Witam. Mam niemały problem z ciśnieniem oleju. wcześniej myśłałem ze to przez stary olej. Zmieniany był od razu mówie, czujnik ciśnienia. Ale po mocnym rozgrzaniu sie silnika, na niskich obrotach żarzy sie/pali owa kontrolka. lekkie, minimalne dodanie gazu i problem znika. Np dzisiaj, jechałem rano do szkoły i zasadniczo pod samą szkoła coś sie żarzyło. (było 8*C?) a jak wracałem to juz gorąco i po 10km na swiatłach stanąłem i juz nie ciekawie sie zrobiło. Świeżo po zmianie rozrządu i oleju. Poziom oleju w połowie wskaźnika.
Lampka oleju
#4 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2015 - 21:43
Jakiej firmy ten olej? A może po prostu zmień na 15W40, możliwe że do Twojego silnika 10W40 jest zbyt rzadki po rozgrzaniu.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#8 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2015 - 12:03
hmm tzn sie poci dosyć od strony skrzyni u spodu. Zamach wygląda na suchy po zdjęciu osłonki. Po wymianie uszczelki miski dużo suszej sie zrobiło, no ale jest. Czujnik ciśnienia zmieniałem bo wokół niego też było mokro. Tak to nie widze zapocenia gdzie indziej na silniku
#9 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2015 - 13:18
Witam.ja osobiscie jezdze na 10w40 valvoline i nic sie niedzieje.a malec czasami dostaje w rure .wykrec czujnik cisnienia i sprawdz wkrecajac zegar jakie ma cisnienie na ciepłym silniku.powodów palącej sie lampki moze byc wiele...zmieniajac rozrząd ogladałes pompe oleju???
#11 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2015 - 22:14
@Carlos: Różnica pomiędzy olejami o tej samej klasie lepkości (ale różnych producentów) jest czasami kosmiczna, a co dopiero pomiędzy 10W40 a 15... Wizualnie sam olej może nie wyglądać na wiele gęstszy, a w silniku robić dużą różnicę. U mnie w pracy do jednego ze starszych aut, które już ledwo ledwo trzymały ciśnienie na wolnych obrotach, po zalaniu gęstszego oleju ciśnienie automatycznie poszło w górę i kontrolka przestała się zapalać.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#12 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2015 - 22:37
#13 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2015 - 09:09
Silnikowi w stanie agonii to już nawet ceramizer nie pomoże, tylko porządny remont, taka prawda Ja z kolei nigdy bym czegoś takiego nie użył, zadbany silnik radzi sobie doskonale bez tego
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#15 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2015 - 21:54
no wiadomo ze jak silnik ledwo zipie to niepomoze... ja osobiscie stosuje to do kazdego samochodu,do tej pory mialem honde crx mialem ja 7 lat i nic z silnikem sie niedzialo...teraz na codzien jezdze bmw 7 silnik jest w lux kondycji ale tez zalalem to.na you tube jest filmik" ceramizer polonez" i tam testowal ceramizer moj znajomy.zastosowal to do poloneza i po przejechaniu 300 km bez oleju stalo sie cos z glowica a dól silnika był ok. ciezko w takie rzeczy uwiezyc ale jednak w jakis sposob musi to silnik zabezpieczac.niemylcie tego z tzw.DOKTORKIEM.a tak co do tematu to moze poprostu bedzie kabelek przetarty i dotyka do masy...ale najpierw diagnoza cisnienia...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
ile oleju do skrzyni rapid? |
SWAP Center | brylka |
|
|
|
Ciśnienie oleju |
Mechanika | snaki |
|
|
|
Wyciek oleju |
Mechanika | Bobru |
|
|