Pytanie do znawców i najlepiej użytkowników.
Trafiłem na silniczek pojemności 600 po trzecim szlifie garnków (nadwymiar 73.1)
Pytanie brzmi co mozna ulepszyc żeby mocno nie ingerowac w silniczek.Ma to byc lekko poprawiona seria.
Jeszcze jedno pytanko czy zastosowanie orginalnego gaznika 28IMB1 z dyszami 125 i 200 oraz z emulsją F8 jest dobrym rozwiązaniem,bo takie były montowane w 600 i wczesnych 650.
Prosze o jakieś konkrety
Wszystko o 600
Started By
Gość_Demon126p_*
, 31 sty 2007 14:59
8 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2007 - 00:34
nie integrując w głowice i zamach (ewentualnie wałek) nie ma o czym gadać
600 tez potrafią zapitalać
rurka f8, powtarzam po raz iks, jest najlepszą rurką spośród seryjnych, dołu strasznie nie zamula a góra robi sie przyjemna. gaznik zostaw skoro był seryjnie
600 tez potrafią zapitalać
rurka f8, powtarzam po raz iks, jest najlepszą rurką spośród seryjnych, dołu strasznie nie zamula a góra robi sie przyjemna. gaznik zostaw skoro był seryjnie
#3 Gość_Demon126p_*
Napisany 02 lutego 2007 - 20:14
To co planuje to tylko poprawienie wylotu spalin i polerka głowicy jeśli znajde główke i ewentualnie zamach,tylko niewiem czy nie popsuje to całosci bo chodzi mi o dobrą prace silniczka,bo z tego co słyszałem równiej pracuje.
A gaznik to własnie jest dziwne ponoeważ pozniej stosowanie już mniejsze dysze.
A gaznik to własnie jest dziwne ponoeważ pozniej stosowanie już mniejsze dysze.
#4 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2007 - 21:05
Ten gażnik jest faktycznie seryjny i oryginalny ale to nie jest 28IMB1 tylko 28IMB i on miał dysze powietrza 225, osobiście najlepse rezultaty osiągnąłem na zestawie 28IMB3/250, dysza paliwa 115, powietrza 220, i rurka emulsyjna F74, do tego mam koło zamachowe o wadze 4.4kg, samochód osiąga prędkośc 130km/hi jest w miare dynamiczny, spalanie jest w granicach 4.5l na trasie (do 90km/h), 5.5l miasty (40-80km/h) no i jak mu dam po garnkach na trasie i nie tylko to nawet spali 7.5l (100-130km/h), 600 jest lepiej wyważona więc potrafi sie nieco wyżej krecić niż 650, cachuje się bardzo równomierna pracą.
#8 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2007 - 18:54
Sory moja pomłka faktycznie jest 28IMB1, ale twój to nie jest 28IMB1 tylko 28IMB skoro ma dysze paliwa 125, dysze powietrza 225 i rurke F8, 28IMB1 miał dysze paliwa 115, powietrza 220 i rurke F14, więc twój gaźnik to 28IMB, ale uważam że nie ma sie co za bardzo roztrzasać nad tym że to taki czy inny gaźnik.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
planowanie głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Wszystko jeszcze przed nami... |
Teraz My! | Bandyt_89 |
|
|
|
Dobry Fiat 126p ST `83 600 |
Teraz My! | dobry |
|
|