swap 1.2-są chęci, jest problem
Started By
paulo850
, 12 cze 2012 18:18
62 odpowiedzi na ten temat
#43 OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 20:53
Napewno. Arek się akurat na tym zna. Takie ciśnienia są w silnikach benzynowych. W dieselach są jeszcze większe. Dochodzą chyba do 40atm.
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
#45 OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 21:28
BOLEKlodz nie mówie że sie nie zna hehe:) no i oczywiscie ty nie powiedziałeś tez ze ja tak twierdze:) widać że się zna i w to nie wątpie jednak zmyliło mnie to że jak rozmawiałem z bratem to stwierdził że u niego powinno być 9 (przy silniku 1.6) wiec pomyslałem skąd 13 w takim puncie:) może brat miał na mysli stopień spręzenia a nie cisnienie:)
#46 OFFLINE
Napisany 27 października 2012 - 14:35
9 to stopień sprężania a nie ciśnienie
#48 OFFLINE
Napisany 28 października 2012 - 19:03
9 to stopień sprężania a nie ciśnienie
tak właśnie;p i wyczytałem że stopien na cisnienie przelicza sie mnożąc go razy 0,125 i wychodzi cisnienie w MPa. a 1MPa to 10barów;p
z silnika lipa wyszła bo był do połowy rozebrany... przejechalem 300km i wrocilem. myslalem ze goscia tam zakopie ale cóż;p
poszukam calego punta i wtedy wykręce co trzeba
#49 OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 12:15
moim zdaniem najlepiej kupic całe auto uderzone w bok,tył,po dachu byle z całym przodem i wtedy powoli sobie rozkręcasz to co potrzebujesz..nie musisz pózniej latac bo czegos tam nie wykreciłes i trzeba znowu kombinowac...ja osobiscie zabrałem całe uno,rozebrałem na podwórku to co chciałem a reszte oddałem na złom..
#50 OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 20:51
PiotrAS85 powiem ci ze znalazlem juz 3 punta uderzone z przodu tak ze osobiscie to wymienil bym dwa-trzy elementy i by auto smigalo dalej. tyle ze nie oplaca sie jechac po to ok 400-500km w jedna strone... czekam na okazje z okolic. a stukniete auto przewaznie sprzedawane jest cale lub na czesci takze wole podjechac i wyciagnac to co potrzebne i reszta sie nie przejmowac. z tego co kojarze to za zezłomowanie niekompletnego auta trzeba jeszcze zaplacic dodatkowo albo te czasy juz minely
#52 OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 23:30
Odnośnie złomowania auta nie kompletnego to wszystko zależy od złomu/szrotu. U jednego za gołą budę nic nie dostaniesz a zaś u drugiego jeszcze ci zapłacą. Sam teraz jak bym miał robić wszystko od nowa poszukał bym auta bitego i wyciągał co popadnie.
#56 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2012 - 17:24
arek napisał:
jak się ma dosyć $$$ i czasu to idzie ogarnąć temat częsci w tydzień
hmm... to chyba trzeba by przepłacić i brać pierwsze lepsze części;p Jeśli się mylę to załatw mi co potrzebne a przed tym zaproponuj cene za to
arek napisał:
sam swap to jest jeden dzień porządnej pracy
z tym się zgodze:) jak już jest wszystko to zostaje działanie:) ale wiadomo ze przed rozpoczeciem prac trzeba sie naczytać żeby mieć pojęcie:)
Oglnie pryzynam e mam prac taką bardziej sezonową takze jesli chodzi o szmalec to mam pewna kwote do wydania ale nie chce wydac tego na raz na malucha bo pozniej bedzie czasem lipa:D powoli bez pośpiechu:) i najpierw zbieranieczesci a potem skladanie:) a nie ze zrobie hamulce, bede jezdzil dwa mies, potem zawieszenie i znow pojezdze, pozniej silnik i nastepne pare tyg i malowanie itp:) plan jest taki zeby zrobic to wszysto od razu z rozpedu ale najpierw sie do tego przygotowac:)
Panowie a jest różnica czy wezmę silnik od auta które miało automatyczną skrzynie czy od manualnej?
jak się ma dosyć $$$ i czasu to idzie ogarnąć temat częsci w tydzień
hmm... to chyba trzeba by przepłacić i brać pierwsze lepsze części;p Jeśli się mylę to załatw mi co potrzebne a przed tym zaproponuj cene za to
arek napisał:
sam swap to jest jeden dzień porządnej pracy
z tym się zgodze:) jak już jest wszystko to zostaje działanie:) ale wiadomo ze przed rozpoczeciem prac trzeba sie naczytać żeby mieć pojęcie:)
Oglnie pryzynam e mam prac taką bardziej sezonową takze jesli chodzi o szmalec to mam pewna kwote do wydania ale nie chce wydac tego na raz na malucha bo pozniej bedzie czasem lipa:D powoli bez pośpiechu:) i najpierw zbieranieczesci a potem skladanie:) a nie ze zrobie hamulce, bede jezdzil dwa mies, potem zawieszenie i znow pojezdze, pozniej silnik i nastepne pare tyg i malowanie itp:) plan jest taki zeby zrobic to wszysto od razu z rozpedu ale najpierw sie do tego przygotowac:)
Panowie a jest różnica czy wezmę silnik od auta które miało automatyczną skrzynie czy od manualnej?
#58 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2012 - 16:03
Dla pewności. z fiata palio taki silnik http://tablica.pl/of...047f65e04;r:;s: i konstrukcyjnie w 126p wygląda to tak jak z silnikiem punto? czy flansza do skrzyni i jakies inne rzeczy musza by inne?
#59 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2012 - 17:37
Wszystko jest to samo
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#60 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2012 - 16:12
Ja mam taki silniczek, jedyne co może być inne to czujnik temperatury wody, jest jeden od komputera i od wskaznika, z tym ze jest trójprzewodowy.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|