Hey!
Zbieram informacje do swojego projektu, tak by wszystko mieć ogarnięte kiedy już się zdecyduję się na jakieś części
Pytanie mam dość banalne, dopiero przy przy zbieraniu danych wywiadowczych do swapa człowiek dowiaduje się ile nie wie:D
Mamy sobie silnik który fabrycznie był umieszczany z przodu. Bierzmy go i wrzucamy do malana, nie centralnie a w miejsce fabrycznego silnika. Ale z różnych względów chcemy zostawić oryginalną skrzynię, lub inną niewymuszającą pionowego stawiania silnika. Wiem że na tym etapie nie powinno mnie to tak interesować ale nie może mi to dać spokoju-co w takim razie robi się z wodzikami skrzyni biegów? Tak by mapa biegów została niezmieniona i wszystko ładnie chodziło?
Chodzi mi o taki projekt:
Rozwiązuje się to właśnie tak jak tutaj, zastosowaniem innej skrzyni?
Pozdrawiam!
wodziniki itp. -silnik FWD na RWD
Started By
Spoon8
, 04 gru 2013 18:04
3 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 22:50
Silnik zawsze stoi pionowo. Może jedynie być umieszczony wzdłużnie lub poprzecznie względem osi długiej pojazdu.lub inną niewymuszającą pionowego stawiania silnika.
Zostawiając skrzynię maluchowską sterowanie biegami w ogóle się nie zmienia. Tylko za pomocą sprzęgła łączysz skrzynie z silnikiem i ot filozofia.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Kontrola ładowania, silnik poza budą, regler robi zwarcie |
Car Audio i elektronika | Puzel |
|
|