swap 1.2-są chęci, jest problem
Started By
paulo850
, 12 cze 2012 18:18
62 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2012 - 18:18
Witam. postanowiłem założyć tutaj ten temat żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie "SWAP Center". jeśli jednak ten temat może sie tam znajdować to chyba można przenieść;p
Chodzi o to że chcę ze swojego maluszka zrobić małą rakietę z silnikiem 1.2. Czytałem o tym dość dużo (jaki silnik, jaka skrzynia, jakie wzmocnienia jakie to i jakie tamto) i szczerze mówiąc widzę że mogę sobie z tym nie poradzić i stworzyć coś w czym się zabije albo nie dokończyć rozoczętej pracy;p
Poszukuje konkretnej osoby która robiła i ma swapa najlepiej 1.2 i była by chętna pomóc mi stworzyć coś takiego. Od razu mówię że nie chcę startować w rajdach itp. Bez wielce poszerzeń klatek itp. wygląd chciałbym zachować maluchowski że tak powiem.
Czekam na komentarze i propozycje;p
Chodzi o to że chcę ze swojego maluszka zrobić małą rakietę z silnikiem 1.2. Czytałem o tym dość dużo (jaki silnik, jaka skrzynia, jakie wzmocnienia jakie to i jakie tamto) i szczerze mówiąc widzę że mogę sobie z tym nie poradzić i stworzyć coś w czym się zabije albo nie dokończyć rozoczętej pracy;p
Poszukuje konkretnej osoby która robiła i ma swapa najlepiej 1.2 i była by chętna pomóc mi stworzyć coś takiego. Od razu mówię że nie chcę startować w rajdach itp. Bez wielce poszerzeń klatek itp. wygląd chciałbym zachować maluchowski że tak powiem.
Czekam na komentarze i propozycje;p
#6 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2012 - 22:37
Panowie tak z ciekawosci jaki jest koszt wogole swapowania ??
posiadajac silnik oraz wszystkie elementy do montazu ??
Pytam tylko zeby zaspokoic swoja wiedze gdyz wszystko robie sam ale chcialbym wiedziec ile bede do przodu ??
nie mam zielonego pojecia jakie sa ceny takiej uslugi gdyz nigdy sie tym nie interesowalem i nie swapowalem nigdy samodzielnie choc niejeden silnik wyciagalem
posiadajac silnik oraz wszystkie elementy do montazu ??
Pytam tylko zeby zaspokoic swoja wiedze gdyz wszystko robie sam ale chcialbym wiedziec ile bede do przodu ??
nie mam zielonego pojecia jakie sa ceny takiej uslugi gdyz nigdy sie tym nie interesowalem i nie swapowalem nigdy samodzielnie choc niejeden silnik wyciagalem
#8 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 01:19
absolutne minimum to około 3000pln pomijając zakup samochodu
Ale on chyba mówi o wycenie samej robocizny gdyby dał to komuś składać, a nie o zakupie wszystkich niezbędnych podzespołów.
Pytam tylko zeby zaspokoic swoja wiedze gdyz wszystko robie sam ale chcialbym wiedziec ile bede do przodu ??
A to zależy, bo każdy mechanior będzie sobie cenił inaczej. Ale koszt samej robocizny to myślę, że w granicach 500-700zł u heńka w stodole gdzieś do 1500zł w jakimś porządnym (albo przynajmniej porządnie wyglądającym) warsztacie. Oczywiście mówię tutaj tylko o samej zmianie silnika, czyli wywalenie tego co niepotrzebne z budy, zamocowaniu poprzez gotową flanszę silnika do skrzyni, zamocowanie do karoserii gotowego mocowania silnika i umieszczenie w nim samego silnika, montaż chłodnicy, podłączenie jej, podłączenie niezbędnej elektryki, zalanie wszystkiego płynami i uruchomienie silnika.
