Szmery itp
Started By
Ghost666
, 24 lut 2014 18:33
32 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2014 - 18:33
Witam panowie, problem na dziś to dźwięk rosnący wraz z obrotami. Dźwięk przypomina szmer, lekki stuk, coś jakby cykanie też. Cięzko określić a nagrać się nie da... Zaczał być ten dźwięk 10s. po odpaleniu silnika tzn cofałem pod górke i za mało gazu i padł. I potem sie to potoczyło jak potoczyło. Sugestie?
edit:
Teraz to zaczęło się tłuc, biegi wydają sie chodzić jak wcześniej. Brak różnicy czy sprzęgło czy nie. Zaworów luz jest ok.
link do nagrania:
wiatrak odpada bo ściągnąłem pasek itd. Mógł sie rozrząd przestawić jak go tak zdusiło? Może sprzęgło coś?
edit:
Teraz to zaczęło się tłuc, biegi wydają sie chodzić jak wcześniej. Brak różnicy czy sprzęgło czy nie. Zaworów luz jest ok.
link do nagrania:
wiatrak odpada bo ściągnąłem pasek itd. Mógł sie rozrząd przestawić jak go tak zdusiło? Może sprzęgło coś?
#2 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 11:28
Diesel ; ) w tym przypadku to należało by zastanowić się co jest jeszcze dobre w tym silniku a co nie bo chodzi jak Ursus na mrozie:) Najprawdopodobniej te dźwięki dochodzą z korbowodu .
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#4 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2014 - 20:58
Dodatkowe podkładki pod cylindry powinny pomóc? Żeby podnieść cylindry.
Miałem tak jak zakładałem nowe pierścienie. Uderzały o rant w cylindrze (górną część). Stary pierścień wytarł się do rantu, więc nie dobijał. Nowe dobijały. Tu chodzi chyba o tą wysokość.
Co ruszałeś w silniku?
Miałem tak jak zakładałem nowe pierścienie. Uderzały o rant w cylindrze (górną część). Stary pierścień wytarł się do rantu, więc nie dobijał. Nowe dobijały. Tu chodzi chyba o tą wysokość.
Co ruszałeś w silniku?
Fiat 126p 83'
#12 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2014 - 21:33
+ koszt oleju + koszt uszczelki pod miske olejowa + koszt silikonu specjalnego + koszt zmywacza do oleju albo benzyna najtańszą drogą + robocizna (lub kilka godzin pracy) + nie wiadomo co jeszcze zastaniesz w silniku, więc kupił bym drugi a ten na części trzymał.
Do wymiany silnika nie potrzebujesz kanału, mi w zupełności wystarcza do tego stara opona, lewarek i drewniany klocek i odpowiednie klucze.
Do wymiany silnika nie potrzebujesz kanału, mi w zupełności wystarcza do tego stara opona, lewarek i drewniany klocek i odpowiednie klucze.
#13 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2014 - 21:42
Póki co optymistyczna wersja. Będę patrzył dopiero w piątek. Uszczelki mam wszystkie, oleju też mam, praca własna (w szkole to praktycznie na pamięć się nauczyłem skręcac ten silnik.). Więc tylko jeszcze wyjąć i rozebrać i myśleć co dalej. Z góry dziękuje panowie. I jeszcze jedno, ktoś z forum wkładał silnik 900 od cqc?
#17 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 14:09
DZisiaj sie wziąłem za niego i: olej czysty bez opiłków itp, panewki korbowodowe i ich luzy są ok, (sprawdzane z zaprzyjaźnonym mechanikiem) wał nie pęknięty bez luzów na głównych, na sworzniach tłoków brak luzu góra-dół. Panewki główne mogą sie tłuc bez luzów na wale?? Mechanika samego dziwi co może sie tłuc i postawił na główne jeszcze
#18 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 17:35
Jak na mój słuch to nie panewki mi to podaje na coś związanego z rozrządem. sprawdź laski popychaczy czy wszystkie są proste, szklanki w jakim są stanie, wałek rozrządu i czy prowadnice zaworowe nie latają sobie. Same zawory i gniazda też bym sprawdził.
ps. sprawdź też pokrywę zaworów czy nie ma śladów otarć uderzeń.
ps. sprawdź też pokrywę zaworów czy nie ma śladów otarć uderzeń.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Regeneracja części, obróbka kanałów,polerka kanałów felg,klepanie resorów itp -FIAT 126P ST/FL/EL/ELX126p |
Usługi | kondi13 |
|
|
|
płyn hamulcowy, a przewody, uszczelki, tłoczki itp |
Mechanika | marekti |
|
|
|
Ciężkie odpalanie, strzelanie z wydechu, itp. Fiat 126p 700cc |
Mechanika | Meras |
|
|
|
Szlif wału, panewek itp.. |
Mechanika | Yanke$ |
|
|
|
wodziniki itp. -silnik FWD na RWD |
SWAP Center | Spoon8 |
|
|