Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czerwony elegancik będzie 1.2:D


154 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   piotres

piotres

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • Time Online: 23m 32s

Napisany 26 grudnia 2013 - 09:17

Bedziesz te odległości sobie musiał dobrac odpowiednio planując koło zamachowe i podkładajac dystanse pod mocowanie łapy wypychajacej lozysko oporowe.

Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.

Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.

#142 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 26 grudnia 2013 - 11:48

Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.

ta tez ma stoczone jednej strony koo, chyba to jest na zamach. jutro lece działać, także poprzykładam, poprzymieżam i zobaczę. A gdzie dokładniej ma być tulejka wał/wałek? co chwile ktoś pisze ze jest potrzebna ale po co, do czego i gdzie...?

#143 OFFLINE   piotres

piotres

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • Time Online: 23m 32s

Napisany 26 grudnia 2013 - 12:11

Pewnie chodzi o tulejke ktora naklada sie na wałek sprzegłowy wychodzacy ze skrzyni ktorego koncowy czop wchodzi w wal korbowy z silnika FIRE....Ale - przy skrzyni skody ta tulejka wg mnie nie jest konieczna. ja jej nie mam, czop koncowy walka ze skodowej skrzyni nie jest znacznie mniejszy niż otwor w wale silnika. Jest luz ale nie jakis wielki. No chyba ze masz stoczony czop na wałku ze skodowskiej skrzyni.

#144 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 26 grudnia 2013 - 13:27

Bedziesz te odległości sobie musiał dobrac odpowiednio planując koło zamachowe i podkładajac dystanse pod mocowanie łapy wypychajacej lozysko oporowe.

Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.

Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.


NIE ma potrzeby planować zamachu. Kwestia doboru grubości flanszy.
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#145 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 02 stycznia 2014 - 10:42

Bedziesz te odległości sobie musiał dobrac odpowiednio planując koło zamachowe i podkładajac dystanse pod mocowanie łapy wypychajacej lozysko oporowe.

Ta flansza wogole wejdzie pomiedzy blok a kolo zamachowe ? Moja z tego co pamietam jest podtoczona pod zamach i jest w tym miejscu bardzo cienka.

Z drugiej strony ktos mi mówił ze przy flanszy grubosci 16mm pasuje orginalne kolo zamachowe bez toczenia z 1.2 8V i wtedy nie trzeba podkladać zadnych dystansów pod łape łozyska oporowego. Ile w tym prawdy - nie wiem, nie sprawdzałem.


NIE ma potrzeby planować zamachu. Kwestia doboru grubości flanszy.


ewentualnie odpowiednie tulejki dystansowe?

W żółwim tempie ale powoli do przodu. przy silniku chyba już niewiele zostało do zrobienia. Pojawił się problem z luzami zaworów. bede musial dokladnie wszystko pomierzyc i wyregulowac, rozrząd poskładany, uszczelniacze powymieniane. przykleiłem dziś na nowo miskę olejową którą najchętniej bym wymienil no ale została.. ogolnie to przydalo by sie ten silnik caly wyczyscic ale czasu brak;p

Dodany obrazek

na dzis koniec bo wyjazd wyskoczyl. jutro poprzykręcam ile sie da do silnika i wytargam seryjne serducho;p.

No i do silnika poprzykręcałem co mogłem. Została regulacja zaworów, podłączyć wiązkę, przykręcić alternaator;p i pewnie jeszcze jakies pare szczegółów. przykręciłem półosie do skrzyni z zamiarem włożenia jej do auta.
Oczywiscie nie mogło pojsc bez problemów:/
Dodany obrazek
podjąłem tylko jedną próbę rozwiercenia gwintownika:D poddalem sie i zrobilem nowe otwory.
Później nadszedł czas na pożegnanie sie z serduchem:p mam nadzieje ze ostatni raz mialem okazje zrobic takie zdj w tym aucie:P
Dodany obrazek
Następnie przyszedł czas na wydobycie wszystkiego ze środka i gdy to uczynilem stwierdzilem ze skrzyni w ten dzien nie wloze;p
to mnie nie przerazilo
Dodany obrazek
gorzej bylo z miejscem nad poprzeczną belką (dziurka zrobiona palcem)
Dodany obrazek
później 'przebadalem' podłogę za pomocą małego młotka i okazalo sie ze wyszlo jeszcze pare dziur nad ta belka oraz przy szynie fotela pasazera.
pomysł wstawiania łat odpada. zastanawiam sie czy wumienic całą podłogę w jednym kawalku razem z tymi wzmocnieniami od dolu czy bawic sie w skladanie z kawałków.
mogę teoretycznie wyciac ta belke, wspawac kształtownik i sama szyne zastąpić nową chociaz ta blacha pod siedzeniami nie wydawala mi sie byc za gruba..

