obnizanie
Started By
MAPET
, 08 paź 2006 20:04
126 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2006 - 23:32
jak sprezynki poszły o -2 zwoje to miałem 2-3cm przeswitu miedzy wachaczem i buda
jak łatwo sie domyslic nie dało sie jezdzic (normalnie)
potem przyszły sprezynki o -1 gumy usztywniajace i amory zalane hipolem i haldpasy i wyglda tak
nadal dobija ale teraz na dziurach
jak łatwo sie domyslic nie dało sie jezdzic (normalnie)
potem przyszły sprezynki o -1 gumy usztywniajace i amory zalane hipolem i haldpasy i wyglda tak
nadal dobija ale teraz na dziurach
#23 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2006 - 16:56
a ja mam pytanko bo mam resor sklepany na 5cm a siedzi mi tak samo jak koledze który ma sklepany na 13cmm czy to może byc spowodowane tym ze mam wspawane okolo 2cm blachy w mocowaniu resora??
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#24 OFFLINE
Napisany 26 marca 2007 - 21:20
ja mialem sklepany na 13 a siedial wyzej niz ci na 13-15 ...
Skelapalem na 5 i jest wyzej niz ci co maja sklepane okolo 5 ...
Ze springami mam tak, 2 kumpli ma obciete o 1,3/4 zwoja i maja tak samo posadzonego jak ja a ja mam obciete o 1 zwoj.
Jak widac to zalezy od sprezyn i resora, kazdy inny, kazdy inaczej reaguje na mlotek
Skelapalem na 5 i jest wyzej niz ci co maja sklepane okolo 5 ...
Ze springami mam tak, 2 kumpli ma obciete o 1,3/4 zwoja i maja tak samo posadzonego jak ja a ja mam obciete o 1 zwoj.
Jak widac to zalezy od sprezyn i resora, kazdy inny, kazdy inaczej reaguje na mlotek
#25 OFFLINE
Napisany 26 marca 2007 - 21:34
zalezy od wszystkiego!
od tego jaki przebieg ma resor, jak wyruchane sa sprezyny, podstawki itp itd
Porthos ma 7 pior sklepane na 6cm a ja 6pior na 10,5cm i jemu nie obceraja opony 145/70 o nadkola a mi tak,a mamy na takich samych felgach
malucha maluchowi nie rowny
od tego jaki przebieg ma resor, jak wyruchane sa sprezyny, podstawki itp itd
Porthos ma 7 pior sklepane na 6cm a ja 6pior na 10,5cm i jemu nie obceraja opony 145/70 o nadkola a mi tak,a mamy na takich samych felgach
malucha maluchowi nie rowny
#26 OFFLINE
Napisany 27 marca 2007 - 08:46
Porthos ma 7 pior na 4 cm sklepany ... resor identyczny jak moj :D A z tylu podciete springi o 1.5 zwoja ... i jak dla mnie jest GITARA ... nie za nisko nie za wysoko.
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...
#29 OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 21:57
ak zglebować malca żeby sie koła schowały w nadkolach?
na przodzie 5,5" 13stki z oponą 165/55
na tyle 5,5" 13stki z oponą 175/50
ile cm resor? ile ściąć sprężyny z tyłu?
jakieś dodatkowe mody żeby to jeżdziło w miare sztywno, oponki nietarły nigdzie itp itd.
wcześniej myślałem o resorze na 12cm i sprężyny o 3/4 zwoja skrócić ale to chyba będzie za mało...
na przodzie 5,5" 13stki z oponą 165/55
na tyle 5,5" 13stki z oponą 175/50
ile cm resor? ile ściąć sprężyny z tyłu?
jakieś dodatkowe mody żeby to jeżdziło w miare sztywno, oponki nietarły nigdzie itp itd.
wcześniej myślałem o resorze na 12cm i sprężyny o 3/4 zwoja skrócić ale to chyba będzie za mało...
- mat1302 lubi to
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ
#31 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2008 - 21:45
A wiesz co się stanie jak taki zacisk puści przy prędkości 100-110 km/h
Poroniony pomysł. Pomijam to że obcięcie sprężyny szlifierką jest mniej czasochłonne i bezpieczniejsze niż ściskanie jakimiś opaskami
Poroniony pomysł. Pomijam to że obcięcie sprężyny szlifierką jest mniej czasochłonne i bezpieczniejsze niż ściskanie jakimiś opaskami
Piaskowy Fiat 126p 86'
http://www.terytoriu...oz-d-t2255.html
http://www.terytoriu...oz-d-t2255.html
#33 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2008 - 22:03
ale Bilcok ma też trochę racji, kiedyś w Tipie i w Puncie widziałem takie jakieś opaski ściskające sprężynę ale tam to dopiero masakra jest, strasznie tłucze budą... wiadomo skoro springi są ściśnięte
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE
Green i Bordo
Green i Bordo
#37 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2008 - 19:13
Sory jeśli odkopałem ale chciałem pochwalić się moim obniżeniem.
Nic nie hartowałem nic a nic... przód: sklepany resor na płask i dodane pióro.
tył: ucięte sprężyny i wsadzone bałwanki (gumy) usztywniające.
Siadł super i nic nie obciera a wręcz jak by się nie uginał. oto foto, narazie jedno jak chcecie to dam wiecej.
Nic nie hartowałem nic a nic... przód: sklepany resor na płask i dodane pióro.
tył: ucięte sprężyny i wsadzone bałwanki (gumy) usztywniające.
Siadł super i nic nie obciera a wręcz jak by się nie uginał. oto foto, narazie jedno jak chcecie to dam wiecej.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Obniżanie fiacika |
Mechanika | adek5139 |
|
|
|
Obniżanie aut. |
Usługi | Stasiu126p |
|
|
|
Obniżanie . |
Mechanika | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Obniżanie malca |
Mechanika | Malaria |
|
|