Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Swap 1.2 16V] kilka fundamentalnych pytań


120 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Mariusz126p

Mariusz126p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 166 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 00:38

Swapy juz są

Skamiks (898)
Qdlaty(900)
Ziomal(900)
Dangers (900)

Szykują sie :
Sobi (900)
Mariusz126p (1,3-16v)
Dar00(1,2 8v)
Nermack (900)
Pablo170 (900)

#62 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 01:36

Masz racje Mariusz robi sie kilka i kilka jest widze ze strasznie to w naszym terytorium kwitnie!!!

Strasznie interesuje mnie jak chasał bedzie Swift :twisted:

#63 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 31 grudnia 2006 - 10:25

Mariusz zapomniałes dopisac do budujacych sie swapów Pabla170

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#64 OFFLINE   Mariusz126p

Mariusz126p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 166 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 11:04

Nermack jaki ma on silnik , tzn jaka pojemność ??

#65 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 31 grudnia 2006 - 11:55

Tzn, tak jego silnik jest jeszcze mój 8)
Dopiero ma zamiar odemnie kupic 899cc na gaźniku :)

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#66 OFFLINE   Mariusz126p

Mariusz126p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 166 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 12:16

A ty co wymiekasz?? :P

#67 OFFLINE   pablo170

pablo170

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 13:27

no dokładnie ja też się tu wliczam w osoby zabierające się do budowania narazie 900 ale planowany na zvoleń silnik to 1.2 16v

proszony pan mariusz126p o pokazanie w temacie kilku fotek robionych podczas budowy maluszka i opis utrudnień jakie napotkał na tej drodze z góry dziękuje w swoim imieniu i pozostałych osób które będą chciały w przyszłości czegoś więcej niż 900 :) . zaczynamy od 47KM ale potem chcemy więcej i więcej i kto wie na czym to się skończy
Dodany obrazek

#68 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 15:06

Potem cos uturbimy i bedzie jeszcze wiecej :) :)
Co do nermaka to jakos to tak jest ze zakłada silnik na wtrysku nie ten który sprzedaje.

#69 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 31 grudnia 2006 - 17:13

zapomnieliscie dodac Phantom&wrc126p 1.1fire :P

#70 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 31 grudnia 2006 - 18:22

Mnie 1.1 speed 5

#71 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 31 grudnia 2006 - 19:19

I mnie, 700cm3 :lol: , albo 1700cm3.

#72 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 19:25

Łał ale nas bedzie :D
Ciekawe czy wszyscy pojada na Zwolen??

#73 OFFLINE   pablo170

pablo170

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
    • :

Napisany 31 grudnia 2006 - 22:17

ja jade jescze tylko nie wiem czy wyjade w piątek rano czy w nocy żeby dotrzeć do zvolenia na ranne liczenie samochodów ....... wszystko zależy jak z pracą no i jeszcze muszę pomyśleć nad resztą bo ostatnio jak byłem to warunki sanitarne za dobre nie były więc nie wiem czy nie pojade tylko na całą sobote i w nocybęde wracał spowrotem do polski ale możecie liczyć na mnie. Byłem widziałem i musze tam być znowu
Dodany obrazek

#74 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 01 stycznia 2007 - 18:49

A ty co wymiekasz?? :P



Nie wymiekam tylko wkładam inny silnik a mianowicie 903ccm SPI :P

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#75 OFFLINE   Mariusz126p

Mariusz126p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 166 postów
    • :

Napisany 01 stycznia 2007 - 21:10

no dokładnie ja też się tu wliczam w osoby zabierające się do budowania narazie 900 ale planowany na zvoleń silnik to 1.2 16v

proszony pan mariusz126p o pokazanie w temacie kilku fotek robionych podczas budowy maluszka i opis utrudnień jakie napotkał na tej drodze z góry dziękuje w swoim imieniu i pozostałych osób które będą chciały w przyszłości czegoś więcej niż 900 :) . zaczynamy od 47KM ale potem chcemy więcej i więcej i kto wie na czym to się skończy



Hehe jaki tam pan Mariusz126p jestem :D a napotkane to trudności to jedynie kasa dalej jaksie jąś juz ma to wsio bedzie oki
Ale u mnie by ten silnik wszedl bedzie trzeba :
1 polączyć instalecje st ze swiftowska
2 Przetoczyć walek sprzeglowy od skrzyni maluchowej do otworu w silniku swifta
3Podlączyć przewody chlodzenia
4 nagrzewnice
5 Zbiornik wyrownawczy
6 zastosowac sprzeglo od 1,1 albo inne wytrzymalsze
7 zrobić mocowanie silnika tak by sie zmiescił w obrysie

8 wymieniać regularnie skrzynie do puki sie nieznajsdzie skrzyni V

A takie rzeczy jak przeglad to male piwo :)

POZDRO!!

