[Swap 1.2 16V] kilka fundamentalnych pytań
#67 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2006 - 13:27
proszony pan mariusz126p o pokazanie w temacie kilku fotek robionych podczas budowy maluszka i opis utrudnień jakie napotkał na tej drodze z góry dziękuje w swoim imieniu i pozostałych osób które będą chciały w przyszłości czegoś więcej niż 900 . zaczynamy od 47KM ale potem chcemy więcej i więcej i kto wie na czym to się skończy
#73 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2006 - 22:17
#75 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 21:10
no dokładnie ja też się tu wliczam w osoby zabierające się do budowania narazie 900 ale planowany na zvoleń silnik to 1.2 16v
proszony pan mariusz126p o pokazanie w temacie kilku fotek robionych podczas budowy maluszka i opis utrudnień jakie napotkał na tej drodze z góry dziękuje w swoim imieniu i pozostałych osób które będą chciały w przyszłości czegoś więcej niż 900 . zaczynamy od 47KM ale potem chcemy więcej i więcej i kto wie na czym to się skończy
Hehe jaki tam pan Mariusz126p jestem a napotkane to trudności to jedynie kasa dalej jaksie jąś juz ma to wsio bedzie oki
Ale u mnie by ten silnik wszedl bedzie trzeba :
1 polączyć instalecje st ze swiftowska
2 Przetoczyć walek sprzeglowy od skrzyni maluchowej do otworu w silniku swifta
3Podlączyć przewody chlodzenia
4 nagrzewnice
5 Zbiornik wyrownawczy
6 zastosowac sprzeglo od 1,1 albo inne wytrzymalsze
7 zrobić mocowanie silnika tak by sie zmiescił w obrysie
8 wymieniać regularnie skrzynie do puki sie nieznajsdzie skrzyni V
A takie rzeczy jak przeglad to male piwo
POZDRO!!
#76 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 23:49
ja swojego Fiata przygotowuję w klasie 2- bedzie przygotowany w nast. specyfikacji:
1) karoseria z fiata 126 '87 - weteran wyscigów górskich z wrocławia, ładnie obspawana buda, klatka zgodna z załącznikiem "j",
dodatkowo wzmocnione zastrzały boczne.
2) klapa przednia- wg. mojego projektu, ta bardziej opływowa, znana z mojego poprzedniego malucha, lecz zamiast wlotu bedzie wylot ciepłego powietrza z chłodnicy, która ma byc umieszczona z przodu wzór podobny do lancera waga to 2,5kg
3) klapa tylnia- wzór FL ze standardowymi wylotami, zamiast kratek siatka alu. waga to 1,3kg
4) drzwi lewe i prawe bedą z włókna szklanego, wraz z seryjnymi zawiasami i zamkiem, dodatkowo wzmocnione, szyby z poliweglanu, uchylane w sposób w jaki rozwiązali to konstruktorzy lancii stratos.
drzwi powinny wazyc max 6 kg kazde,
5) silnik- jednostka gaznikowa z fiata 127 specjal, nominalnie 47KM, po zabiegach wzmacniajacych (min wałek ireco, obrobiona głowica, zmodyfikowany gaznik i pare innych) silnik wykazywał na hamowni moc 55KM
chłodnica ze skody 105 lub poloneza lub BMW 318 z przodu, w pasie przednim lub miedzy pasem a zderzakiem (wiem wiem, zaraz powiecie ze przy małym dzwonie bedzie po chłodnicy- a jaka tez ochrone stanowi powycinany pas przedni? zadną poza tym zderzak bedzie odpowiednio wzmocniony od wewnątrz), wentyle beda juz w bagazniku.
6) skrzynia- Bisowska, na poduszkach nieurywkach, z dłuższym przełozeniem dyfra
7) zderzak przedni- własnej konstrukcji, z laminatu, z przodu zabudowane 2 szperacze, oraz wkomponowana atrapa do chłodnicy. montowany na oryginalnych srubach, przylegajacy do nadwozia i poszerzen błotników.
zderzak tylni- także własnej konstrukcji, bardzo mało odsadzony do tyłu, taze przylegajacy do poszerzen tylnich błotnikow i karoserii, zabudowane swiatła przeciwmgłowe i cofania
9) elektrownia z 4 mniejszymi lub2 wiekszymi halogenami montowana z góry na klape i zachodzaca na pas przedni.
