podłoża >.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.