obnizanie
Started By
MAPET
, 08 paź 2006 20:04
126 odpowiedzi na ten temat
#83 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 07:35
Odkop
Pierwsze wrazenia po zalozeniu gleby.
Przednie kola sie rozjechaly na zewnatrz i trzeba ustawic zbieznosc, bo auto plywa po calej drodze. Druga rzecz. Resor byl na 8cm, odboje troche przycialem. Widze, ze teraz resor jest usmiechniety i znowu opiera sie na odbojach. Nie chce ich dalej przycinac, bo beda mi kola przycieraly jak jeszcze bardziej siadze, ale przod nie pracuje przez to.
Pyt. 1: prowadzi sie tak tragicznie, przez rozjechana zbieznosc prawda ? kola \ / tak sie ulozyly (patrzac od gory) ale nie wiem czy juz zbieznosc ustawiac czy pojezdzic i czekac az sie resor ulozy.
Pyt. 2: docinac odboje czy lepiej zostawic, zeby bardziej juz nie siadal ?
Pyt. 3: wymienic amory na tylne z przodu, czy zostawic tak jak jest? Pytam, bo jak i tak sparty na odbojach jest to nie wiem czy jest sens wymieniania
Pyt. 4: przeglad przejdzie jakos?
Pyt. 5: to norma, ze po wyboistej drodze tak nim trzesie ?
Pierwsze wrazenia po zalozeniu gleby.
Przednie kola sie rozjechaly na zewnatrz i trzeba ustawic zbieznosc, bo auto plywa po calej drodze. Druga rzecz. Resor byl na 8cm, odboje troche przycialem. Widze, ze teraz resor jest usmiechniety i znowu opiera sie na odbojach. Nie chce ich dalej przycinac, bo beda mi kola przycieraly jak jeszcze bardziej siadze, ale przod nie pracuje przez to.
Pyt. 1: prowadzi sie tak tragicznie, przez rozjechana zbieznosc prawda ? kola \ / tak sie ulozyly (patrzac od gory) ale nie wiem czy juz zbieznosc ustawiac czy pojezdzic i czekac az sie resor ulozy.
Pyt. 2: docinac odboje czy lepiej zostawic, zeby bardziej juz nie siadal ?
Pyt. 3: wymienic amory na tylne z przodu, czy zostawic tak jak jest? Pytam, bo jak i tak sparty na odbojach jest to nie wiem czy jest sens wymieniania
Pyt. 4: przeglad przejdzie jakos?
Pyt. 5: to norma, ze po wyboistej drodze tak nim trzesie ?
#84 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 09:24
1- zbieżność skręć drążkami na oko aby kola zeszły się do środka / \ . Pojeździj trochę aby się ułożył i wtedy jedz na ustawienie zbieżności do zakładu aby ustawili na tip top
2- jak chcesz aby bardziej usiadł to je wyciągnij. Ale mimo wszystko jak wpadniesz w dziurę to będzie tuklo bo resor będzie szybko się opierać o odbój. Czyli najlepiej go wyciągnąć.
3- wypadało by wymienić ale możesz zostawić i będzie ok
4- Mala wada gleby Sztywny jest i dlatego;)
i zapewne zrobił się pokrak;)więc kąty też do ustawienia masz ale to kwesta jak co komu się podoba. Jeden chce aby kola stały prosto drugi zaś aby był negatyw
2- jak chcesz aby bardziej usiadł to je wyciągnij. Ale mimo wszystko jak wpadniesz w dziurę to będzie tuklo bo resor będzie szybko się opierać o odbój. Czyli najlepiej go wyciągnąć.
3- wypadało by wymienić ale możesz zostawić i będzie ok
4- Mala wada gleby Sztywny jest i dlatego;)
i zapewne zrobił się pokrak;)więc kąty też do ustawienia masz ale to kwesta jak co komu się podoba. Jeden chce aby kola stały prosto drugi zaś aby był negatyw
#85 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 09:46
Jak chcesz sobie połamać resor to wyciągnij odboje. Życzę szczęścia na dziurach.2- jak chcesz aby bardziej usiadł to je wyciągnij. Ale mimo wszystko jak wpadniesz w dziurę to będzie tuklo bo resor będzie szybko się opierać o odbój. Czyli najlepiej go wyciągnąć.
