obnizanie
Started By
MAPET
, 08 paź 2006 20:04
126 odpowiedzi na ten temat
#44 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2008 - 14:01
I zacząć skrzypieć jak dostanie się woda i pojawi się korozja
#47 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2008 - 08:35
To niestety bez sensu bo oprócz sprężystości piór, uginaniu resoru przeciwstawia się siła tarcia między piórami. Tarcie zwiększa sztywność resoru, co powoduje wzrost częstości drgań nadwozia. Wywołuje też powierzchniowe zatarcie piór i ubytki na ich powierzchni, co zmniejsza ich wytrzymałość zmęczeniową. W celu zmniejszenia sił tarcia powierzchnię piór pokrywa się farbami cynkowymi lub smarami grafitowymi. Zaś w resorach lekkich stosuje się różnorodne przekładki z tworzyw sztucznych o małym współczynniku tarcia. Tak to wygląda w teorii;) W praktyce, po prostu lepiej założyć twarde amortyzatory niż kombinować z wyjmowaniem przekładek.
RACE TECH
#48 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2008 - 10:29
To było pytanie czysto teoretyczne, bo był u mnie koleś i miał tak założone właśnie. Sam mam 6 piór przekładki no i oczywiscie lekko muśnięte grafitowym. W rozmowie z moim sąsiadem na temat resoru padły też słowa o przekładkach z siateczki miedzianej smarze grafitowym i skajowych pokrowcach na resor zeby sie woda nie dostawała podobno widział takie wynalazki jak robił w polmozbycie
#52 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 23:01
Miałem tak ( chyba ) kiedyś. Nie będzie tarło.
#55 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 08:55
To ten "etap" w życiu mojego auta. Absolutnie nic Ci to zdjęcie nie da .
#57 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2009 - 16:47
Ja wczoraj obniżyłem maluszka z jednej strony jest pięknie a z drugiej jest wyżej nie wiem czy powinien się on jakoś ułożyć czy jak ?? Kolejną zagadką jest dla mnie amor z tej wyższej strony mianowicie pod siedzeniem pod nakrętką którą jest przykręcony są 2 gumy a z tej ładnej niskiej strony jest tylko jedna próbowałem odjąć jedną gumową podkładkę ale wtedy amortyzator nie przykręca się do końca czy to możliwe ze amor z tej wysokiej strony jest wyższy ??
Tuning jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro podstawą, Turbo zabawą...
Czerwony FL 85r.
Czerwony FL 85r.
#60 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 14:45
panowie potrzebuje rady.a mianowice chcialbym sie dowiedziec o ile trzeba sklepac mniej wiecej przodni resor aby uzyskac taki wizualny efekt ze gora opony niemal styka sie z nadkolem. nie chce chowac kol w nadkola bo to na drogach w mojej okolicy nie praktyczne i niebezpieczne bym nawet powiedzial. z gory dzieki za wszystkie rady
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Obniżanie fiacika |
Mechanika | adek5139 |
|
|
|
Obniżanie aut. |
Usługi | Stasiu126p |
|
|
|
Obniżanie . |
Mechanika | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Obniżanie malca |
Mechanika | Malaria |
|
|