10) szyby tylnie takze z poliweglanu
11) wnętrze- sabelty czarne z żółtymi napisami, ten sam kolor kierownicy OMP 30cm , 2 x bimarco "c"
12) poszerzenia tylnie- po 4 cm na strone, i przednie- po 3 cm na str. (projekt na dziale stylistyka)
14) zawias: z tyłu- żółte bile, i spreżyny z malucha żółte, dystanse po 3 cm i felgi alu- speedline z mojego poprzedniego malucha
z przodu- poszerzone wachacze, poszerzony resor o 2 cm, z dołozonym piórem, tylnie amorki seryjne, sciete koziołki, sciete odboje, drązki reakcyjne na resorze, pchane.
z tyłu bębny z cylinderkami przednimi, z przodu tarcze z zaciskami z SC
15) na dachu wlot powietrza własnego projektu a'la WRC, połączony z konsolka wewnętrzną z regulowanymi nawiewami na kierowce i pilota.
Rajdówka własnie przechodzi prace blacharskie- wymiana zewn. progów, dost. błotnikow do nowych poszerzen, wymiana pasa przedniego i jeszcze kilka drobiazgów
podejrzewam ze przy niewielkiej masie i w miare mocnym jak na 900 silniku, bedzie grożna bronią w starciu z innymi 900 a nawet SC cc sportasiami:)
#78 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 23:32
1 primo 900 ze 127 jak jest w dobrym stanie to spalanie wynosi od 5.5l/100 do 10 przy max upalaniu ale jeśli kupujecie silniki po 120 zł to wybaczcie jest to śmiechu warte i nie uwierze w to ze ktoś dobry silnik sprzeda za taką kase więc przypuszczam ze stan odpowiada cenie czyli nie ma się co dziwić że dużo palą a do tego pewnie drugie tyle oleju co i paliwa.
2 primo Nermack w naszym okręgu zapomnij o rejestracji 0.9 nie ma takiej fizycznej możliwośći nawet jeśli masz znajomka diagnmoste co ci to podbije, z tego względu że nasz ukochany naczelnik wydziału komunikacji wydał nieformalny zakaz rewjestracji takich pojazdów i wszyscy trzęsą portkami ze im odbiora licencje , pozostawie bez komentarza...
3 primo może uznacie moją wypowiedz za nieco wybujałą ale już kilkanaście swapów u nas powstało wieloma z nich jezdzilem i uważam ze 1.2 16 na skrzyni malucha to jest hehe jakby to ładnie powiedziec... grzebanie w gównie to chyba dobre określenie... to silnik który zabija momentem nawet skrzynie cieniasów nie mówiąc o malczakowej, po drugie duży i dość cięzki => brak jakiejkolwiek trakcji no ale jeśłi checie grzebać 7dni/24h w garazu a w miedzy czasie tylko jezdzic to w sumie wasz wybór, pozdro.
#79 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2007 - 11:18
Kaza własnie przed momentem dzwoniłem do wydziału komunikacji w żywcu w sumie fajnie to wygladało bo zadna babka nie wiedziala nic na temat zmiany pojemnosci i przełaczali mnie od jednej babki do drugiej aż wkońcu trafiła się jakas obeznana i powiedziała że nie ma zadnych problemów wystarczy że przyniose swistek od diagnosty ze mi podbija przeglad i jeszcze blachy musze wziascNermack w naszym okręgu zapomnij o rejestracji 0.9 nie ma takiej fizycznej możliwośći nawet jeśli masz znajomka diagnmoste co ci to podbije, z tego względu że nasz ukochany naczelnik wydziału komunikacji wydał nieformalny zakaz rewjestracji takich pojazdów i wszyscy trzęsą portkami ze im odbiora licencje , pozostawie bez komentarza...
74zł za wymiane dowodu i nowe znaczki na blachy + opłata jakas dla urzedu 10zł czyli w sumie 84 zł i po kłopocie
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#80 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2007 - 11:36
P.S. i mnie prosze wliczyc bo wlasnie sie buduje swap z silnikiem ze 127
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|