Niestety nie mogłem dodać jednego pod drugim postem w temacie poniżej, a opcji edytowania poprzedniego postu po godzinie szukania niestety nie znalazłem, więc zakładam nowy temat i chcę zapytać tutaj:
Jak wygląda regulacja zbieżności maglownicy? Tak jak klasyczna przekładnia maluchowska jest prosta - 2 łączniki na P i L gwint, którymi się pokręca uzyskując dłuższę ramię, to jak to idzie w maglu?
Prosiłbym o wytłumaczenie slowne + kopiuj/wklej obrazka z zaznaczonymi miejscami do regulacji.
Proszę nie pisać, że to robi się na SKP komputerowo itp. Ja chcę wierdzieć JAK się to robi, a nie GDZIE
Regulacja zbieżności na maglownicy
Started By
zioleczko450
, 30 mar 2013 10:38
1 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2013 - 21:40
Drążki są przymocowane do listwy zębatej tak by mogły nie tylko się ruszać na boki ale również kręcić się.Na drążkach są zwykłe prawe gwinty a na nich nakręcone końcówki. Na drążkach są też przeciwnakrętki którymi kontruje się drążek tj dokręca się je do końcówek żeby nie przestawiało się samo. Przy regulacji luzuje się przeciwnakrętki i kręcąc drążkiem wykręca się go lub wkręca do końcówki tym samym przsetawiając zbieżność jednego z kół.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Regulacja gaźnika |
Mechanika | artur04c |
|
|
|
Uchwyty do maglownicy |
Usługi | Zaiste331 |
|
|
|
Drobne pytanie odnośnie maglownicy z BISa w EL |
Mechanika | cytadela102 |
|
|
|
si903 regulacja gaznika |
SWAP Center | Mroziu126p |
|
|
|
Regulacja gaźnika DF :) |
Mechanika | BOLEKlodz |
|
|