Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.1 spi na 1.1 mpi


12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lucas621p

Lucas621p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • Time Online: 15g 9m 27s

Napisany 03 lutego 2012 - 20:20

temat może już gdzieś opisany najwyżej dostane opie... mam silnik 1.1 spi od punta i dostałem kolektor ssący od 1.2 mpi cały kompletny i czy wystarczy rozdzielić przewód zasilający wtrysk na cztery i podłączyć , pompę mam od trucka zewnętrzną także da rade tylko czy to wszystko da się zrobić bez zmiany komputera bo jeśli nie to nie wiem czy gra jest warta świeczki ????

#2 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 03 lutego 2012 - 20:24

kolektor od mpi nie podejdzie do głowicy spi ( inny rozstaw szpilek)
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 03 lutego 2012 - 20:25

potrzebny ci jeszcze komputer od 1.2 mpi i przydał by się też wałek rozrządu 866, najlepiej było by przeszczepić cała głowice od 1.2 mpi, pompa od monowtrysku ma za małe ciśnienie do mpi musi dawać około 3 bary

kolektor od 1.2 mpi ma nieco inny rozstaw otworów na szpilki

#4 OFFLINE   Lucas621p

Lucas621p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • Time Online: 15g 9m 27s

Napisany 03 lutego 2012 - 20:41

dzięki panowie zostaje przy spi ale jak by zrobić tak jak pisze arek ile mógł by mieć wtedy koni i czy głowica spasuje bez problemu od 1.2 do 1.1 spi

#5 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 03 lutego 2012 - 20:51

głowica plug&play

#6 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 03 lutego 2012 - 21:19

głowica kolektor komp od 1.2 i przerobiona wiązka od 1.1, pompa oczywiście 3 bary i możesz mieć kolo 65-68koni
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   Lucas621p

Lucas621p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • Time Online: 15g 9m 27s

Napisany 06 września 2012 - 19:51

witam nie chce zakładać kolejnego tematu więc kontynuuje w tym a moje pytanie jest następujące czy wiadomo komuś coś na temat turbo do 1.1spi, czy wie ktoś jakie turbo jaki intercooler i jak zrobić smarowanie do turbiny może jest już jakiś podobny temat to prosił bym o link bo nie satysfakcjonuje mnie coś takiego jak założyć inny silnik

#8 OFFLINE   MArcin91

MArcin91

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 66 postów
    • Time Online: 2d 2g 22m 41s

Napisany 07 września 2012 - 12:32

W 1.1 najlepiej jakieś małego by nie było dużego laga np. Garrett T15 lub T2 lub IHI RHB4.
Intercooler to najlepiej poszukaj sobie allegro taki który by tobie pasował no i oczywiście przy 1.1 nie musi być duży. Smarowanie najlepiej z trójnika wkręconego w miejsce czujnika ciśnienia oleju, spływ grawitacyjny do miski nad poziomem oleju. Nie używaj tylko węży ściśniętych opaska na dopływie do turbiny, to muszą być przewody z zakutymi końcówkami. Spływ może być na opaskach. :wink:

No i teraz dwa pytania
Stroisz czy bawisz się w "patenty"?
Co na to skrzynia biegów?

#9 OFFLINE   mateuszgan

mateuszgan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 07 września 2012 - 15:55

Z 1.1 turbo moze wyciągnąć ok 100-115km. skrzynia nie wytrzymuje 75km, a co dopiero 100km.

#10 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 07 września 2012 - 17:53

bez turbo robią z tego silnika 100-120 koni

ja jakbym się już bawił to wolałbym zamontować kompresor a nie turbo, turbo jak pizdujesz to musisz studzić, a kompresora nie i doładowanie z kompresora rośnie liniowo wraz ze wzrostem obrotów

#11 OFFLINE   Lucas621p

Lucas621p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • Time Online: 15g 9m 27s

Napisany 07 września 2012 - 18:59

MArcin91 dzięki za podpowiedz
skrzynia skoda 125
a na pierwsze pytanie ciężko dopowiedzieć
i jeszcze pytanko czy jest sens montować zawór upustowy i czy nie stracę ciśnienia na silniku przez ten trójnik ??

#12 OFFLINE   MArcin91

MArcin91

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 66 postów
    • Time Online: 2d 2g 22m 41s

Napisany 07 września 2012 - 19:25

bez turbo robią z tego silnika 100-120 koni

Wydając 5 razy tyle co na turbo, a moment obrotowy i tak jest na poziomie 130-140Nm i zostajemy z absolutnym brakiem elastyczności silnika. Z turbo na 0.5bar będzie koło 200nm i duża elastyczność

ja jakbym się już bawił to wolałbym zamontować kompresor a nie turbo, turbo jak pizdujesz to musisz studzić, a kompresora nie i doładowanie z kompresora rośnie liniowo wraz ze wzrostem obrotów

Kompresor fajna rzecz ale potrafi być 3-4 razy droższy od sprawnej turbosprężarki :wink:

na pierwsze pytanie ciężko dopowiedzieć

Kwestia budżetu :)

czy jest sens montować zawór upustowy

Teoria mówi że brak BOV'a spowoduje powstanie zjawiska surge (

Please Login or Register to see this Hidden Content

) które niszczy turbosprężarkę. W praktyce jest dość dużo osób które jeżdżą bez niego i turbosprężarka ma się dobrze. Najtaniej idzie dorwać zawór DV z Vw 1.8T

czy nie stracę ciśnienia na silniku przez ten trójnik ??

Nie stracisz, nawet jeśli to w niewielkim stopniu.

#13 OFFLINE   Lucas621p

Lucas621p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • Time Online: 15g 9m 27s

Napisany 07 września 2012 - 19:42

no to zbieram klamoty i zobaczymy co wyjdzie



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.