Skocz do zawartości


Zdjęcie

blokowanie silnika


43 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 05 listopada 2010 - 20:25

Hmn a skąd jesteś, że tak zapytam?

#22 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 05 listopada 2010 - 20:34

ikarus280 uzupełnij w profilu skąd jesteś.

masz na to OC i przegląd :?:

#23 OFFLINE   kultowe@op

kultowe@op

    Master

  • Member
  • 678 postów
    • Time Online: 9g 32m 58s

Napisany 05 listopada 2010 - 21:11

Policją sie nie martw. nie raz sie ciągaliśmy przez całe centrum i było git. Byle OC było, przegląd i trójkąt :)

#24 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 06 listopada 2010 - 12:39

Właśnie w tym problem że nie ma oc ani przeglądu

#25 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 06 listopada 2010 - 13:03

Tak myślałem ze jesteś z Łodzi :P Trza było od razu powiedzieć to ktoś od nas mógłby skoczyć i looknąć tego malca;)

#26 OFFLINE   Quoter

Quoter

    Root

  • Member
  • 713 postów
    • Time Online: 1d 22g 50m 44s

Napisany 06 listopada 2010 - 15:05

no dokładnie jak pisze mati jak cos dzis jesesmy w centrum daj halo i podjedziemy 513399244 jak cos dzwon
podpis.png

 

 

#27 OFFLINE   kazik126p

kazik126p

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
    • :

Napisany 06 listopada 2010 - 16:41

Na moje nic w silniku zdejmij pasek i zakręć dmuchawą :) .Miałem ten sam problem jeden obrót i pisk opon nawet z górki okazało się ze dmuchawa byłą krzywo i się blokowała.Zdejmij pasek i obadaj to nic nie kosztuje :)

#28 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 10 marca 2011 - 11:27

Dzisiaj rano po ciężkich przeżyciach z tylną belką odkręciłem pokrywe rozrządu ,wystraszyłem się luzu łańcucha,zdjąłem te koła zębate i blokuje na wale korbowym a nie jak myslałem na wałku rozrządu.Nie długo sciągne głowice i sie okarze co jest nie tak w tym wspaniałym silniku nie dłubanym od 98r.

#29 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 14 marca 2011 - 16:09

Witam mam taki sam problem.
Przekręcam kluczyk żeby zakręcił i nic nawet nie pyknie rozrusznik, próbowałem na pych to tylko pisk opon jak by coś zblokowało silnik.
Jak byś wiedział co z tym jest prosił bym o odpowiedź.

#30 OFFLINE   mateuszgan

mateuszgan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 14 marca 2011 - 19:47

może coś też ze skrzynią, między skrzynią, a silnikiem tam zbiera się dużo syfu, mi tak kiedyś wpadł kamyczek, bo miałem źle przykręconą blache od dołu, może tam cos jest

#31 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 14 marca 2011 - 20:01

Hmm u mnie to raczej napewno nie to bo Jechał jechał i bum zgasł przy hamowaniu i już nie odpalił nawet nie "pierdną" rozrusznik cisza nawet kontrolki nie przygasają próba na pych zawsze taka sama zblokowanie kół po puszczeniu sprzęgła i pisk opon czasem czuć jak się obróci wał ale to 1 obrót i tyle.

#32 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 14 marca 2011 - 20:05

Jak nie przygasają kontrolki i nawet nie piardnie, to przede wszystkim albo wysrał się elektromagnes rozrusznika, albo przerwany jest przewód idący do niego od stacyjki.

Oczywiście na pych próbujesz palić z dwójki?
Dodany obrazek

#33 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 14 marca 2011 - 20:20

Oczywiście że z dwójki, a kabel cały jest. Poza tym Gdyby to był tylko kabel to by odpalił na pych przynajmniej.
I takie pytanko czy możliwe jest żeby rozrusznik zablokował się gdy bendix był wysunięty i zazębiony? co by powodowało zblokowanie go.

#34 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 14 marca 2011 - 22:13

hmm kiedyś miałem taki problem z 900,rozrusznik właśnie zablokował koło zamachowe i dupa a z drugiej strony miałem taki problem w 650 ale to z mojej winy gdyż do cylindra wpadła mi nakrętka na 10 kluczyk,kręcąc silnikiem było bum i stoi,jeśli nie rozrusznik,odkręć pokrywę zaworów i spróbuj kluczem obrócić silnik i zobacz jak jest klawiatura ustawiona czy nic sie nie stało,próbowałeś kręcić silnikiem do tyłu ?
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#35 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 14 marca 2011 - 22:47

W obie strony to jest to samo brak odzewu i zblokowany silnik.
Jutro wyciągnę rozrusznik i zobaczę czy coś to da, ale jeszcze udam się po poradę do mechanika przed tym.
A do cylindra nie miało prawa nic wpaść bo zgasł podczas jazdy (po przejechaniu ok. 6km) i kaplica do, z rana pracował normalnie przejechałem 15km odstawiłem na parę godzinek odpalił też bez problemu dopiero jadąc przy gwałtownym zahamowaniu spowodowanym przez kolesia jadącego przedemną silnik zgasł , tego w filtrze paliwa susza przedmuchałem przewody na wszelki wypadek gdyby coś tam zaległo.
No ale jutro się zobaczy czy to rozrusznik czy też nie.

#36 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 14 marca 2011 - 23:14

a kabel cały jest. Poza tym Gdyby to był tylko kabel to by odpalił na pych przynajmniej.


To że silnik jest zablokowany to już inna sprawa, ale po przekręceniu kluczyka powinien zaskakiwać elektromagnes w rozruszniku (słychać jak cyka i przygasają kontrolki), a u Ciebie jak mówisz tego nie ma, więc tak czy inaczej masz zdupcony rozrusznik lub przewód doprowadzający prąd ze stacyjki do elektromagnesu. ;)

Obawiam się, że to całkowite zablokowanie się silnika oznacza remont lub wymianę na inny. :P
Dodany obrazek

#37 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 15 marca 2011 - 17:06

No to po diagnozie do wymiany wiatrak +rozrusznik lub go do regeneracji małej oddać.
Udało się go na pych odpalić na 90% rozrusznik trzymał bo po próbie obrania się do niego (nadal nie jest wyjęty bo zdeczka śruby są zapieczone) jak jutro go odkręcę załączę do aku bezpośrednio i zobaczymy czy kręci i wybija go.

#38 OFFLINE   Piter126p

Piter126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 941 postów
    • :

Napisany 15 marca 2011 - 18:29

gdzie stoi ten samochod?

#39 OFFLINE   Luku

Luku

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
    • :

Napisany 15 marca 2011 - 18:44

jeśli chodzi o mojego to Podkarpacie>Nisko

#40 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 15 marca 2011 - 18:50

Ja miałem podobny problem tyle że zmienialiśmy z kumplem silniki z el który stał chyba ponad pół roku do drugiego jego malca też el, po zmianie okazało się że silnik robi 1 obrót i staje. Wykręciliśmy świece rozrusznik sprawdziliśmy zawory i nic wszystko ok (warto dodać że silnik był sprawny 100% przed odstawieniem). Pozbawieni już nadziej mówimy jeszcze jedna próba, bez świec i rozrusznika spróbowaliśmy na pych, z rozpędu wrzuciłem 2 silnik zrobił bum i odpuścił :D
A później tylko trzeba go było trochę pociągać żeby zapał, jak już zapalił byliśmy w domu :D



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.