no wiec tak mam zamiar poskladac nowy motorek bo stary na dniach sie skonczy i zastanawiam sie jakie zawory zastosowac do swojego przemieszczacza...kombinowaliscie keidys z tym ?? jesli tak to jakie zaworasy wpakowaliscie ???
jakie zawory
Started By
rOgaL
, 18 paź 2006 22:34
7 odpowiedzi na ten temat
#6 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 14:55
Co do zaworków to radze to dobrze przemysleć bo im wiekszy zawór tym wieksza jego waga co w przypadku rorzadu OHV nie jst dobre bo trzeba uzyskac jak najmniejsza wage liczac sie z wytrzymałoscia, Oczywiscie taki zawór można obrobic (nawet trzeba) ale do takiego zaworu tzreba tez dobrac kanał i gaznik tak zeby szybkosc strugi przez okno zaworowe wynosiuła 90 m/s, Stosowanie wiekszych zaworów ma polepszac napełnianie przy wiekszych obrotach zwiekszac przepłukiwanie co wiaze sie z przeniesieniem maks Nm na wiekszy zakres obrotowy wiec jest oco walczyć
Zaworki z CC sa dobre choc maja 35,7 mm z fiata chyba odmian 1100 maja 36 a z łądy maja 37 lub 38 (dokąłdnie juz nie pamietam) oczywiscie mozna udezyc do pradowskich by jakis użeźbili
A kolejnym problemem jest dobre wsatwienie gniazda tak by nie wylatywało i było osiowo do prowadnicy
Troche tego napisałem ale mysle ze warto to wiedziec, ja jeżdze na obrobionych z cc tak ze okno zaworowe odpowiada noramlnemu zaworowi 38 a sa lzejsze niz seryjnei mysle ze taka konfiguracja jest najlepsza co
do wagi i wytrzymałosci ale wiadomo ze nie jest to seria liczona na wytrzymałosc wiec trzeba liczyc sie zawsze z jakim ryzykiem (b.rzadko spotykanym ) ale jak to mowia do odwaznych swiat nalazy
Zaworki z CC sa dobre choc maja 35,7 mm z fiata chyba odmian 1100 maja 36 a z łądy maja 37 lub 38 (dokąłdnie juz nie pamietam) oczywiscie mozna udezyc do pradowskich by jakis użeźbili
A kolejnym problemem jest dobre wsatwienie gniazda tak by nie wylatywało i było osiowo do prowadnicy
Troche tego napisałem ale mysle ze warto to wiedziec, ja jeżdze na obrobionych z cc tak ze okno zaworowe odpowiada noramlnemu zaworowi 38 a sa lzejsze niz seryjnei mysle ze taka konfiguracja jest najlepsza co
do wagi i wytrzymałosci ale wiadomo ze nie jest to seria liczona na wytrzymałosc wiec trzeba liczyc sie zawsze z jakim ryzykiem (b.rzadko spotykanym ) ale jak to mowia do odwaznych swiat nalazy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Stukowe spalanie/dzwoniące zawory. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Felgi 5.5j ET38 - Jakie opony? |
Stylistyka | kumakotwock |
|
|
|
Felgi OZ FSO jakie opony ? |
Stylistyka | fircu |
|
|
|
Jak ustawić zawory? |
Mechanika | Patrick |
|
|
|
Jakie amortyzatory na tył do malczana? |
Mechanika | Grzesioqpa |
|
|