Skocz do zawartości


Zdjęcie

obnizanie


126 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Bonus

Bonus

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 906 postów
    • Time Online: 21m 22s

Napisany 26 lipca 2008 - 10:11

Fajnie siedzi , ale te balony ...

#42 OFFLINE   Qbic

Qbic

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
    • :

Napisany 16 września 2008 - 22:05

kurde mieliście już tak że nie spodobał się komuś wasz maluch? ale tak poważnie? :?: :evil:

#43 OFFLINE   Mały

Mały

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • :

Napisany 29 grudnia 2008 - 13:22

Czy ćwiczył ktoś resor bez tych plastikowych przekładek, teoretycznie miały dawać wiekszy poslizg i zabezpieczać przed wycieraniem się piór, czyli ich ewentualne wyjecie powinno chyba troszke wpłynać na twardosc??? :?:

#44 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 29 grudnia 2008 - 14:01

I zacząć skrzypieć jak dostanie się woda i pojawi się korozja :lol:

#45 OFFLINE   Mały

Mały

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • :

Napisany 29 grudnia 2008 - 15:48

Też sobie tak pomyślałem. Tylko ciekawe że inne resory np w poldku trucku nie piszcza a nie maja przekładek.
Ps: dzisiaj skoncze mojego nowego 6 piórowca :P

#46 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 29 grudnia 2008 - 16:12

Ja u siebie wywaliłem te przekładki plastikowe i jest git,nic nie piszczy jak narazie :wink:
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#47 OFFLINE   MAD_DOGG

MAD_DOGG

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 104 postów
    • Time Online: 4g 25m 41s

Napisany 30 grudnia 2008 - 08:35

To niestety bez sensu bo oprócz sprężystości piór, uginaniu resoru przeciwstawia się siła tarcia między piórami. Tarcie zwiększa sztywność resoru, co powoduje wzrost częstości drgań nadwozia. Wywołuje też powierzchniowe zatarcie piór i ubytki na ich powierzchni, co zmniejsza ich wytrzymałość zmęczeniową. W celu zmniejszenia sił tarcia powierzchnię piór pokrywa się farbami cynkowymi lub smarami grafitowymi. Zaś w resorach lekkich stosuje się różnorodne przekładki z tworzyw sztucznych o małym współczynniku tarcia. Tak to wygląda w teorii;) W praktyce, po prostu lepiej założyć twarde amortyzatory niż kombinować z wyjmowaniem przekładek.
RACE TECH

#48 OFFLINE   Mały

Mały

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • :

Napisany 30 grudnia 2008 - 10:29

To było pytanie czysto teoretyczne, bo był u mnie koleś i miał tak założone właśnie. Sam mam 6 piór przekładki no i oczywiscie lekko muśnięte grafitowym. W rozmowie z moim sąsiadem na temat resoru padły też słowa o przekładkach z siateczki miedzianej smarze grafitowym i skajowych pokrowcach na resor zeby sie woda nie dostawała podobno widział takie wynalazki jak robił w polmozbycie :roll:

#49 OFFLINE   kotniedobry

kotniedobry

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 109 postów
    • Time Online: 7m 33s

Napisany 14 stycznia 2009 - 14:54

jaką wysokość ma seryjna sprężyna zawieszenia ?
WWW.KOTNIEDOBRY.TNB.PL
www.fiat-furious.pl

#50 OFFLINE   piter19850207

piter19850207

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 905 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2009 - 15:31

książkowo około 213 mm :wink:
Dodany obrazek

www.eskadra126p.ugu.pl

Dodany obrazek

#51 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 26 lutego 2009 - 22:54

mam sprężyny zahartowane obcięte dwa zwoje nie dogięte
czy malan na seryjnych kołach bedzie jeździł jak należy?? nie będzie obcierało?
Dodany obrazek

#52 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 26 lutego 2009 - 23:01

Miałem tak ( chyba ) kiedyś. Nie będzie tarło.

#53 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 26 lutego 2009 - 23:06

masz jakies fotki??
Dodany obrazek

#54 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 27 lutego 2009 - 00:00

Będzie jeździć,tylko jeśli chcesz żeby do wszystko ładnie wyglądało resor na płasko.
Phantom miał dwa zwoje obcięte springi :wink:

#55 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 27 lutego 2009 - 08:55

Please Login or Register to see this Hidden Content



To ten "etap" w życiu mojego auta. Absolutnie nic Ci to zdjęcie nie da :).

#56 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 21 kwietnia 2009 - 11:24

Czy ktoś miał taki problem, że po obniżeniu przodu amortyzatory były za długie i je dobijało? Założyłem nawet tylne, ale i tak są za długie o jakieś 2-3 cm...

#57 OFFLINE   Jaromirek6446

Jaromirek6446

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 122 postów
    • :

Napisany 08 czerwca 2009 - 16:47

Ja wczoraj obniżyłem maluszka z jednej strony jest pięknie a z drugiej jest wyżej nie wiem czy powinien się on jakoś ułożyć czy jak ?? Kolejną zagadką jest dla mnie amor z tej wyższej strony mianowicie pod siedzeniem pod nakrętką którą jest przykręcony są 2 gumy a z tej ładnej niskiej strony jest tylko jedna próbowałem odjąć jedną gumową podkładkę ale wtedy amortyzator nie przykręca się do końca czy to możliwe ze amor z tej wysokiej strony jest wyższy ??
Tuning jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro podstawą, Turbo zabawą... :)

Czerwony FL 85r.

#58 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 08 czerwca 2009 - 19:40

od spodu tez ma byc guma
pawnie ktos nie wsadził tam a na górę dał dwie
Dodany obrazek

#59 OFFLINE   Jaromirek6446

Jaromirek6446

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 122 postów
    • :

Napisany 08 czerwca 2009 - 19:57

ale to moze miec wpływ na to ze jest tak wysoko ??
Mam pytanie jakie gumy usztywniające założyć teraz po obcięciu springów są jakieś wymiary ??
Tuning jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro podstawą, Turbo zabawą... :)

Czerwony FL 85r.

#60 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 22 stycznia 2010 - 14:45

panowie potrzebuje rady.a mianowice chcialbym sie dowiedziec o ile trzeba sklepac mniej wiecej przodni resor aby uzyskac taki wizualny efekt ze gora opony niemal styka sie z nadkolem. nie chce chowac kol w nadkola bo to na drogach w mojej okolicy nie praktyczne i niebezpieczne bym nawet powiedzial. z gory dzieki za wszystkie rady xD



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.