Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Swap 1.2 16V] kilka fundamentalnych pytań


120 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 24 grudnia 2006 - 22:00

No narazie tylko jeden ale juz niebawem 8)

Kamilku i własnie dlatego nie zakladam gaźnika :P

Pomysl o wtrysku a spalanie bedzie mniejsze :)

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#42 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 19:45

Moze kiedys załoze wtrysk narazie musze porobic z karoseria ale przypuszczam ze nie szybko załoze wtrysk gaznik fajnie chodzi wiecej obsługi ale nie mam odciecia przy 5,5 tys..

#43 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 25 grudnia 2006 - 20:38

Jak sie przeprogramuje kompa to też nie bedzie odciecia 8)

Kaza na swoim kompie wykrecil na Kuby silniku 7500tys obrotów :) :)

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#44 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 21:41

Wiesz kaza miał 900 turbo i tez było.

Ale tak powaznie to narazie zostaje przy gazniku wtysk moze kiedys ale to dopiero jak bym silnik zmieniał.

#45 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 22:54

ja na razie zakładam 903 na gaziorze, polatam do wiosny i zmieniam na 899 SPI 8) mam już silnik 899 2000r, wtrysk, sondę lambda... brakuje kompa, czujnika podciśnienia(mapsensor) i pokrywy zaworów... ale mamy czas :wink:

a co do kompa... to jak/gdzie/za ile można go odkodować i przesunąć odcięcie i może przy okazji zmienić program sterujący??
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#46 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:21

Ja tez bym chciał wtrysk ale nie mam kasy na nowy silnik a ten jeszcze wmiare dobrze chasa.

Co do kompa to ciezko jest mi powiedziec.

#47 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:45

jeśli byś chciał to możliwe że byłbym w stanie załatwić dól sinkia 899 z 99/00 roku za jakieś małe pieniądze w bdb stanie, na cylindrach są jeszcze ryski po chonowaniu... miska, blok z wałem tłokami myslę że ponizej 100
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#48 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:49

Sobi ciekawa sprawa a nie masz tam gdzies głowicy??

#49 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 00:00

no właśnie z głowicą lipa...
były 3 silniki ja wziąłem jeden za 150 ze sprzęgłem
kumpel wziął drugi bez sprzegła za 120
więc ten po taniości by poszedł
chyba że chcesz 1.1 za 250??
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#50 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 00:11

Wiesz narazie jakos nie jestem an kupnie 1.1 bo 900 mi chasa niezle.

Co do silnika to bedzie interesował mnie cały spi ale to dopiero po blacharce musze porobic bo strasznie moj żółtek wyglada.

#51 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 26 grudnia 2006 - 08:31

a co do kompa... to jak/gdzie/za ile można go odkodować i przesunąć odcięcie i może przy okazji zmienić program sterujący??




Kolega z Bielska za 100zl przesówa odciecie i mysle że bedzie tez umial zmienic program sterujacy tylko nie wiem czy to bedzie w tej cenie :wink:

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#52 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 12:34

co do kompa to się jeszcze zgadamy... :P na razie trzeba uruchomić 903 na gaźniku :twisted:
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#53 OFFLINE   Dar00

Dar00

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 243 postów
    • Time Online: 56m 53s

Napisany 28 grudnia 2006 - 11:17

...oraz 1,2 MPI w bisie ;)

#54 OFFLINE   pablo170

pablo170

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
    • :

Napisany 28 grudnia 2006 - 22:25

DarOO jakie miałeś problemy przy zakładaniu tego 1.2mpi masz jakieś fotki z przebiegu pracy i jak to wszystko wygląda poskładane... no ja narazie ze względu na awarie silnika będe zakładał 900 ale na Zvoleń chce juz jechać na 1.2 w końcu najwiękzą prace wykonam teraz póżniej tylko belke zmienić i silnik założyć i do przeglądu Skamil ma racje gaźnik jest dobry bo łatwo go przerobić i podkręcić a wtryski są zawsze uzależnione od komputera i co by się niechciało przerabiać to trzee=ba się potem programować. co o rejestracji 900 to rzeczoznawca jest nie potrzebny bo konstrukcja auta jest nie ruszona cały opis jest na stronie Żurawia i tam wypowiadają sie właściciele 900 że wystarczy tylko pozytywnie przejść przegląd koszt to około 170 bo to jest taki sam jak ten co robi się po wypadku auta robią go tylko wyznaczone stacje kontroli technicznej.....i z tym pismem co u nich się dostaje oczywiście z wynikiem pozytywnym idziemy do wydziału komunikacji i tam wyrabiamy nowy dowód koszt chyba 70zł i całą filozofia oc nie zmieniamy bo cena zmienia się dopiero jak jest powyżej pojemności 903 więc wystarczy nam to co za 650
Dodany obrazek

#55 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 28 grudnia 2006 - 22:56

Pablo niby gaxnik idzie łatwo podkrecic ale powiedz mi jakie bedziesz miał spalanie na podkreconym gaxniku?? ?? Jak skamils na seryjnym ma okolo 8 litrów a na wtrysku spalanie miesci sie w granicach 5-6 litrów. To troszke róznicy chyba jest według mnie jedyna zaleta gaźnika to jest tylko i wyłacznie to że nie odcina doplywu paliwa i mozna nieźle silnik kręcic. Niestety żeby na wtrysku nie było odcięcia trzeba juz troszke kaski wyłozyc :wink:

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#56 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 29 grudnia 2006 - 13:32

Co do ceny ubezpieczeni to ci się zmień po powyżej 902 ccm już jest większą
A co do rejestracje to nie do końca jest tak pięknie , przerabiałem to w te wakacje.
To jest kwest na jakiego diagnostę trafisz , jeden złapie się za głowie i powie żebyś jechał stąd a drugi obejrzy auto i każe wjechać na stacje

#57 OFFLINE   pablo170

pablo170

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
    • :

Napisany 29 grudnia 2006 - 20:34

sebcyc no tu sie z tobą zgodze wszystko zależy od diagnosty a co do ubezpieczenia to zależy gdzie bo bedąc w oświęcimiu w centrum ubezpieczeń każdy ma co innego różne wartości silnikowe i stawkim więc to jest raczej temat bardzo delikatny
........nermack no prosze chyba nie powiesz mi że robisz swapa żeby było ekologicznie dobre powaga a skamil spala 8 litrów bo ma go do regulacji jak to zrobi to będzie miał ok 6
Dodany obrazek

#58 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 29 grudnia 2006 - 23:06

Pablo moj malec jest do regulacji masz racje moze inaczej gaznik jest do roboty cały. Ale spalił mi ostatni 7l przy mieszanej jezdzie.

#59 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 30 grudnia 2006 - 10:31

........nermack no prosze chyba nie powiesz mi że robisz swapa żeby było ekologicznie dobre powaga



Nie robie malucha zeby bylo ekologicznie tylko gadalem z wieloma swapowcami i kazdy z nich uwaza że wtrysk jest lepszy od gaziora, przynajmnieś sie ci nic nie rozreguluje.

a jeśli chodzi o rejestracje pojazdu z silnikiem 900 to ja słyszałem że musisz miec rzeczoznawce bo zmienia sie waga pojazdu i on ci to musi zwarzyc :wink:

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#60 OFFLINE   Dar00

Dar00

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 243 postów
    • Time Online: 56m 53s

Napisany 30 grudnia 2006 - 11:23

dobrze słyszałeś, rzeczoznawca musi być przy 900tce tak samo



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.