hej mam, do was pytanie odnośnie turbinki kowalskiego, opłaca się to kupować i montować do maluszka ??
turbo kowalskiego
#5 OFFLINE
Napisany 20 maja 2014 - 19:49
To zależy od tego jak będzie silnik wyregulowany i jak będziesz jeździł, chyba nie robisz silnika po to, żeby się toczyć. Najbardziej popularne przeróbki to
wałek sportowy (Świątek, Halczyński, Kałuża)
Odelżony i wyważony zamach
Głowica, podstawowe modyfikacje tj. wyeliminowanie błędów odlewu kanałów i kolektorów, ścinanie prowadnic, aż po zawory Paradowskich. Oczywiście plan min. 2mm. Pamiętaj, że jak planujesz powyżej 3mm to zależy zrobić frezy na tłokach
Pomodzony gaźnik (nie będę pisał, bo jest dużo materiałów na ten temat)
Poprawiony dolot
Luźniejszy wydech
Dobrze jest też odchudzić korby, albo je wyrównoważyć
To samo z tłokami
Można włożyć wał z bisa, albo po odpowiednich przeróbkach z CC
No i można też się bawić w zwiększanie pojemności, ale to już są większe koszty i więcej pracy.
Na koniec trzeba to wszystko wyregulować, w sensie dysze, zapłon.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
turbo |
SWAP Center | kirek |
|
|
|
silnik 0,9 turbo twin air turbo od fiata 500 85 koni + jaka |
SWAP Center | bina |
|
|
|
turbinka kowalskiego, odparowniki, itp, chlodzenie ciecza |
Mechanika | Qbengrimm |
|
|
|
Turbinka Kowalskiego do Maluszka |
Mechanika | misio12342 |
|
|
|
Turbinka kowalskiego prawda mit czy od razu na śmietnik. |
Mechanika | JaZ |
|
|