Jump to content


Photo

aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600


No replies to this topic

#1 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 posts
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Posted 18 August 2017 - 18:49

Witam was chciałem prosić o poradę 

Mam w planach zamontować aluminiową miskę abartha 3,5l 

i chciałem poznac wasze opinie na ten temat wady jak i zalety 

 

czy do przeróbek typu głowica -3mm,mocno dłubniety gaznik lekkie koło wałek 385 jest sens montowania takiej miski 

i jak jest w takim wypadku ze smokiem oleju - chodzi o to czy seryjny da rade zassac olej czy trzeba cos porzezbic? 

 

druga sprawa tyczy się tych aluminiowych osłon popychaczy tych regulowanych ze sprezynami   (mam w planach doplanowac głowice 600 do -3,5mm -4,mm) jak wygląda sprawa uszczelniaczy osłon czy pasują oryginalne czy trzeba dorabiac

 

- słyszałem gdzies ze przy plannie -3,5mm nie trzeba robić frezów na tłokach (prawda to czy jednak trzeba?)  i jak sprawa wygląda z laskami popychaczy? (wolę dopytac zeby potem nie było ale chyba trzeba je skrócic) 

 

-jak głowica ma pęknięcia miedzyzaworowe to jest do wymiany czy mozna jakos to naprawic nie wiem splanowac zrównać coś takiego (bo znalazlem nówke głowice 600 kompletną z zaworami i prowadnicami za 400zł )

 

-mam problem jeszcze bo strasznie bierze mi olej ( to nie są tłoki cylindry pierscienie bo odma i filtr jest czysty przez bagnet nie wypluwa oleju  korek tez nowy) 

wygląda to tak w pazdzierniku 2016 dałem kolesiom głowice zeby zrobili remont (prowadnice zawory gniazda +plan 3mm) odebrałem okazało sie ze zrobili 1mm po swojemu musiałem doplanowac ale niewazne pojezdziłem troche i było ok teraz od jakichs 3 m-cy jak odpale na zimnym czy lekko rozgrzanym  to wylatuje chmura wielka z wydechu  i musze na 300km dolewac 0,5l oleju (!!) czy to moze  brac olej przez prowadnice i zawory? (głowica robiona w zakładzie remontującym silniki oni to robili zakładali kupowai czesci) czy wiecie moze gdzie mozna dostac takie prowadnice jak są w elegantach ssące z wycięciem na uszczelniacze zaworowe od CC700 ? czy to nie zaszkodzą w głowicy 600? olej jaki jest to 15w40 mineralny lotos wczesniej był 10w40 lany 

 

Z góry dziekuje za odpowiedzi 

pozdrawiam 





Similar Topics Collapse

  Topic Forum Started By Stats Last Post Info






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.