#90 OFFLINE
Napisany 04 października 2012 - 19:36
Skąd jesteś. Może ktoś jest z twojej okolicy i ci pomoże zrobić glebe
#91 OFFLINE
Napisany 04 października 2012 - 20:05
O właśnie. Planuję glebę: chcę założyć alu 135/70, na serii nic nie obciera. Teraz pytanie, czy jeśli przerobiłbym resor (3 laga odwrotnie) to nie będzie za miękki i nie będzie dobijał kołami ?
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
#93 OFFLINE
Napisany 05 października 2012 - 07:18
you are doing it wrong
nie można każdego pióra wyklepać na płasko
w resorach piórowych każde kolejne pióro jest trochę bardziej wygięte od poprzedniego
ma to na celu zapobiec klepaniu o siebie końcówek piór
jak wszystkie pióra będą na płasko to któreś w końcu strzeli w miejscu w którym klepie końcówka następnego pióra
nie można każdego pióra wyklepać na płasko
w resorach piórowych każde kolejne pióro jest trochę bardziej wygięte od poprzedniego
ma to na celu zapobiec klepaniu o siebie końcówek piór
jak wszystkie pióra będą na płasko to któreś w końcu strzeli w miejscu w którym klepie końcówka następnego pióra
#97 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2012 - 22:24
Mam pytanie.
Znalazłem jakiś tam resor (myślałem, że już zmęczony żywotem). Wyciągnąłem z niego drugie pióro od góry i założyłem na auto + tylne amorki. Usiadł jak dla mnie za nisko tzn. na kołach r13'' 165/55 było 0.5cm prześwitu do błotnika. Wyciągnąłem ten resor i dołożyłem to drugie pióro od góry (czyli wszystkie pióra jak w seryjnym resorze). Założyłem na auto i stoi jak seryjny maluch prosto z fabryki (wysoko do nieba), a tylne amorki prawie na maksa wyciągnięte. Moje pytanie brzmi: czy to jeszcze siądzie? uleży się jakoś? a co z tylnymi amorkami? mogę je na razie zostawić czy będzie to niebezpieczne?
Znalazłem jakiś tam resor (myślałem, że już zmęczony żywotem). Wyciągnąłem z niego drugie pióro od góry i założyłem na auto + tylne amorki. Usiadł jak dla mnie za nisko tzn. na kołach r13'' 165/55 było 0.5cm prześwitu do błotnika. Wyciągnąłem ten resor i dołożyłem to drugie pióro od góry (czyli wszystkie pióra jak w seryjnym resorze). Założyłem na auto i stoi jak seryjny maluch prosto z fabryki (wysoko do nieba), a tylne amorki prawie na maksa wyciągnięte. Moje pytanie brzmi: czy to jeszcze siądzie? uleży się jakoś? a co z tylnymi amorkami? mogę je na razie zostawić czy będzie to niebezpieczne?
Fiat 126p 83'
#99 OFFLINE
Napisany 10 października 2014 - 23:09
Sklepalem resor na 13cm. Podczas jazdy opony zaczęły piszczec. Skręcił na drążka żeby koła się zeszły do środka i poprawiło się. Pojechałem na geometrię i ustawili mi książkowo jak powinno być. Koła znów się rozjechaly i piszcza opony. Przy opuszczonym resorze trzeba jakoś specjalne ustawiać zbieżność
? Dodam też że po dziurach autem bardzo rzuca a na przeglądzie wszystko ok wyszło
? Dodam też że po dziurach autem bardzo rzuca a na przeglądzie wszystko ok wyszło
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Obniżanie fiacika |
Mechanika | adek5139 |
|
|
|
Obniżanie aut. |
Usługi | Stasiu126p |
|
|
|
Obniżanie . |
Mechanika | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Obniżanie malca |
Mechanika | Malaria |
|
|