mam pytanie do ludzi takich jak Dar00 jak sie ma sprawa chlodzenia ? czy chlodnice zostawiac z tylu czy przenosic do przodu ... jak sie ma sprawa belki tylnej i zamykania klapy > czy to nie koliduje czy wiazka zostaje bisowska czy trzeba od el`a ładowac o ile jest tanszy lub drozszy bis swap ?
dzieki za odpowiedz
Zrobienie swapa Bisa
Started By
Gość_szczuraz_*
, 30 mar 2008 03:40
4 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 17:39
mam pytanie do ludzi takich jak Dar00 jak sie ma sprawa chlodzenia ? czy chlodnice zostawiac z tylu czy przenosic do przodu ... jak sie ma sprawa belki tylnej i zamykania klapy > czy to nie koliduje czy wiazka zostaje bisowska czy trzeba od el`a ładowac o ile jest tanszy lub drozszy bis swap ?
dzieki za odpowiedz
W odpowiedzi na priva podesłałem Ci linka do mojego tematu, a tam widać, że chłodnicę mam z przodu. Są też zdjecia belki na których widać, że dół jest przerobiony żeby koło pasowe weszło. Zamek klapy pozostaje w seryjnym miejscu. Musiałem podciąć mocowanie silniczka wycieraczki w klapie przy moim mocowaniu silnika.
Wiązka bisowska jest jak elegantowska- różnica paru kabli (skrzynka bezpieczników też jest nowego typu). Plus instalacji bisowskiej poza tym, że jest nowego typu to jeszcze dochodzi do tego, że jest poprowadzony przewód do temperatury silnika i po prostu podłączasz go do wiązki silnika.
Swap w bisie nie jest ani tańszy, ani droższy(choć na korzyść przemawiają np. pkt 2 i 3). Z mojego doświadczenia plusy i minusy:
"+"
1. Lepszy dostęp do silnika od tyłu po złożeniu kanapy np. do wiązki przewodów, pompy paliwa i innych dupereli.
2. Seryjnie masz już puszczoną nagrzewnicę i przewody do niej
3. Seryjnie montowana maglownica
"-"
1. Związku z tym, że nie ma ściany grodziowej od silnika pozostaje jej dorobienie albo jak w moim przypadku dodatkowe wygłuszenie kanapy(seryjna i tak w chuj wazy bo jest w niej gruba blacha), podwójna półka (seryjna + dorobiona) żeby dało się jakoś jechać.
2. Wyjmowanie/ wkładanie silnika- bez kanału jest znacznie bardziej utrudnione w porównaniu do zwykłego swapa z tego powodu, że dupa jest spięta (i nie chodzi o dodatkową dorobioną belkę) i trzeba wkładać silnik od dołu.
Odnośnie wagi aut:
Seryjny malec jest 40kg lżejszy od seryjnego bisa.
Mój bis waży 670kg z silnikiem 1.2 (seryjny bis 640-645kg) przy czym mam wszystkie wygłuszenia, niektóre podwójne. Odciążając bisa można sporo zyskać chociażby wywalając oparcie tylniej kanapy, które waży tyle co 5 kompletnych kanap zwykłych;)(wtedy trzeba kombinować z czymś innym aby podczas jazdy nie spoglądać na silnik), tylnia maska jest też sporo cięższa niż zwykła klapa. Można zastosować szyby z poli i zrobić "wydmuszkę" z 3 drzwi. Wagą nie ma się więc co przejmować.
Wybrałem swap w bisie bo:
Bis bardziej mi się podoba i w ogóle
Porthos Wreackin Garage
#5 Gość_szczuraz_*
Napisany 30 marca 2008 - 23:21
i taka odpowiedz mi sie bardzo podoba ... dzieki wielkie za podeslanie zdjec i tematow ale wiesz jak jest na zdjeciach widac tyle co widac a jak jeszcze opis do tego dolozysz to mam pelen obraz ...
poza tym to takiego tematu nie bylo a ktos moze szukac ...
jeszcze raz wielkie dzieki
poza tym to takiego tematu nie bylo a ktos moze szukac ...
jeszcze raz wielkie dzieki
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
126p Elegant - naprawa blacharki, przygotowanie do swapa |
Stylistyka | mikipod |
|
|
|
Rejestracja SWAPA - Central |
SWAP Center | corek |
|
|
|
jaki hak do bisa?!? |
Stylistyka | krzysztofer00 |
|
|
|
Drobne pytanie odnośnie maglownicy z BISa w EL |
Mechanika | cytadela102 |
|
|