#76 OFFLINE   HNT

HNT

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
    • :

Napisany 01 stycznia 2007 - 23:49

Witam wzystkich ;)
ja swojego Fiata przygotowuję w klasie 2- bedzie przygotowany w nast. specyfikacji:
1) karoseria z fiata 126 '87 - weteran wyscigów górskich z wrocławia, ładnie obspawana buda, klatka zgodna z załącznikiem "j",
dodatkowo wzmocnione zastrzały boczne.
2) klapa przednia- wg. mojego projektu, ta bardziej opływowa, znana z mojego poprzedniego malucha, lecz zamiast wlotu bedzie wylot ciepłego powietrza z chłodnicy, która ma byc umieszczona z przodu wzór podobny do lancera ;) waga to 2,5kg
3) klapa tylnia- wzór FL ze standardowymi wylotami, zamiast kratek siatka alu. waga to 1,3kg
4) drzwi lewe i prawe bedą z włókna szklanego, wraz z seryjnymi zawiasami i zamkiem, dodatkowo wzmocnione, szyby z poliweglanu, uchylane w sposób w jaki rozwiązali to konstruktorzy lancii stratos.
drzwi powinny wazyc max 6 kg kazde,
5) silnik- jednostka gaznikowa z fiata 127 specjal, nominalnie 47KM, po zabiegach wzmacniajacych (min wałek ireco, obrobiona głowica, zmodyfikowany gaznik i pare innych) silnik wykazywał na hamowni moc 55KM
chłodnica ze skody 105 lub poloneza lub BMW 318 z przodu, w pasie przednim lub miedzy pasem a zderzakiem (wiem wiem, zaraz powiecie ze przy małym dzwonie bedzie po chłodnicy- a jaka tez ochrone stanowi powycinany pas przedni? zadną ;) poza tym zderzak bedzie odpowiednio wzmocniony od wewnątrz), wentyle beda juz w bagazniku.
6) skrzynia- Bisowska, na poduszkach nieurywkach, z dłuższym przełozeniem dyfra
7) zderzak przedni- własnej konstrukcji, z laminatu, z przodu zabudowane 2 szperacze, oraz wkomponowana atrapa do chłodnicy. montowany na oryginalnych srubach, przylegajacy do nadwozia i poszerzen błotników.
8) zderzak tylni- także własnej konstrukcji, bardzo mało odsadzony do tyłu, taze przylegajacy do poszerzen tylnich błotnikow i karoserii, zabudowane swiatła przeciwmgłowe i cofania
9) elektrownia z 4 mniejszymi lub2 wiekszymi halogenami montowana z góry na klape i zachodzaca na pas przedni.
10) szyby tylnie takze z poliweglanu
11) wnętrze- sabelty czarne z żółtymi napisami, ten sam kolor kierownicy OMP 30cm , 2 x bimarco "c"
12) poszerzenia tylnie- po 4 cm na strone, i przednie- po 3 cm na str. (projekt na dziale stylistyka)
14) zawias: z tyłu- żółte bile, i spreżyny z malucha żółte, dystanse po 3 cm i felgi alu- speedline z mojego poprzedniego malucha
z przodu- poszerzone wachacze, poszerzony resor o 2 cm, z dołozonym piórem, tylnie amorki seryjne, sciete koziołki, sciete odboje, drązki reakcyjne na resorze, pchane.
z tyłu bębny z cylinderkami przednimi, z przodu tarcze z zaciskami z SC
15) na dachu wlot powietrza własnego projektu a'la WRC, połączony z konsolka wewnętrzną z regulowanymi nawiewami na kierowce i pilota.

