Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czerwony elegancik będzie 1.2:D


154 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 01 kwietnia 2012 - 13:47

Panowie poskładałem silnik na standardowych cześciach jak to już wyżej napisałem i się zawiodłem :evil: splanowana głowica, koło zamachowe tłumik inny wałek 385 itp i zero różnicy;p
jezdzi i sie rozpedza ale jakos tak jakbym reczny mial zaciagniety do polowy;p dac mu sie dotrzeć konkretnie czy zajrzec do gaźnika? silnik stał w garazu miesiac po złożeniu.

a i najważniejsze;p 3,4 lista spalił na około 35kilometrach;p

#22 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 kwietnia 2012 - 14:34

Wymień co zrobiłeś w silniku. (dokładniej)

#23 OFFLINE   Sejek

Sejek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 642 postów
    • Time Online: 1g 50m 31s

Napisany 01 kwietnia 2012 - 14:37

A mnie się bad look nie podoba :devil:

#24 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 01 kwietnia 2012 - 16:01

morrek więc tak

głowica splanowana 2,5mm
zamach 5mm
wałek rozrządu świątek 385
tłumik michael speeder
filtr powietrza domowej roboty, podobno o mniejszych oporach
wygładzone kanały wylotowe.
to chyba tyle. dolot powietrza mam seryjny bo w tych czesciach go nie przerabiałem. w chromowanych jest przerobiony.
no i gażnik przelecialem na mokro papierem 1000 i 2000
poza tym wszystko jest nowe z czesci ktore sie wymienia przy kapitalnym remoncie bo silnik był całkowicie rozebrany

#25 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 kwietnia 2012 - 16:18

Czy mi się wydawało czy głowica ma pęknięcie między zaworami na jednej z komór ? :)

#26 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 01 kwietnia 2012 - 17:07

w obu komorach są pęknięcia :) wyglądały na takie powierzchniowe to zostawiłem :)
chociaż zastanawiałem się będzie to miało wpływ po nagrzaniu się silnika :)

I co do patentu z ogrzewaniem dmucha że aż miło:)
dziś rano był 1stopień to przetestowalem. i przyznam że nie ma wielkier różnicy z nadmuchem na szybę :)

#27 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 kwietnia 2012 - 19:41

Zamach raczej planuje się na kilogramy, że tak powiem, 5mm to może 0,5kg zeszło ale tego nie jestem pewny, jeżeli byś splanował do wieńca byłoby lepiej, do tego dysza paliwa powinna być przynajmniej 120, i rurka f74 lub f8.

#28 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 01 kwietnia 2012 - 20:26

koło ma 5,5kg niby. a dysze i rurki w gaźniku też były w planach żeby wymienić ale to po wypłacie haha :mrgreen: tylko właśnie nie wiedziałem jakie dobrać

#29 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 kwietnia 2012 - 20:31

Możesz ewentualnie dać 125 paliwową. W teorii teraz dużo pali tylko z tego względu, że dostaje ubogą mieszankę i musisz go bardziej cisnąć. A co do koła to jakby milo poniżej 5kg byłoby lepiej ;)

#30 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 02 kwietnia 2012 - 06:28

nie chciałem z kołem szalec bo straszyli problemami z wolnymi obrotami. No i pod gorki by sie inaczej bujał. A rurka ktora by była lepsza z tych ktore wyżej wymieniłes?

#31 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 kwietnia 2012 - 09:25

Wojtek z Bełchatowa ma 2,7kg kolo i mówi że jedzie się normalnie ;)

#32 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 kwietnia 2012 - 13:49

Mówiąc szczerze obie są dobre, ale jednemu lepiej jeździ się na tej drugiemu na tej :P F74 ma niby lepszy dół, a F8 nie przerywa na górze.

#33 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 16 maja 2012 - 15:52

to biorę f74;p bo na dole mu brakuje;p albo kupie 2 i porównam;p


dla przypomnienia że ten temat istnieje wrzucam fotkę nowego nabytku czyli biało-czerwonych kloszy :mrgreen: od razu lepiej wygląda;d

"stare"
Dodany obrazek


nowe
Dodany obrazek

#34 OFFLINE   Fabi96

Fabi96

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 168 postów
    • Time Online: 3g 28m 49s

Napisany 16 maja 2012 - 17:31

lepiej mu w tych :D
PS. Ten zielony malacz też twój?? :lol:

#35 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 16 maja 2012 - 22:00

PS. Ten zielony malacz też twój??

nieee;d stał to sobie przy nim zdj zrobilem;p


dziś miałem okazję przejechać sie maluchem z 1992r ze standardowym silnikiem i w h**j żałuję że wpakowałem kase w swój silnik.... tam gdzie mój z wałkiem 385 i innymi przeróbkami ma 60km/h tam seryjny miał 80km/h.. zostawie to bez komentarza...

#36 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 17 maja 2012 - 03:01

musialeś ziom coś źle zrobić.
klosze 50/50 dodały mu uroku :)
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#37 OFFLINE   mateuszgan

mateuszgan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 17 maja 2012 - 07:49

Łoo silnik zapowiada się ciekawie, pokaż zdjęcia silnika, dużo kosztowało chromowanie??

#38 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 17 maja 2012 - 16:03

Łoo silnik zapowiada się ciekawie, pokaż zdjęcia silnika, dużo kosztowało chromowanie??


silnik jeszcze nie ma założonych chromów. jak bedą to od razu sie fotki pojawią. koszt to 1100zł

#39 OFFLINE   Damiano

Damiano

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 357 postów
    • Time Online: 5g 43s

Napisany 17 maja 2012 - 16:43

no jestem ciekaw jak to będzie wyglądało :D
Nie ważne czym, ale jak jeździsz...

Dodany obrazek

#40 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 14 czerwca 2012 - 20:54

Panowie chyba już wiem skąd brak mocy i duże spalanie oleju :!:

dzis przypomniałem sobie że moja głowica miała pęknięcia w komorze spalania między zaworami. tzn w obu komorach. ja ją splanowałem co zwiększyło kompresje i taką założyłem.

teraz pytanie czy dobrze myślę ze może zaciągać tamtędy olej, ucieka kompresja i zamiast normalnego powietrza zaciąga spaliny z kanału wylotowego??


Żarówki postojówek w końcu kupiłem :D

Dodany obrazek








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.