Czerwony elegancik będzie 1.2:D
#141 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 09:17
Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.
Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.
#142 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 11:48
ta tez ma stoczone jednej strony koo, chyba to jest na zamach. jutro lece działać, także poprzykładam, poprzymieżam i zobaczę. A gdzie dokładniej ma być tulejka wał/wałek? co chwile ktoś pisze ze jest potrzebna ale po co, do czego i gdzie...?Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.
#143 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 12:11
#144 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 13:27
Bedziesz te odległości sobie musiał dobrac odpowiednio planując koło zamachowe i podkładajac dystanse pod mocowanie łapy wypychajacej lozysko oporowe.
Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.
Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.
NIE ma potrzeby planować zamachu. Kwestia doboru grubości flanszy.
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#145 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2014 - 10:42
Bedziesz te odległości sobie musiał dobrac odpowiednio planując koło zamachowe i podkładajac dystanse pod mocowanie łapy wypychajacej lozysko oporowe.
Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.
Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.
NIE ma potrzeby planować zamachu. Kwestia doboru grubości flanszy.
ewentualnie odpowiednie tulejki dystansowe?
W żółwim tempie ale powoli do przodu. przy silniku chyba już niewiele zostało do zrobienia. Pojawił się problem z luzami zaworów. bede musial dokladnie wszystko pomierzyc i wyregulowac, rozrząd poskładany, uszczelniacze powymieniane. przykleiłem dziś na nowo miskę olejową którą najchętniej bym wymienil no ale została.. ogolnie to przydalo by sie ten silnik caly wyczyscic ale czasu brak;p
na dzis koniec bo wyjazd wyskoczyl. jutro poprzykręcam ile sie da do silnika i wytargam seryjne serducho;p.
No i do silnika poprzykręcałem co mogłem. Została regulacja zaworów, podłączyć wiązkę, przykręcić alternaator;p i pewnie jeszcze jakies pare szczegółów. przykręciłem półosie do skrzyni z zamiarem włożenia jej do auta.
Oczywiscie nie mogło pojsc bez problemów:/
podjąłem tylko jedną próbę rozwiercenia gwintownika:D poddalem sie i zrobilem nowe otwory.
Później nadszedł czas na pożegnanie sie z serduchem:p mam nadzieje ze ostatni raz mialem okazje zrobic takie zdj w tym aucie:P
Następnie przyszedł czas na wydobycie wszystkiego ze środka i gdy to uczynilem stwierdzilem ze skrzyni w ten dzien nie wloze;p
to mnie nie przerazilo
gorzej bylo z miejscem nad poprzeczną belką (dziurka zrobiona palcem)
później 'przebadalem' podłogę za pomocą małego młotka i okazalo sie ze wyszlo jeszcze pare dziur nad ta belka oraz przy szynie fotela pasazera.
pomysł wstawiania łat odpada. zastanawiam sie czy wumienic całą podłogę w jednym kawalku razem z tymi wzmocnieniami od dolu czy bawic sie w skladanie z kawałków.
mogę teoretycznie wyciac ta belke, wspawac kształtownik i sama szyne zastąpić nową chociaz ta blacha pod siedzeniami nie wydawala mi sie byc za gruba..
#146 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2014 - 12:45
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#149 OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 16:52
noooo i odkopujemy... w ślimaczym tempie ale do przodu. z małymi przeszkodami i kilkoma wątpliwościami ale zestaw już w budzie. Co prawda nie na docelowym mocowaniu ale jest. Podczas ostatniego pobytu w garażu powstała tylna belka. zrobiłem całą nową, jakoś wizualnie bardziej mi to odpowiadalo niż składanie z kawałków. Plan na październik to mocowanie silnika i dokończenie mocowania skrzyni biegów.
#154 OFFLINE
Napisany 17 maja 2015 - 12:28
Mam nadzieje że nikt nie będzie krzyczał za wyciągnięcie tak starego tematu ale czas ruszyć dalej hehe. Dziś została podjęta próba ogarnięcia elektryki, no i ciężko. Sytuacja wygląda następująco:
Kostka łącząca wiązke kabinową z silnikową, fiata punto. Od strony kabiny przewody grube pomarańczowy-rozdziela sie na puszke immo i stacyjkę
Czerwony do przekaźnika który jest niżej i z przekaźnika do stacyjki
Brązowy z białym paskiem, przechodzi przez puszkę bezpieczników, zmienia kolor i leci do pająka przy kierownicy.
Do tego mam 5 cienkich przewodów (niebieski, niebiesko czerwony, szary z żółtym, szary z białym szary z czarnym) Wszystkie lecą do kostki przy liczniku.
Ostatni cienki bialo biebieski kabel nie ma przedłużenia w wiązce silnika, idzie też od licznika.
Prosze o proste rozpisanie jaki kolor z wiązki kabinowej punto z jakim w 126p. Jestem zielony z elektryki dlatego milo by bylo gdyby ktos 'pokazal wszystko palcem'
#155 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2016 - 12:25
Mam nadzieje że nikt nie będzie krzyczał za wyciągnięcie tak starego tematu ale czas ruszyć dalej hehe. Dziś została podjęta próba ogarnięcia elektryki, no i ciężko. Sytuacja wygląda następująco:
Kostka łącząca wiązke kabinową z silnikową, fiata punto. Od strony kabiny przewody grube pomarańczowy-rozdziela sie na puszke immo i stacyjkę
Czerwony do przekaźnika który jest niżej i z przekaźnika do stacyjki
Brązowy z białym paskiem, przechodzi przez puszkę bezpieczników, zmienia kolor i leci do pająka przy kierownicy.
Do tego mam 5 cienkich przewodów (niebieski, niebiesko czerwony, szary z żółtym, szary z białym szary z czarnym) Wszystkie lecą do kostki przy liczniku.
Ostatni cienki bialo biebieski kabel nie ma przedłużenia w wiązce silnika, idzie też od licznika.
Prosze o proste rozpisanie jaki kolor z wiązki kabinowej punto z jakim w 126p. Jestem zielony z elektryki dlatego milo by bylo gdyby ktos 'pokazal wszystko palcem'