1.1 spi na 1.1 mpi
Started By
Lucas621p
, 03 lut 2012 20:20
12 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 20:20
temat może już gdzieś opisany najwyżej dostane opie... mam silnik 1.1 spi od punta i dostałem kolektor ssący od 1.2 mpi cały kompletny i czy wystarczy rozdzielić przewód zasilający wtrysk na cztery i podłączyć , pompę mam od trucka zewnętrzną także da rade tylko czy to wszystko da się zrobić bez zmiany komputera bo jeśli nie to nie wiem czy gra jest warta świeczki ????
#3 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 20:25
potrzebny ci jeszcze komputer od 1.2 mpi i przydał by się też wałek rozrządu 866, najlepiej było by przeszczepić cała głowice od 1.2 mpi, pompa od monowtrysku ma za małe ciśnienie do mpi musi dawać około 3 bary
kolektor od 1.2 mpi ma nieco inny rozstaw otworów na szpilki
kolektor od 1.2 mpi ma nieco inny rozstaw otworów na szpilki
#7 OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 19:51
witam nie chce zakładać kolejnego tematu więc kontynuuje w tym a moje pytanie jest następujące czy wiadomo komuś coś na temat turbo do 1.1spi, czy wie ktoś jakie turbo jaki intercooler i jak zrobić smarowanie do turbiny może jest już jakiś podobny temat to prosił bym o link bo nie satysfakcjonuje mnie coś takiego jak założyć inny silnik
#8 OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 12:32
W 1.1 najlepiej jakieś małego by nie było dużego laga np. Garrett T15 lub T2 lub IHI RHB4.
Intercooler to najlepiej poszukaj sobie allegro taki który by tobie pasował no i oczywiście przy 1.1 nie musi być duży. Smarowanie najlepiej z trójnika wkręconego w miejsce czujnika ciśnienia oleju, spływ grawitacyjny do miski nad poziomem oleju. Nie używaj tylko węży ściśniętych opaska na dopływie do turbiny, to muszą być przewody z zakutymi końcówkami. Spływ może być na opaskach.
No i teraz dwa pytania
Stroisz czy bawisz się w "patenty"?
Co na to skrzynia biegów?
Intercooler to najlepiej poszukaj sobie allegro taki który by tobie pasował no i oczywiście przy 1.1 nie musi być duży. Smarowanie najlepiej z trójnika wkręconego w miejsce czujnika ciśnienia oleju, spływ grawitacyjny do miski nad poziomem oleju. Nie używaj tylko węży ściśniętych opaska na dopływie do turbiny, to muszą być przewody z zakutymi końcówkami. Spływ może być na opaskach.
No i teraz dwa pytania
Stroisz czy bawisz się w "patenty"?
Co na to skrzynia biegów?
#12 OFFLINE
Napisany 07 września 2012 - 19:25
Wydając 5 razy tyle co na turbo, a moment obrotowy i tak jest na poziomie 130-140Nm i zostajemy z absolutnym brakiem elastyczności silnika. Z turbo na 0.5bar będzie koło 200nm i duża elastycznośćbez turbo robią z tego silnika 100-120 koni
Kompresor fajna rzecz ale potrafi być 3-4 razy droższy od sprawnej turbosprężarkija jakbym się już bawił to wolałbym zamontować kompresor a nie turbo, turbo jak pizdujesz to musisz studzić, a kompresora nie i doładowanie z kompresora rośnie liniowo wraz ze wzrostem obrotów
Kwestia budżetuna pierwsze pytanie ciężko dopowiedzieć
Teoria mówi że brak BOV'a spowoduje powstanie zjawiska surge ( ) które niszczy turbosprężarkę. W praktyce jest dość dużo osób które jeżdżą bez niego i turbosprężarka ma się dobrze. Najtaniej idzie dorwać zawór DV z Vw 1.8Tczy jest sens montować zawór upustowy
Nie stracisz, nawet jeśli to w niewielkim stopniu.czy nie stracę ciśnienia na silniku przez ten trójnik ??
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
Szyby uchylne (+spis rzeczy) - potrzebne części |
Stylistyka | Zakapior_PL |
|
|
|
piotres->FL 89'1.2MPI/Rapid 5b/rally style/laminaty/KBS |
Teraz My! | piotres |
|
|
|
swap ukoinczony 1.2 mpi rapid 5 biegow |
SWAP Center | kirek |
|
|
|
Flansza 1.1 spi skrzynia seryjna! |
SWAP Center | daniel0703 |
|
|