Rajdówka własnie przechodzi prace blacharskie- wymiana zewn. progów, dost. błotnikow do nowych poszerzen, wymiana pasa przedniego i jeszcze kilka drobiazgów :)

podejrzewam ze przy niewielkiej masie i w miare mocnym jak na 900 silniku, bedzie grożna bronią w starciu z innymi 900 a nawet SC cc sportasiami:)
silnik za plecami, napęd na tył, zwrotność, prawie jak F-18 :P

#77 OFFLINE   Mariusz126p

Mariusz126p

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 166 postów
    • :

Napisany 02 stycznia 2007 - 23:30

6) skrzynia- Bisowska, na poduszkach nieurywkach, z dłuższym przełozeniem dyfra

Skrzynia bisa ma juz dluzsze przelozenie od zwyklej skrzyni maluchowej skad masz jeszcze dluzsze ?? oddawaj je :P

#78 OFFLINE   kaza

kaza

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 13 stycznia 2007 - 23:32

chłopaki witam pewnie większość już mnie tu kojaży, więc kilka słów ode mnie.
1 primo 900 ze 127 jak jest w dobrym stanie to spalanie wynosi od 5.5l/100 do 10 przy max upalaniu ale jeśli kupujecie silniki po 120 zł to wybaczcie jest to śmiechu warte i nie uwierze w to ze ktoś dobry silnik sprzeda za taką kase więc przypuszczam ze stan odpowiada cenie czyli nie ma się co dziwić że dużo palą a do tego pewnie drugie tyle oleju co i paliwa.
2 primo Nermack w naszym okręgu zapomnij o rejestracji 0.9 nie ma takiej fizycznej możliwośći nawet jeśli masz znajomka diagnmoste co ci to podbije, z tego względu że nasz ukochany naczelnik wydziału komunikacji wydał nieformalny zakaz rewjestracji takich pojazdów i wszyscy trzęsą portkami ze im odbiora licencje , pozostawie bez komentarza...
3 primo może uznacie moją wypowiedz za nieco wybujałą ale już kilkanaście swapów u nas powstało wieloma z nich jezdzilem i uważam ze 1.2 16 na skrzyni malucha to jest hehe jakby to ładnie powiedziec... grzebanie w gównie to chyba dobre określenie... to silnik który zabija momentem nawet skrzynie cieniasów nie mówiąc o malczakowej, po drugie duży i dość cięzki => brak jakiejkolwiek trakcji no ale jeśłi checie grzebać 7dni/24h w garazu a w miedzy czasie tylko jezdzic to w sumie wasz wybór, pozdro.

#79 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 15 stycznia 2007 - 11:18

Nermack w naszym okręgu zapomnij o rejestracji 0.9 nie ma takiej fizycznej możliwośći nawet jeśli masz znajomka diagnmoste co ci to podbije, z tego względu że nasz ukochany naczelnik wydziału komunikacji wydał nieformalny zakaz rewjestracji takich pojazdów i wszyscy trzęsą portkami ze im odbiora licencje , pozostawie bez komentarza...

Kaza własnie przed momentem dzwoniłem do wydziału komunikacji w żywcu w sumie fajnie to wygladało bo zadna babka nie wiedziala nic na temat zmiany pojemnosci i przełaczali mnie od jednej babki do drugiej :lol: :lol: aż wkońcu trafiła się jakas obeznana i powiedziała że nie ma zadnych problemów wystarczy że przyniose swistek od diagnosty ze mi podbija przeglad i jeszcze blachy musze wziasc
74zł za wymiane dowodu i nowe znaczki na blachy + opłata jakas dla urzedu 10zł czyli w sumie 84 zł i po kłopocie :) :)

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#80 OFFLINE   Wojti

Wojti

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2007 - 11:36

no a ja wam powiem ze mi babka powiedziala w wydziale komunikacji ze nie trzeba dowodu wymieniac bo po co szkoda kasiorki tylko oni w fdowod wbijaja w adnotacje ze jest zmiana silnika na jakas tam pojemnosc chyba ze zmiania sie rodzaj paliwa to wtedy trzeba....


P.S. i mnie prosze wliczyc bo wlasnie sie buduje swap z silnikiem ze 127 ;)
W życiu piękne są tylko chwile!!! ;)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.