Swap 1.4 z punto gt
Started By
TheDamian1836
, 20 sie 2013 07:45
22 odpowiedzi na ten temat
#6 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 21:02
Aruś ciebie juz całkiem pogieło chcesz żeby gość t-jeta do malucha wpakował . Przeciez żeby to jezdziło to trzeba
najpierw pół samochodu przerobić po drugie skrzynia ze skody nie wytrzyma ponad 200Nm momentu po trzecie
zawieszenie silnika z tak dużym momentem obrotowym to nie pierdnięcie to nie 1,1 czy 1,2 . Samego sterownika silnika nie
odpaliisz bo wszystko smiga po canie więc trzeba komfort wyrwać między czasie trzeba zmienić konfiguracje ze nie ma
abs'u kontroli trakcji klimy . Więc zostaje EMU a ono kosztuje pól t-jeta wiec jakieś 8 kz trzeba na serce i odpalenie tego na glebie. Sam sobie odpowiedz czy jest sens takie pierdoły pisac.
pozd;
najpierw pół samochodu przerobić po drugie skrzynia ze skody nie wytrzyma ponad 200Nm momentu po trzecie
zawieszenie silnika z tak dużym momentem obrotowym to nie pierdnięcie to nie 1,1 czy 1,2 . Samego sterownika silnika nie
odpaliisz bo wszystko smiga po canie więc trzeba komfort wyrwać między czasie trzeba zmienić konfiguracje ze nie ma
abs'u kontroli trakcji klimy . Więc zostaje EMU a ono kosztuje pól t-jeta wiec jakieś 8 kz trzeba na serce i odpalenie tego na glebie. Sam sobie odpowiedz czy jest sens takie pierdoły pisac.
pozd;
#7 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 21:15
skrzynia wytrzymie, jeździ po Mazowszu maluch z 1.2 mpi zaturbionym co ma około 160 kucyków
zawieszenie silnika wystarczy oklepana belka jak w większości swapów byle nie była z jakiegoś gównolitu
www.monsterstodola.pl ten gość ogarnia ecu fiatowskie i robił 1.4 t-jet w seicento
jak nie znajdziesz kogoś kto podejmie sie tematu magistrali CAN to zawsze można to wystroić na megasquirt lub ecumasterze
jest to do zrobienia, wszystko zależy od zasobności portfela
zawieszenie silnika wystarczy oklepana belka jak w większości swapów byle nie była z jakiegoś gównolitu
www.monsterstodola.pl ten gość ogarnia ecu fiatowskie i robił 1.4 t-jet w seicento
jak nie znajdziesz kogoś kto podejmie sie tematu magistrali CAN to zawsze można to wystroić na megasquirt lub ecumasterze
jest to do zrobienia, wszystko zależy od zasobności portfela
#20 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 21:16
wolnossące 1.4 16v odpalali na kompach od punto I i wiecznie im trykoliły i nie jechało to tak jak trzeba albo odpalali na ecu masterze
żeby odpalić na fabrycznym komputerze musisz mieć praktycznie połowę wiązki z dawcy, immobilizer jest w body komputerze i komputerze silnika do tego potrzebna ci jeszcze stacyjka z kluczykiem od kompletu z jednego auta
główna przypadłość tych silników to wycieki oleju z pod głowiczki
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|
|
elektryka w swapieelektryka, podłączenie, schemat i 2 więcej... |
SWAP Center | Verde Fiat 126p |
|
|