Skocz do zawartości


Zdjęcie

elektryka w swapie

elektryka podłączenie schemat swap fiat 126

7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Verde Fiat 126p

Verde Fiat 126p

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • Time Online: 8g 51m 24s

Napisany 19 kwietnia 2015 - 21:09

Witam, dzisiejsze pytanie kieruje raczej do elektryków :D Robie swapa z FL-a powie mi ktoś czy robić całą nową instalacje czy tylko dołożyć do tej z puno? Swap będzie polegał na podłączeniu silnika 1.2 v8 ze skrzynią od rapidki. Macie może schemat podłączenia całości (instalacji malca i punto)? Uprzedzam odpowiedzi co do schematów, maluchowski i z punto mam ;) 

Może mi ktoś jeszcze powiedzieć ile mniej więcej jest przeróbek w takiej instalacji i na co szczególnie zwrócić uwagę?

Co do elektryki mam pojęcie, uczę się w tym kierunku, tylko to dla mnie nowość, więc liczę na waszą pomoc i wyrozumiałość. :) 



#2 OFFLINE   Grzesiak

Grzesiak

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
    • Time Online: 3g 4m 47s

Napisany 15 września 2015 - 23:58

Podłączę się do tematu. Buduje 126p pickup z silnikiem 1.2 MPI V8 75KM. Silnik umieszczony centralnie, poprzecznie na miejscu kanapy. Zastanawiam się jak podłączyć elektrykę. Jak to się robi fachowo w swapie. Czy dołożyć do instalacji maluchowskiej brakujące przewody (do zas. kompa, pompy paliwa i czego tam jeszcze), czy przełożyć całą instalację z dawcy (punto I) do malczana. To mój pierwszy projekt tego typu więc sami wiecie na początku jest dużo pytań. Proszę o podpowiedź bo nie wiem jak się do tego zabrać? Co prawda do robienia elektryki mam jeszcze sporo czasu, ale chciałbym wiedzieć o co chodzi.



#3 OFFLINE   Sierściu

Sierściu

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 267 postów
    • Time Online: 4d 13m 47s

Napisany 18 września 2015 - 21:36

Instalacje maluchowska zostawiasz na miejscu... Do rzucasz tylko instalacje silnika z punto i oczywiscie kompa (sciagnij immo bedzie wygodniej). Jak bedziesz chcial to mam pare fotek z mojej instalacji.

#4 OFFLINE   matt26

matt26

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • Time Online: 12g 12m 39s

Napisany 19 września 2015 - 11:23

tez chciałbym zobaczyć te zdjęcia



#5 OFFLINE   Grzesiak

Grzesiak

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
    • Time Online: 3g 4m 47s

Napisany 09 października 2015 - 18:50

Poproszę o te fotki. Może masz jakieś schematy?



#6 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 11 października 2015 - 19:18

Wiazka punto 1. Duza okragla wtyczka laczaca wiazke silnika z kabina. - czerwony gruby +12v na cewke rozrusznika. - pomaranczowy gruby +12v po zaplonie. - brazowy gruby +12v pompa paliwam. -niebieski ciemny cienki to obrotomiez. -niebieski jasny to kontrolka wtrysku (marchewa). -szary z bialym paskiem to wskaznik temp. -szary z czarnym paskiem to wzbudzenie alternatora. -szary z zoltym paskiem to cisnienie oleju. Opocz tego w wiazce jest jeszcze gruby czerwony kabel 5mm jest to +12v do akumulatora. Komputer steruje kontrolka wtrysku przez mase. Kontrolka musi miec +12v po zaplonie podpiete. Komp bez imobilazera:)



#7 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 11 października 2015 - 19:20

Tak laczysz do instalacji 126p



#8 OFFLINE   krzysiek54321

krzysiek54321

    Początkujący

  • Validating
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 25 października 2017 - 17:46

Witam mam pytanie do kirka ten twój schemat jest bezpośrednio pod instalacje Fiat 126 i nieczekających imubilajzera ani stacyjki od punta ?



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: elektryka, podłączenie, schemat, swap, fiat 126

IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.