Skocz do zawartości


Zdjęcie

Swap 1.4 z punto gt


22 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 20 sierpnia 2013 - 07:45

Witam

Co myślicie o swapie silnika z punto gt 1.4 turbo do maluszka ?
Skrzynia od rapida wystarczy czy się rozpadnie ?

Nie znalazłem jeszcze tematu o tym silniku więc założyłem nowy.

#2 OFFLINE   maluch790

maluch790

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
    • Time Online: 1g 8m 10s

Napisany 21 sierpnia 2013 - 15:41

To sie nie zmieści ten silnik jest rozwojem silnika z fiata 128 ( zastavy) bedzie wystawał z 15 cm klapy nie można zamknąć a

skrzynia z rapida jest praktycznie nie osiagalna tak jak częsci do niej jeszcze trzeba kanape pociąć nieopłacalna sprawa

#3 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 21 sierpnia 2013 - 19:54

A kto tutaj pyta o opłacalność?

lepszym silnikiem jest 1.4 16v t-jet jest mniejszy gabarytowo i te fajnie lata ale potrzeba dobrego magika żeby to uruchomić na fabrycznym osprzęcie

#4 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 21 sierpnia 2013 - 20:58

Skrzynię od rapida jeszcze jakoś uda mi się dorwać pytanie tylko w jakim fiacie był ten silnik 1.4 16v oraz czy flansza pomiędzy rapida a 1.2 punto byłaby taka sama. Orientuje się ktoś ?

#5 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 21 sierpnia 2013 - 21:27

1.2 8v z punto ma taki sam blok jak 1.4 t-jet

#6 OFFLINE   maluch790

maluch790

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
    • Time Online: 1g 8m 10s

Napisany 23 sierpnia 2013 - 21:02

Aruś ciebie juz całkiem pogieło chcesz żeby gość t-jeta do malucha wpakował :) . Przeciez żeby to jezdziło to trzeba

najpierw pół samochodu przerobić po drugie skrzynia ze skody nie wytrzyma ponad 200Nm momentu po trzecie

zawieszenie silnika z tak dużym momentem obrotowym to nie pierdnięcie to nie 1,1 czy 1,2 . Samego sterownika silnika nie

odpaliisz bo wszystko smiga po canie więc trzeba komfort wyrwać między czasie trzeba zmienić konfiguracje ze nie ma

abs'u kontroli trakcji klimy . Więc zostaje EMU a ono kosztuje pól t-jeta wiec jakieś 8 kz trzeba na serce i odpalenie tego na glebie. Sam sobie odpowiedz czy jest sens takie pierdoły pisac.

pozd; :D

#7 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 23 sierpnia 2013 - 21:15

skrzynia wytrzymie, jeździ po Mazowszu maluch z 1.2 mpi zaturbionym co ma około 160 kucyków
zawieszenie silnika wystarczy oklepana belka jak w większości swapów byle nie była z jakiegoś gównolitu

www.monsterstodola.pl ten gość ogarnia ecu fiatowskie i robił 1.4 t-jet w seicento
jak nie znajdziesz kogoś kto podejmie sie tematu magistrali CAN to zawsze można to wystroić na megasquirt lub ecumasterze :mrgreen:

jest to do zrobienia, wszystko zależy od zasobności portfela

#8 OFFLINE   piotres

piotres

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • Time Online: 23m 32s

Napisany 14 września 2013 - 23:52

skrzynia wytrzymie, jeździ po Mazowszu maluch z 1.2 mpi zaturbionym co ma około 160 kucyków


Prosilbym o szersze info bo to szalenie ciekawa informacja ;). na skrzyni z rapida ?

#9 OFFLINE   Jakub Zakrzewsk

Jakub Zakrzewsk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 131 postów
    • :

Napisany 15 września 2013 - 07:33

ciekawe jak z prowadzeniem tekiej mocy będize ....

#10 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 20 września 2013 - 21:35

Przede wszystkim nie chce używać tego auta do rajdów, bardziej do jazdy codziennej albo rekreacyjnej. Myśle że po odpowiednich wzmocnieniach wszystko powinno wytrzymać pod warunkiem jazdy z głową :D

#11 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 22 września 2013 - 14:07

ciekawe gdzie ty zalatwisz skrzynie od rapidki w dobrym stanie albo czesci do niej, bo z tym możesz miec problem :(

#12 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 22 września 2013 - 15:44

Trzeba polować na tablicy i allegro a jak nie to Czechy :P

#13 OFFLINE   maluch790

maluch790

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
    • Time Online: 1g 8m 10s

Napisany 22 września 2013 - 19:53

Dalej chcesz tego kloca z punto ładować do malucha trzeba klape przerobić musi mieć garba a to wygląda jak z dupy po drugie to ciężkie jest a ceny skrzyni z rapid w czechach moga cie dobić a cześci do tego to ciężki temat

#14 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 01 kwietnia 2014 - 17:51

Dobra czas odświeżyć temat,  skrzynia z rapidki już w drodze. Konkretne pytanie : czy silnik 1.4 t-jet jest dużo wyższy od 1.2 mpi 16v z punto ?



#15 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 kwietnia 2014 - 17:31

bliźniacze silniki, 1.4 zrobili zwiększając skok tłoka

#16 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 19 kwietnia 2014 - 10:23

Zakładając że skrzynia ze skody to wytrzyma, jest na terenie Łodzi magik który poskłada elektronikę ? Oraz na co zwrócić uwagę podczas kupowania silnika tego typu ?
  • TheDamian1836 lubi to

#17 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 19 kwietnia 2014 - 10:23

Zakładając że skrzynia ze skody to wytrzyma, jest na terenie Łodzi magik który poskłada elektronikę ? Oraz na co zwrócić uwagę podczas kupowania silnika tego typu ?
  • TheDamian1836 lubi to

#18 OFFLINE   maluch790

maluch790

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
    • Time Online: 1g 8m 10s

Napisany 19 kwietnia 2014 - 17:53

Kup lepiej cały przód samochodu bo sam silnik to nie wystarczy t-jeta odpalali ale na emu nie na orginalnym sterowniku ale trzeba wziąść pod uwage że to i tak nie bedzie jezdzić jak w orginalnym samochodzie zawsze coś bedzie nie tak

#19 OFFLINE   TheDamian1836

TheDamian1836

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • Time Online: 21g 8m 19s

Napisany 19 kwietnia 2014 - 19:23

A jednak w cc i sc odpalali te silniki, czyli da się to zrobić. Na pewno nie będzie to tanie, chociaż w moim przypadku koszta nie stanowią problemu.

#20 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 19 kwietnia 2014 - 21:16

wolnossące 1.4 16v odpalali na kompach od punto I i wiecznie im trykoliły i nie jechało to tak jak trzeba albo odpalali na ecu masterze

 

żeby odpalić na fabrycznym komputerze musisz mieć praktycznie połowę wiązki z dawcy, immobilizer jest w body komputerze i komputerze silnika do tego potrzebna ci jeszcze stacyjka z kluczykiem od kompletu z jednego auta

 

główna przypadłość tych silników to wycieki oleju z pod głowiczki





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.