Polski Fiat 126p do wyścigów COMPRESSORE INIEZIONE
Started By
pony007
, 11 cze 2013 21:27
179 odpowiedzi na ten temat
#124 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2014 - 10:01
Kolanka hamburskie, dobre do kanalizy jak i do budowy wydechu
Zastanów się czy nie lepsze będzie zejście podobne do tego
http://img80.imagesh...86/s5300127.jpg
Ten wywijas w kształcie litery S nie napawa optymizmem szczególnie patrząc na drugi cyl.
Zastanów się czy nie lepsze będzie zejście podobne do tego
http://img80.imagesh...86/s5300127.jpg
Ten wywijas w kształcie litery S nie napawa optymizmem szczególnie patrząc na drugi cyl.
#127 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2014 - 19:33
Co tam, jak tam, są jakieś nowe postępy?
#134 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2014 - 17:17
Następny update będzie już z pospawanym wydechem, spawał będzie mój brat, a ja aktualnie jestem daleko od jego domu:).
Chwilę zajęło mi znalezienie odpowiedniego materiału. Uparłem się, że calutki wydech będzie nierdzewny i nie wchodził w grę mix w postaci np. flanszy ze stali czarnej. Hurtownie metalowe sprzedają jedynie duże arkusze, więc szukałem dalej, aż wpadło to:
5mm nierdzewki + 2mm blachy, których użyję do pierwszego odcinka kolektora dolotowego, polerowana nierdzewka mnie przekonała:). Blacha 5mm przyda się też na podstawkę sondy lambda.
Rury mam już podocinane, pod taśmą, na odcinku 2w1 musiałem je rozpłaszczyć i podciąć - wszystko się bardzo fajnie złożyło i po pospawaniu powinno wyglądać super. Muszę wrócić do Łodzi i ruszyć to do przodu:)
Chwilę zajęło mi znalezienie odpowiedniego materiału. Uparłem się, że calutki wydech będzie nierdzewny i nie wchodził w grę mix w postaci np. flanszy ze stali czarnej. Hurtownie metalowe sprzedają jedynie duże arkusze, więc szukałem dalej, aż wpadło to:
5mm nierdzewki + 2mm blachy, których użyję do pierwszego odcinka kolektora dolotowego, polerowana nierdzewka mnie przekonała:). Blacha 5mm przyda się też na podstawkę sondy lambda.
Rury mam już podocinane, pod taśmą, na odcinku 2w1 musiałem je rozpłaszczyć i podciąć - wszystko się bardzo fajnie złożyło i po pospawaniu powinno wyglądać super. Muszę wrócić do Łodzi i ruszyć to do przodu:)
#135 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2014 - 18:09
No jak pospawasz zobaczymy jak to będzie wyglądać bo już widzę,że ciekawie,a co najważniejsze brzmieć,ale to do tego brakuje,jak na razie idziesz jak burza i jestem pełen podziwu. Oby tak dalej
...siódmego dnia, Bóg stworzył Fiata 126p i wiedział,że był dobry...
#140 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2014 - 22:45
Dlaczego głupie?
Filtr, rolka kompresora są pomyślane tak, żeby zmieściły się za seryjną belką.
To u mnie bez znaczenia, bo belka będzie mojej konstrukcji:).
Powycinałem flansze, dwie do wydechu, jedna do wody:
Oczywiście już po fakcie zobaczyłem, że jedna jest z blachy grubości 5, a druga 6mm. Myślę... eee olac to...
No nie bardzo:) za bardzo mnie męczyło.
Filtr, rolka kompresora są pomyślane tak, żeby zmieściły się za seryjną belką.
To u mnie bez znaczenia, bo belka będzie mojej konstrukcji:).
Powycinałem flansze, dwie do wydechu, jedna do wody:
Oczywiście już po fakcie zobaczyłem, że jedna jest z blachy grubości 5, a druga 6mm. Myślę... eee olac to...
No nie bardzo:) za bardzo mnie męczyło.