Czerwony elegancik będzie 1.2:D
Started By
paulo850
, 05 wrz 2011 19:36
154 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 13:47
Panowie poskładałem silnik na standardowych cześciach jak to już wyżej napisałem i się zawiodłem splanowana głowica, koło zamachowe tłumik inny wałek 385 itp i zero różnicy;p
jezdzi i sie rozpedza ale jakos tak jakbym reczny mial zaciagniety do polowy;p dac mu sie dotrzeć konkretnie czy zajrzec do gaźnika? silnik stał w garazu miesiac po złożeniu.
a i najważniejsze;p 3,4 lista spalił na około 35kilometrach;p
jezdzi i sie rozpedza ale jakos tak jakbym reczny mial zaciagniety do polowy;p dac mu sie dotrzeć konkretnie czy zajrzec do gaźnika? silnik stał w garazu miesiac po złożeniu.
a i najważniejsze;p 3,4 lista spalił na około 35kilometrach;p
#22 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 14:34
Wymień co zrobiłeś w silniku. (dokładniej)
#24 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 16:01
morrek więc tak
głowica splanowana 2,5mm
zamach 5mm
wałek rozrządu świątek 385
tłumik michael speeder
filtr powietrza domowej roboty, podobno o mniejszych oporach
wygładzone kanały wylotowe.
to chyba tyle. dolot powietrza mam seryjny bo w tych czesciach go nie przerabiałem. w chromowanych jest przerobiony.
no i gażnik przelecialem na mokro papierem 1000 i 2000
poza tym wszystko jest nowe z czesci ktore sie wymienia przy kapitalnym remoncie bo silnik był całkowicie rozebrany
głowica splanowana 2,5mm
zamach 5mm
wałek rozrządu świątek 385
tłumik michael speeder
filtr powietrza domowej roboty, podobno o mniejszych oporach
wygładzone kanały wylotowe.
to chyba tyle. dolot powietrza mam seryjny bo w tych czesciach go nie przerabiałem. w chromowanych jest przerobiony.
no i gażnik przelecialem na mokro papierem 1000 i 2000
poza tym wszystko jest nowe z czesci ktore sie wymienia przy kapitalnym remoncie bo silnik był całkowicie rozebrany
#26 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 17:07
w obu komorach są pęknięcia wyglądały na takie powierzchniowe to zostawiłem
chociaż zastanawiałem się będzie to miało wpływ po nagrzaniu się silnika
I co do patentu z ogrzewaniem dmucha że aż miło:)
dziś rano był 1stopień to przetestowalem. i przyznam że nie ma wielkier różnicy z nadmuchem na szybę
chociaż zastanawiałem się będzie to miało wpływ po nagrzaniu się silnika
I co do patentu z ogrzewaniem dmucha że aż miło:)
dziś rano był 1stopień to przetestowalem. i przyznam że nie ma wielkier różnicy z nadmuchem na szybę
#27 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 19:41
Zamach raczej planuje się na kilogramy, że tak powiem, 5mm to może 0,5kg zeszło ale tego nie jestem pewny, jeżeli byś splanował do wieńca byłoby lepiej, do tego dysza paliwa powinna być przynajmniej 120, i rurka f74 lub f8.
#29 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 20:31
Możesz ewentualnie dać 125 paliwową. W teorii teraz dużo pali tylko z tego względu, że dostaje ubogą mieszankę i musisz go bardziej cisnąć. A co do koła to jakby milo poniżej 5kg byłoby lepiej
#32 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 13:49
Mówiąc szczerze obie są dobre, ale jednemu lepiej jeździ się na tej drugiemu na tej F74 ma niby lepszy dół, a F8 nie przerywa na górze.
#35 OFFLINE
Napisany 16 maja 2012 - 22:00
nieee;d stał to sobie przy nim zdj zrobilem;pPS. Ten zielony malacz też twój??
dziś miałem okazję przejechać sie maluchem z 1992r ze standardowym silnikiem i w h**j żałuję że wpakowałem kase w swój silnik.... tam gdzie mój z wałkiem 385 i innymi przeróbkami ma 60km/h tam seryjny miał 80km/h.. zostawie to bez komentarza...
#40 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 20:54
Panowie chyba już wiem skąd brak mocy i duże spalanie oleju
dzis przypomniałem sobie że moja głowica miała pęknięcia w komorze spalania między zaworami. tzn w obu komorach. ja ją splanowałem co zwiększyło kompresje i taką założyłem.
teraz pytanie czy dobrze myślę ze może zaciągać tamtędy olej, ucieka kompresja i zamiast normalnego powietrza zaciąga spaliny z kanału wylotowego??
Żarówki postojówek w końcu kupiłem
dzis przypomniałem sobie że moja głowica miała pęknięcia w komorze spalania między zaworami. tzn w obu komorach. ja ją splanowałem co zwiększyło kompresje i taką założyłem.
teraz pytanie czy dobrze myślę ze może zaciągać tamtędy olej, ucieka kompresja i zamiast normalnego powietrza zaciąga spaliny z kanału wylotowego??
Żarówki postojówek w końcu kupiłem