Duże spalanie.
#1 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2009 - 23:52
#2 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2009 - 01:00
#5 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2009 - 06:40
czylinajłatwiej ustawić skład mieszanki biegu jałowego na podstawie tego :
Rys. 1.3. Zasada regulacji składu mieszanki biegu jałowego: a – schemat gaźnika; b – wpływ położenia wkrętu regulacyjnego na prędkość obrotową; 1 – gardziel; 2 – rozpylacz; 3 – przepustnica; 4 – wkręt regulacyjny
Znalezione na:
-wykręcasz śrubkę regulacji
-odpalasz silnik
-wkręcasz srubkę regulacji do momentu w którym obroty zaczną spadać (tak jak pokazane jest na wykresie)
Poza ustawieniem składu mieszanki na biegu jałowym trzeba jeszcze wyregulować poziom paliwa.
Żeby to zrobić trzeba postawić pionowo pokrywę gaźnika i ustawić tak pływak (wyginając języczek, a nie całe ramię) żeby pomiedzy nim a uszczelką było 7+-0,25mm.
#6 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2009 - 23:43
#9 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 00:12
#11 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 22:43
przedmuchy : jeśli tak to będzie mocno zaolejony filtr powietrza, a jeśli tak będzie to tym bardziej będzie się zwiększało spalanie (większe opory dolotu i zasysanie paliwa).przedmuchy można jeszcze sprawdzić odkręcając korek wlewu oleju podczas pracy silnika. jeśli zobaczysz dużą ilość spalin wydobywających się z niego, to się nie uśmiechaj. Jest źle.(z doświadczenia wiem , ze nie w każdych warunkach te spaliny będą wylatywać. raczej po dłuższej jeździe, ale trzeba popróbować) A może zapchany tłumik? zapłon w złym momencie, ale to elegant. zobacz czy spaliny nie wylatują przez "śruby specjalne" w głowicy-przerwana uszczelka pod głowicą. POWODZENIA
#12 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 23:48
Jeszcze jedno:D co to są śruby specjalne??
#13 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 00:09
no to chyba raczej standart bo przeciez silnik jest chlodzony powietrzem wymuszonym przez wiatrak ktory masz zamontowany na walku razem z alternatorem wiec jak sciagniesz te gumy ktore zaslaniaja swiece to bedzie Ci cieple powietrze dmuchac jezeli cos zle napisatem to sorry impreze mamy w akademikuza to na pracującym silniku jak włoże reke kolo świec to czuję powiew ciepłego powietrza
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#15 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 02:00
Ogrzewanie włączone?ktoś ma jakąś hipotezę, dlaczego za każdym razem jak odpalam malca to średnio przez pierwszą minutę pracy w kabinie czuć benzynę?
Może po prostu zanim aluminium z którego zrobiona jest głowica rozszerzy się pod wpływem ciepła (i dociśnie się dobrze do uszczelki pod głowicą) to masz przedmuch w ogrzewanie.
Ja mam podobnie - po odpaleniu zimnego silnika i przy włączonym ogrzewaniu czuję smród jakby spalin , trwa to właśnie jakąś minutę.
To na 99% czujnk poziomu paliwa. Znam pare możliwych usterek:Po zatankowaniu na full czuje zapach bezyny
-spadł wężyk powrotu
-któryś króciec przerdzewiał/nadłamał się (czujnik poziomu paliwa w maluchu nie znajduje się w najwyższym punkcie baku) i po zatankowaniu do pełna paliwo po prostu wycieka
-uszczelka pod czujnikem poź. paliwa sparciała i nie trzyma (raczej mało prawdopodobne)
-wężyk jest nieszczelny (przełamany albo stwardniał i nie przylega dobrze do króćca )
#18 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 16:02
Jeżeli po podgrzaniu się silnika przestaje śmierdzieć to tak .czyli generalnie nie jest to jakaś usterka/wada i nie powinienem się tym przejmować? Dzięki
Jak nie przestaje to albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo głoica niedokręcona.
#19 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2009 - 20:27
#20 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2009 - 00:02
Jeszcze jedno:D co to są śruby specjalne??
to są takie śruby w głowicy trzymające osłony silnika. Mają otwór w środku, przez który uciekają spaliny gdy przerwie się uszczelka pod głowicą. są pod kolankami wydechu.
jak już stwierdzisz że kompresja nie ta, zobacz czy to układ cylinder-tłok czy może gniazda zaworowe. sprawdzisz to nalewając niewielką ilość oleju do cylindra przez otwór świecy (naprawdę niewiele) ale tylko pow warunkiem, że nie masz katalizatora. w razie nieszczelności, olej zatka szczeliny w cylindrze, ale nie w zaworach. jeśli kompresja się poprawi, znaczy, że to przez tłoki/cylindry/pierścienie/uszczelka. w innym przypadku to mogą być właśnie zawory lub uszczelka pod głowicą. jaki masz przebieg?
acha. moim zdaniem przeszkadza śmierdzieć po minucie bo się przyzwyczajasz. a tak naprawdę śmierdzi cały czas.
już poprawiam, sorry!mały OT chyab mnie za to nikt nie ubije
, ale to byś czół zapach benzyny.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zamówienia na duże koło pasowe do Fiata 126p 1:1 |
Usługi | m.a.x.x. |
|
|
|
Stukowe spalanie/dzwoniące zawory. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
Spalanie |
Mechanika | Bobru |
|
|
|
silnik wpada w duże wibracje |
Mechanika | Mato96 |
|
|