A przecież oprócz tego trzeba zrobić jeszcze zawias i heble (w sumie to jakby się zastanowić, to wtedy cena arka za samą robociznę byłaby całkiem realna).
#10 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 11:22
Dokładnie 3k na same cześci to jest minimum, bo zawsze wyskoczą jakieś nieprzewidziane wydatki.
#11 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 11:36
dobry silnik około 1000zł
nowy rozrząd, olej i filtry około 250-300zł
komputer bez immo 100-200zł
pompa paliwa 100zł
przewody paliwowe z opaskami i filtr też około 100zł
flansza chyba 300zł
łapa silnika około 200zł lub własna radosna twórczość [materiał jakieś 50zł]
przewody i opaski do chłodzenia około 200-300zł [pexalpex lub rury stalowe wspawane w podłogę]
węże gumowe 100-150zł
chłodnica polonez na dwa wiatraki 100-200zl[zależnie czy nowa czy używana, lepsze są miedziane fabryczne]
tripody [opcjonalnie] 380zł
hamulce tarczowe na przód około 300zł
to by było chyba na tyle, jak czegoś brakuje to dopiszcie
edit:
jeszcze rejestracja swapa czyli to co będzie najtrudniej przepchnąć
I scenariusz optymistycznie 60zł
II scenariusz pesymistyczny około 500zł
nowy rozrząd, olej i filtry około 250-300zł
komputer bez immo 100-200zł
pompa paliwa 100zł
przewody paliwowe z opaskami i filtr też około 100zł
flansza chyba 300zł
łapa silnika około 200zł lub własna radosna twórczość [materiał jakieś 50zł]
przewody i opaski do chłodzenia około 200-300zł [pexalpex lub rury stalowe wspawane w podłogę]
węże gumowe 100-150zł
chłodnica polonez na dwa wiatraki 100-200zl[zależnie czy nowa czy używana, lepsze są miedziane fabryczne]
tripody [opcjonalnie] 380zł
hamulce tarczowe na przód około 300zł
to by było chyba na tyle, jak czegoś brakuje to dopiszcie
edit:
jeszcze rejestracja swapa czyli to co będzie najtrudniej przepchnąć
I scenariusz optymistycznie 60zł
II scenariusz pesymistyczny około 500zł
#13 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 14:06
w moim przypadku koszt zakupow: silnik kompletny z wiazka alternatorem itd 600 zl, olej mobil1 polsyntetyk 150 zl filtr 18 zl, sciagniecie immo z wysylka 140 zl, chlodnica nowa komplet z 2 wentylatorami 190 zl, maglownica 160 zl, hamulce przod komplet 340 zl, zostalo mi kupic belke lape flansze (nie chce sie pieprzyc w szlifowanie docinanie spawanie to nie na moje nerwy) rury do chlodzenia, jakies gumowe kolanka, rozrzad, wydech i jakies drobne na "nieprzewidziane" wydatki
#14 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 16:05
A jak jest z wyborem silnika? mnie interesuje pojemność 1.2. szukałem wśród punto. wiadomo że najlepiej jak silnik mozna odpalić przed zakupem. znalazłem ofertę sprzedaży punta II za niecałe 200 euro. dostał strzała z boku i złożył sie prawie w pól a przód miał cały chociaż był bez maski. Warto interesować sie zakupem np samego silnika jeśli wszystkie rury plastiki osłony itp nie są uszkodzone? Bo buda to tam wiadomo że bez róznicy skoro silnik mnie interesuje.
#15 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 17:15
nie bierz z punto II on jest wykastrowany przez ekoćwoków ma 60KM i bardziej skomplikowaną elektronikę
szukaj silnika z punto I lub palio 1.2 mpi 75KM
kod silnika 176A8000[punto] 176B8000[palio]
silniki te same różnią się tylko czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej
szukaj silnika z punto I lub palio 1.2 mpi 75KM
kod silnika 176A8000[punto] 176B8000[palio]
silniki te same różnią się tylko czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|