#146 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 stycznia 2014 - 12:45

najpierw sprawdź podłużnice i poprzecznice czy są całe jeżeli nie to wtedy kompletna podłoga do wymiany a jak są całe to półpodłoga L+P + wzmocnienia szyn, szyny + wzmocnienia podnośnika. Do wymiany całej podłogi lepiej żeby były całe progi i zaproża bo może złożyć się w pół ;)

COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#147 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 02 stycznia 2014 - 14:54

później 'przebadalem' podłogę za pomocą małego młotka i okazalo sie ze wyszlo jeszcze pare dziur

haha czyli podobnie jak u mnie :) to taki jakby odpływ nadmiaru wody wewnątrz pojazdu :P

#148 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 06 kwietnia 2014 - 18:07

jak tam towarzyszu,jakieś postępy?



#149 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 23 września 2014 - 16:52

noooo i odkopujemy... w ślimaczym tempie ale do przodu. z małymi przeszkodami i kilkoma wątpliwościami ale zestaw już w budzie. Co prawda nie na docelowym mocowaniu ale jest. Podczas ostatniego pobytu w garażu powstała tylna belka. zrobiłem całą nową, jakoś wizualnie bardziej mi to odpowiadalo niż składanie z kawałków. Plan na październik to mocowanie silnika i dokończenie mocowania skrzyni biegów.

 

1ca6ad3fff095a21m.jpg

 

18062bded9cdad80m.jpg



#150 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 23 września 2014 - 18:45

lubie to :)



#151 OFFLINE   ArKo

ArKo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 340 postów
    • Time Online: 9d 22g 13m 11s

Napisany 23 września 2014 - 19:31

No i pięknie kiedy odpalenie ? :) 


...siódmego dnia, Bóg stworzył Fiata 126p i wiedział,że był dobry...
Posted Image

#152 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 25 września 2014 - 15:09

z tym odpaleniem to nie za szybko;p może w listopadzie hehe;p



#153 OFFLINE   PiotrAS85

PiotrAS85

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 346 postów
    • Time Online: 8d 1g 6m 45s

Napisany 04 lutego 2015 - 21:37

co tam słychać w temacie>?kiedy jeździmy tym małym potworkiem>?jak progres z pracami?



#154 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 17 maja 2015 - 12:28

Mam nadzieje że nikt nie będzie krzyczał za wyciągnięcie tak starego tematu ale czas ruszyć dalej hehe. Dziś została podjęta próba ogarnięcia elektryki, no i ciężko. Sytuacja wygląda następująco:
cbcd4f028bdbdb13med.jpg
Kostka łącząca wiązke kabinową z silnikową, fiata punto. Od strony kabiny przewody grube pomarańczowy-rozdziela sie na puszke immo i stacyjkę
Czerwony do przekaźnika który jest niżej i z przekaźnika do stacyjki
f21ccc215607bfafmed.jpg
Brązowy z białym paskiem, przechodzi przez puszkę bezpieczników, zmienia kolor i leci do pająka przy kierownicy.
Do tego mam 5 cienkich przewodów (niebieski, niebiesko czerwony, szary z żółtym, szary z białym szary z czarnym) Wszystkie lecą do kostki przy liczniku.
Ostatni cienki bialo biebieski kabel nie ma przedłużenia w wiązce silnika, idzie też od licznika.

Prosze o proste rozpisanie jaki kolor z wiązki kabinowej punto z jakim w 126p. Jestem zielony z elektryki dlatego milo by bylo gdyby ktos 'pokazal wszystko palcem'



#155 OFFLINE   paulo850

paulo850

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 5g 17m 45s

Napisany 19 sierpnia 2016 - 12:25

Mam nadzieje że nikt nie będzie krzyczał za wyciągnięcie tak starego tematu ale czas ruszyć dalej hehe. Dziś została podjęta próba ogarnięcia elektryki, no i ciężko. Sytuacja wygląda następująco:
cbcd4f028bdbdb13med.jpg
Kostka łącząca wiązke kabinową z silnikową, fiata punto. Od strony kabiny przewody grube pomarańczowy-rozdziela sie na puszke immo i stacyjkę
Czerwony do przekaźnika który jest niżej i z przekaźnika do stacyjki
f21ccc215607bfafmed.jpg
Brązowy z białym paskiem, przechodzi przez puszkę bezpieczników, zmienia kolor i leci do pająka przy kierownicy.
Do tego mam 5 cienkich przewodów (niebieski, niebiesko czerwony, szary z żółtym, szary z białym szary z czarnym) Wszystkie lecą do kostki przy liczniku.
Ostatni cienki bialo biebieski kabel nie ma przedłużenia w wiązce silnika, idzie też od licznika.

Prosze o proste rozpisanie jaki kolor z wiązki kabinowej punto z jakim w 126p. Jestem zielony z elektryki dlatego milo by bylo gdyby ktos 'pokazal wszystko palcem'










IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.