Skocz do zawartości


Zdjęcie

swap 1.2-są chęci, jest problem


62 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 22 października 2012 - 22:15

dobrze

potem otwierasz przepustnice na max i kręcisz rozrusznikiem dopóki wskazówka nie przestanie się podnosić

oczywiście odpinasz wtedy cewki żeby silnik nie zaskoczył

#42 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 24 października 2012 - 17:43

A czy napewno13-13,5 atm? przecież to już jest konkretne ciśniene

#43 OFFLINE   BOLEKlodz

BOLEKlodz

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 395 postów
    • :

Napisany 24 października 2012 - 20:53

Napewno. Arek się akurat na tym zna. Takie ciśnienia są w silnikach benzynowych. W dieselach są jeszcze większe. Dochodzą chyba do 40atm.
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw :)

#44 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 24 października 2012 - 21:25

a nie w benzynowym 13-14 a w dieslu 18-20 ?

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#45 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 24 października 2012 - 21:28

BOLEKlodz nie mówie że sie nie zna hehe:) no i oczywiscie ty nie powiedziałeś tez ze ja tak twierdze:) widać że się zna i w to nie wątpie jednak zmyliło mnie to że jak rozmawiałem z bratem to stwierdził że u niego powinno być 9 (przy silniku 1.6) wiec pomyslałem skąd 13 w takim puncie:) może brat miał na mysli stopień spręzenia a nie cisnienie:)

#46 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 października 2012 - 14:35

9 to stopień sprężania a nie ciśnienie ;)

#47 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 28 października 2012 - 18:42

w dieslach 24atm to jest minimum :roll:

#48 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 28 października 2012 - 19:03

9 to stopień sprężania a nie ciśnienie



tak właśnie;p i wyczytałem że stopien na cisnienie przelicza sie mnożąc go razy 0,125 i wychodzi cisnienie w MPa. a 1MPa to 10barów;p

z silnika lipa wyszła bo był do połowy rozebrany... przejechalem 300km i wrocilem. myslalem ze goscia tam zakopie ale cóż;p

poszukam calego punta i wtedy wykręce co trzeba

#49 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 13 listopada 2012 - 12:15

moim zdaniem najlepiej kupic całe auto uderzone w bok,tył,po dachu byle z całym przodem i wtedy powoli sobie rozkręcasz to co potrzebujesz..nie musisz pózniej latac bo czegos tam nie wykreciłes i trzeba znowu kombinowac...ja osobiscie zabrałem całe uno,rozebrałem na podwórku to co chciałem a reszte oddałem na złom..

#50 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 13 listopada 2012 - 20:51

PiotrAS85 powiem ci ze znalazlem juz 3 punta uderzone z przodu tak ze osobiscie to wymienil bym dwa-trzy elementy i by auto smigalo dalej. tyle ze nie oplaca sie jechac po to ok 400-500km w jedna strone... czekam na okazje z okolic. a stukniete auto przewaznie sprzedawane jest cale lub na czesci takze wole podjechac i wyciagnac to co potrzebne i reszta sie nie przejmowac. z tego co kojarze to za zezłomowanie niekompletnego auta trzeba jeszcze zaplacic dodatkowo albo te czasy juz minely

#51 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 13 listopada 2012 - 21:31

jak ja kupowalem silnik to auto nie miało progów i podłogi

#52 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 13 listopada 2012 - 23:30

Odnośnie złomowania auta nie kompletnego to wszystko zależy od złomu/szrotu. U jednego za gołą budę nic nie dostaniesz a zaś u drugiego jeszcze ci zapłacą. Sam teraz jak bym miał robić wszystko od nowa poszukał bym auta bitego i wyciągał co popadnie.

#53 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 14 listopada 2012 - 16:27

No zgnite auto to tez bardzo dobra rzecz w takiej sytuacji. Przeglądam neta codziennie i szukam ciekawej okazji. a tak poza tym to zacząłem gromadzić już inne części. A troche ich musze nazbierać jak by nie patrzeć;p

#54 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 14 listopada 2012 - 16:33

Jak się ma "wolną" kasę to zgromadzenie części to kwestia 2-4 tyg. Najdłuższy czas oczekiwania to flansza jeżeli by robił ją Sebcyc. (ok 2-3 tyg)

#55 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 14 listopada 2012 - 20:09

jak się ma dosyć $$$ i czasu to idzie ogarnąć temat częsci w tydzień
sam swap to jest jeden dzień porządnej pracy :devil:

#56 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 29 listopada 2012 - 17:24

arek napisał:
jak się ma dosyć $$$ i czasu to idzie ogarnąć temat częsci w tydzień

hmm... to chyba trzeba by przepłacić i brać pierwsze lepsze części;p Jeśli się mylę to załatw mi co potrzebne a przed tym zaproponuj cene za to


arek napisał:
sam swap to jest jeden dzień porządnej pracy

z tym się zgodze:) jak już jest wszystko to zostaje działanie:) ale wiadomo ze przed rozpoczeciem prac trzeba sie naczytać żeby mieć pojęcie:)

Oglnie pryzynam e mam prac taką bardziej sezonową takze jesli chodzi o szmalec to mam pewna kwote do wydania ale nie chce wydac tego na raz na malucha bo pozniej bedzie czasem lipa:D powoli bez pośpiechu:) i najpierw zbieranieczesci a potem skladanie:) a nie ze zrobie hamulce, bede jezdzil dwa mies, potem zawieszenie i znow pojezdze, pozniej silnik i nastepne pare tyg i malowanie itp:) plan jest taki zeby zrobic to wszysto od razu z rozpedu ale najpierw sie do tego przygotowac:)

Panowie a jest różnica czy wezmę silnik od auta które miało automatyczną skrzynie czy od manualnej?

#57 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 29 listopada 2012 - 18:03

lepiej szukaj od manualnej

#58 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 10 grudnia 2012 - 16:03

Dla pewności. z fiata palio taki silnik http://tablica.pl/of...047f65e04;r:;s: i konstrukcyjnie w 126p wygląda to tak jak z silnikiem punto? czy flansza do skrzyni i jakies inne rzeczy musza by inne?

#59 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 10 grudnia 2012 - 17:37

Wszystko jest to samo

Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)


#60 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 11 grudnia 2012 - 16:12

Ja mam taki silniczek, jedyne co może być inne to czujnik temperatury wody, jest jeden od komputera i od wskaznika, z tym ze jest trójprzewodowy.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.