Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytanie o podłaczenie kabli w swapie


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Dawcio1227

Dawcio1227

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
    • :

Napisany 24 września 2012 - 19:35

Witam wykonuje swap 1.1spi w 126p elx i mam cała wiązkę do 1.1spi i mam parę kabli które przez poprzedniego właściciela zostały ucięte a on nie potrafi powiedzieć co tymi kablami powinno iść(czy + czy - czy jakiś sygnał do kontrolki) i prosiłbym was o podpowiedź lub o schemat do tego silnika bo nie chcę kompa spalić lub jakiś czujników a może ktoś coś takiego już robił i będzie w stanie mi pomóc.

Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



#2 OFFLINE   fiat126pknightrider

fiat126pknightrider

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 539 postów
    • Time Online: 2g 32m 2s

Napisany 24 września 2012 - 19:42

Popraw linki

#3 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 24 września 2012 - 20:55

Wiązka jest od 1.1 MPI
Powodzenia w podłączaniu tego ...
Dodany obrazek

#4 OFFLINE   grzyb364

grzyb364

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 80 postów
    • Time Online: 10s

Napisany 24 września 2012 - 21:07

Panowie to nie jest czasem wiązka do jakiegoś MPI ? :shock: (dobrze myślałem :D)

Miernik i sprawdzaj we wtyczce od ECU gdzie idą dane kable :)

Wtyczka 1.1 spi cc sporting:

Please Login or Register to see this Hidden Content



Schemat też pasuje do 1.1:

Please Login or Register to see this Hidden Content



Wiązka 1.1 spi cc sporting:

Please Login or Register to see this Hidden Content




Poszukaj na necie są książki sam naprawiam cinquecento / siecento tam są wszystkie schematy :)

#5 OFFLINE   Dawcio1227

Dawcio1227

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
    • :

Napisany 24 września 2012 - 21:23

Dzięki chłopaki za szybką odpowiedź. Ja kupiłem swapa od gościa który mówił że to spi i miał to podłączone i chodziło a są jakieś widoczne różnice po czym rozpoznać mpi od spi (może pokrywa rozrzadu czy coś bo w sumie to teraz sam nie jestem pewien:D co mam)


grzyb364 dzięki bardzo za schematy na pewno będą bardzo przydatne

#6 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 24 września 2012 - 21:37

mpi czyli wielopunktowy wtrysk paliwa
charakterystyczny jest czujnik położenia wałka na deklu zaworowym i plastikowy kolektor ssący
a ja poznałem po kompie
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   Dawcio1227

Dawcio1227

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
    • :

Napisany 24 września 2012 - 21:45

Nie chcę już zakładać nowego tematu więc napisze tu mam wszystko podłączone w silniku czyli przewody wtyczki itd. silnik kreci normalne tylko zostały mi kable do podłączenia komputera próbowałem wszystkich możliwych konfiguracji ale i tak to nie pomaga gdyż nie mam iskry. Imobilajzer jest podłączony a kluczyk mam w tym plastikowym kóleczku. Kable jakie mi zostały to :

Grube kable: różowy rózowy i pomarańczowy

Cienkie:biało-żółty żółty czarno-czerwony


Może ktoś wie jaki kolor kabla za co odpowiada??



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.