Duże spalanie.
#22 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2009 - 01:17
Jak włączam ogrzewanie od razu po włączeniu silnika (tylko i wyłącznie zimnego ) to czuć smród. Zazwyczaj jednak tak nie robię tylko włączam dopiero po paru minutach pracy silnika, a wtedy nie czuć żadnego smrodu.acha. moim zdaniem przeszkadza śmierdzieć po minucie bo się przyzwyczajasz. a tak naprawdę śmierdzi cały czas.
Dodam jeszcze tylko że:
Uszczelkę pod głowicą mam zmienioną, głowicę nie splanowaną (także kanaliki są), no i te specjalne śruby mam drożne (czyszczone podczas remontu). Jedyne co można jeszcze zrobić to chyba tylko mocniej dokręcić głowicę (chociaż u mnie jest dokręcana krzyżakiem do kół , także na pewno nie za słabo)
PS. 19Dave88 sorry za OT w temacie
#24 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2009 - 15:23
#29 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 02:53
Wiem. Starałem się nie przedobrzyć i wszystkie nakrętki dokręcić równo i z wyczuciem.Za mocno też jest nie dobrze
Zgadzam się ale trzeba go mieć, albo mieć do niego dostęp.do tego służy klucz dynamometryczny...
DziękiMocny jestes...
PS.Naprawa była wymuszona tym że uszczelka pod głowicą zakończyła swój żywot (jeden cylinder miał kompresję coś ponad 1MPa a drugi około 0,7MPa. Teraz dwa mają po równo troszkę ponad 0,8MPa - przydał by się chyba jakiś plan głowicy ale nie chce mi sie za to brać bo mam poważniejsze problemy (kooorozja - w końcu to ELEGANT).
sory za OT.
#32 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2009 - 01:21
Standardowy silnik z odetkanym wydechem traci moc na niższych obrotach (z tego co pamiętam to do jakichś ~3000 obr/min jest "dziura" w mocy) i trzeba cisnąć więcej gazu = większe spalanie.Czy dziurawy tłumik może mieć wplyw na takie wysokie spalanie?
#36 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 18:58
Tłumik zrobiony?
Sprawdzałeś czy z baka (albo czujnika poziomu paliwa) nie cieknie?
Sprawdź czy ssanie wyłącza się do końca.Rozebrałem 2 dni temu znów gaźnik, wszystko posprawdzałem wyregulowałem a spalanie nadal wysokie:(
EDIT
Nie przy tylko do 3000obr/min.a co zrobic zeby na seryjnym silniku i tym odetkanym wydechem niebylo tej dziury przy 3000obr/min??
Przytkać (jakąś zwążką albo przepustnicą) końcówkę wydechu
#37 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 19:43
Standardowy silnik z odetkanym wydechem traci moc na niższych obrotach (z tego co pamiętam to do jakichś ~3000 obr/min jest "dziura" w mocy) i trzeba cisnąć więcej gazu = większe spalanie.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zamówienia na duże koło pasowe do Fiata 126p 1:1 |
Usługi | m.a.x.x. |
|
|
|
Stukowe spalanie/dzwoniące zawory. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
Spalanie |
Mechanika | Bobru |
|
|
|
silnik wpada w duże wibracje |
Mechanika | Mato96 |
|
|