Witam. Za około tydzień remontuje silnik z 85 roku. dawać nowy wał?
bo łozyska walu daje nowe, panewki, tłoki, cylindry też.
wał zostawić stary i tylko dać do szlifu?
jak z tłokami, panewkami? i cylindrami
i jak w ogóle z tym szlifem?
czy jak kupię zestaw naprawczy silnika, to trzeba szlifować tłoki i cylindry?
Wał nowy kupować? czy szlif?
regeneracja głowicy ile kosztuje?
Szlif wału, panewek itp..
Started By
Yanke$
, 04 sty 2014 15:15
9 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 17:15
nazwa mówi sama za siebie, zestaw naprawczy, czyli jak kupujesz nowe tłoki, cylindry to zakładasz i po sprawie. Co do wału to jak jest w dobrym stanie to wystarczy szlif, zapłacisz z zupełnością mniej niż za nowy. Nie wiedziałem że wał ma łożyska Śmiałeś się z głowicy -5mm a w ten sposób okazujesz jaką masz wiedze...
#3 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 18:19
O łożyska to chodziło mi tutaj o panewki główne je trzeba szlifować jeśli wał będzie szlifowany?
Czyli jeśli regeneracja głowicy nie trzeba planować tylko coś tam robią?
a korbowód i tulejka i panewki korbowodu jeśli kupię nowe to też bez szlifu?
Czyli jeśli regeneracja głowicy nie trzeba planować tylko coś tam robią?
a korbowód i tulejka i panewki korbowodu jeśli kupię nowe to też bez szlifu?
#4 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 18:35
no z panewką to się zgodzę, panewek się chyba nie szlifuje tylko kupuje się nadwymiar. powiedzmy ze panewka będzie miała 50mm to jak kupisz nadwymiar 1 szlif to będzie miała 52.2mm a jak wał miał także 50mm to po 1 szlifie będzie miał 49.8mm tak to działa czyli jak oddasz wał do szlifu wystarczy że kupisz panewke po 1 szlifie. Co do głowicy jeżeli chcesz to możesz splanować 1mm wtedy będzie lepsza kompresja a żywotność silnika będzie taka sama, możesz oddać do warsztatu specjalizującego się tym. Ostatnio jak się pytałem to za kompletną regeneracje krzyczą 200zł. A teraz korbowody. Tam szlifu nie musisz robić ponieważ za to odpowiadają panewki korbowodowe które są pomiędzy korbowodem a czopem na wale. także jak zrobisz szlif to wystarczą nowe panewki korbowodowe a co do tulejki to tam nie trzeba robić szlifu tylko na upartego można dać nową. Jak coś jeszcze to pytaj Jak coś powiedziałem nie tak to proszę o poprawienie mnie
#8 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 19:04
szklanek nie trzeba ruszać a tym bardziej modyfikować także luz co do popychaczy i osłon to nie przeszkadza, na orgyginalnych mozesz spokojnie planować głowice do 2,5mm bo dopiero od 3mm trzeba skracać ale ja bym polecał zrobić plan 2mm bo lekko odczujesz różnice
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Szlif tulei cylindrowych,panewek głównych i korbowodowychszlif, tuleje cylindrowe i 2 więcej... |
Mechanika | redoix |
|
|
|
oring panewki głównej wału korbowego, gdzie przychodzi? |
Mechanika | WestCoast |
|
|
|
Tuleja wału |
SWAP Center | Ekjonar |
|
|
|
Regeneracja części, obróbka kanałów,polerka kanałów felg,klepanie resorów itp -FIAT 126P ST/FL/EL/ELX126p |
Usługi | kondi13 |
|
|
|
płyn hamulcowy, a przewody, uszczelki, tłoczki itp |
Mechanika | marekti |
|
|