blokowanie silnika
Started By
ikarus280
, 02 lis 2010 16:41
43 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 20:25
Hmn a skąd jesteś, że tak zapytam?
#23 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 21:11
Policją sie nie martw. nie raz sie ciągaliśmy przez całe centrum i było git. Byle OC było, przegląd i trójkąt
#25 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2010 - 13:03
Tak myślałem ze jesteś z Łodzi Trza było od razu powiedzieć to ktoś od nas mógłby skoczyć i looknąć tego malca;)
#28 OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 11:27
Dzisiaj rano po ciężkich przeżyciach z tylną belką odkręciłem pokrywe rozrządu ,wystraszyłem się luzu łańcucha,zdjąłem te koła zębate i blokuje na wale korbowym a nie jak myslałem na wałku rozrządu.Nie długo sciągne głowice i sie okarze co jest nie tak w tym wspaniałym silniku nie dłubanym od 98r.
#31 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 20:01
Hmm u mnie to raczej napewno nie to bo Jechał jechał i bum zgasł przy hamowaniu i już nie odpalił nawet nie "pierdną" rozrusznik cisza nawet kontrolki nie przygasają próba na pych zawsze taka sama zblokowanie kół po puszczeniu sprzęgła i pisk opon czasem czuć jak się obróci wał ale to 1 obrót i tyle.
#34 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 22:13
hmm kiedyś miałem taki problem z 900,rozrusznik właśnie zablokował koło zamachowe i dupa a z drugiej strony miałem taki problem w 650 ale to z mojej winy gdyż do cylindra wpadła mi nakrętka na 10 kluczyk,kręcąc silnikiem było bum i stoi,jeśli nie rozrusznik,odkręć pokrywę zaworów i spróbuj kluczem obrócić silnik i zobacz jak jest klawiatura ustawiona czy nic sie nie stało,próbowałeś kręcić silnikiem do tyłu ?
#35 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 22:47
W obie strony to jest to samo brak odzewu i zblokowany silnik.
Jutro wyciągnę rozrusznik i zobaczę czy coś to da, ale jeszcze udam się po poradę do mechanika przed tym.
A do cylindra nie miało prawa nic wpaść bo zgasł podczas jazdy (po przejechaniu ok. 6km) i kaplica do, z rana pracował normalnie przejechałem 15km odstawiłem na parę godzinek odpalił też bez problemu dopiero jadąc przy gwałtownym zahamowaniu spowodowanym przez kolesia jadącego przedemną silnik zgasł , tego w filtrze paliwa susza przedmuchałem przewody na wszelki wypadek gdyby coś tam zaległo.
No ale jutro się zobaczy czy to rozrusznik czy też nie.
Jutro wyciągnę rozrusznik i zobaczę czy coś to da, ale jeszcze udam się po poradę do mechanika przed tym.
A do cylindra nie miało prawa nic wpaść bo zgasł podczas jazdy (po przejechaniu ok. 6km) i kaplica do, z rana pracował normalnie przejechałem 15km odstawiłem na parę godzinek odpalił też bez problemu dopiero jadąc przy gwałtownym zahamowaniu spowodowanym przez kolesia jadącego przedemną silnik zgasł , tego w filtrze paliwa susza przedmuchałem przewody na wszelki wypadek gdyby coś tam zaległo.
No ale jutro się zobaczy czy to rozrusznik czy też nie.
#36 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 23:14
a kabel cały jest. Poza tym Gdyby to był tylko kabel to by odpalił na pych przynajmniej.
To że silnik jest zablokowany to już inna sprawa, ale po przekręceniu kluczyka powinien zaskakiwać elektromagnes w rozruszniku (słychać jak cyka i przygasają kontrolki), a u Ciebie jak mówisz tego nie ma, więc tak czy inaczej masz zdupcony rozrusznik lub przewód doprowadzający prąd ze stacyjki do elektromagnesu.
Obawiam się, że to całkowite zablokowanie się silnika oznacza remont lub wymianę na inny.
#37 OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 17:06
No to po diagnozie do wymiany wiatrak +rozrusznik lub go do regeneracji małej oddać.
Udało się go na pych odpalić na 90% rozrusznik trzymał bo po próbie obrania się do niego (nadal nie jest wyjęty bo zdeczka śruby są zapieczone) jak jutro go odkręcę załączę do aku bezpośrednio i zobaczymy czy kręci i wybija go.
Udało się go na pych odpalić na 90% rozrusznik trzymał bo po próbie obrania się do niego (nadal nie jest wyjęty bo zdeczka śruby są zapieczone) jak jutro go odkręcę załączę do aku bezpośrednio i zobaczymy czy kręci i wybija go.
#40 OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 18:50
Ja miałem podobny problem tyle że zmienialiśmy z kumplem silniki z el który stał chyba ponad pół roku do drugiego jego malca też el, po zmianie okazało się że silnik robi 1 obrót i staje. Wykręciliśmy świece rozrusznik sprawdziliśmy zawory i nic wszystko ok (warto dodać że silnik był sprawny 100% przed odstawieniem). Pozbawieni już nadziej mówimy jeszcze jedna próba, bez świec i rozrusznika spróbowaliśmy na pych, z rozpędu wrzuciłem 2 silnik zrobił bum i odpuścił
A później tylko trzeba go było trochę pociągać żeby zapał, jak już zapalił byliśmy w domu
A później tylko trzeba go było trochę pociągać żeby zapał, jak już zapalił byliśmy w domu
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
przerywa,gaśnie,nierówna praca silnika |
Mechanika | PiotrAS85 |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Naprawa silnika ile by to kosztowało ? |
Mechanika | Mateusz_PL |
|
|