Skocz do zawartości


Wszystko o 600


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 31 stycznia 2007 - 14:59

Pytanie do znawców i najlepiej użytkowników.
Trafiłem na silniczek pojemności 600 po trzecim szlifie garnków (nadwymiar 73.1)
Pytanie brzmi co mozna ulepszyc żeby mocno nie ingerowac w silniczek.Ma to byc lekko poprawiona seria.
Jeszcze jedno pytanko czy zastosowanie orginalnego gaznika 28IMB1 z dyszami 125 i 200 oraz z emulsją F8 jest dobrym rozwiązaniem,bo takie były montowane w 600 i wczesnych 650.

Prosze o jakieś konkrety :)

#2 OFFLINE   maciuhh

maciuhh

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 152 postów
    • Time Online: 17g 9m 31s

Napisany 02 lutego 2007 - 00:34

nie integrując w głowice i zamach (ewentualnie wałek) nie ma o czym gadać
600 tez potrafią zapitalać :P

rurka f8, powtarzam po raz iks, jest najlepszą rurką spośród seryjnych, dołu strasznie nie zamula a góra robi sie przyjemna. gaznik zostaw skoro był seryjnie

#3 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 02 lutego 2007 - 20:14

To co planuje to tylko poprawienie wylotu spalin i polerka głowicy jeśli znajde główke i ewentualnie zamach,tylko niewiem czy nie popsuje to całosci bo chodzi mi o dobrą prace silniczka,bo z tego co słyszałem równiej pracuje.

A gaznik to własnie jest dziwne ponoeważ pozniej stosowanie już mniejsze dysze.

#4 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 06 lutego 2007 - 21:05

Ten gażnik jest faktycznie seryjny i oryginalny ale to nie jest 28IMB1 tylko 28IMB i on miał dysze powietrza 225, osobiście najlepse rezultaty osiągnąłem na zestawie 28IMB3/250, dysza paliwa 115, powietrza 220, i rurka emulsyjna F74, do tego mam koło zamachowe o wadze 4.4kg, samochód osiąga prędkośc 130km/hi jest w miare dynamiczny, spalanie jest w granicach 4.5l na trasie (do 90km/h), 5.5l miasty (40-80km/h) no i jak mu dam po garnkach na trasie i nie tylko to nawet spali 7.5l (100-130km/h), 600 jest lepiej wyważona więc potrafi sie nieco wyżej krecić niż 650, cachuje się bardzo równomierna pracą.

#5 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 09 lutego 2007 - 14:10

Rzeczywiście walnąłem sie z dyszą powietrza 225 jest.
Medyk taki gaznik dostałem z takim zestawem dysz i w książce Klimeckiego i Zembowicza jest tylko ten gazior opisany.Wydawnictwo 1976.

#6 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 20 lutego 2007 - 18:46

Nie ma gaźnika oznaczonego jako 28IMB1 jeśli to pierwszy gaźnik to był oznaczony 28IMB, ale nie ważne to tylko oznaczenie, ale jesli chodzi o konfiguracje gaźnika to nie jest ona najlepsza, polecam taka jak wskazałem wcześniej.

#7 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 21 lutego 2007 - 16:25

No ciekawe ze nie ma,jeśli mam takiego i jest opisany w książce z roku 1976...

#8 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 21 lutego 2007 - 18:54

Sory moja pomłka faktycznie jest 28IMB1, ale twój to nie jest 28IMB1 tylko 28IMB skoro ma dysze paliwa 125, dysze powietrza 225 i rurke F8, 28IMB1 miał dysze paliwa 115, powietrza 220 i rurke F14, więc twój gaźnik to 28IMB, ale uważam że nie ma sie co za bardzo roztrzasać nad tym że to taki czy inny gaźnik.

#9 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 marca 2007 - 15:52

A może ktos wie jakie dysze były stosowane w wersjach bambino z kwadratową główką??



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.