Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czarna Bestyja Project :)


431 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 30 stycznia 2010 - 16:54

sercio_20co to za genialny pomysł :?: .Co do swapa niestety jak ciężko ci odłożyć na pas itp to niestety swapa nie zrobisz bo jest to naprawde droga żecz żeby było dobrze zrobione :? .Chyba że zaoszczędzisz większą kase to może ci się udać ale watpie patrząc np na podejście do pasa przedniego.

#82 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 30 stycznia 2010 - 17:32

Stary jak sie cieplo zrobi to dorwe jaka lepiej platna robote to kasa bedzie. A moj pomysl jest taki ze jak zrobie tego swapa to wytne tam wlot i juz nie bedzie wgiecia :devil:

#83 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 30 stycznia 2010 - 18:23

Zależy jaki duży będziesz ten wlot robił choć ja dla świętego spokoju dał bym nowy pas i go polakierował.Bo może wyjść tak że zrobisz wlot i dalej będzie widać :? .Chyba że chcesz taki byszy wlocik no to wtedy spoko.Pokaż jak wygląda teraz po regulacji maski bo jestem ciekawy jak to wygląda teraz z tym błotnikiem :)

#84 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 30 stycznia 2010 - 18:50

cale G dala ta regulacja ;s moze z 0.3cm poszla blizej blotnika.A w dupie mam!! :ass: jak bede swapowal go to kupie pas i blotnik i zmienie od razu i musi byc juz gitara;]
Dodany obrazek
Taki bad look by mi pasowal :D

#85 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 30 stycznia 2010 - 20:05

No jest coś nie tak nie da się ukryć szkoda że tego przed malowaniem nie zauważyłeś :(

#86 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 30 stycznia 2010 - 20:13

a zebys kurde wiedzial ;s na szpachli zupelnie nie miales nawet najmniejszego wrazenia ze pas krzywy albo cus. ;s

#87 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 30 stycznia 2010 - 20:18

Jak wytniesz ten wlot to dopiero tynk ci odleci. Bierzesz 120 zl kupujesz nowy pas nastepnie go wstawiasz i lakierujesz... oczywiscie byloby taniej wstawic go przed malowaniem ale chciales taniej szpachlowac to masz teraz drozej to poprawic.
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#88 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 30 stycznia 2010 - 20:20

Bilodokładnie o tym samym pomyślałem że podczas cięcia będa jaja :P

#89 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 30 stycznia 2010 - 21:04

no macie racje chlopaki:) tego nie wziolem pod uwage. trzeba bedzie wymienic. bylem durny i posluchalem brata bo mi radzil zeby to szpachlowac a nie kupowac nowica pas ;/

#90 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 30 stycznia 2010 - 21:08

sercio_20 ja też chciałem łatać stary pas ale przyszedłem po rozum do głowy i zakupiłem nowy.Narazie tak jezdzij ale jak będziesz swapować musowo będzie trzeba go zmienić

#91 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 30 stycznia 2010 - 21:25

to to juz nawet nie ma co gadac. to bedzie chyba pierwsza rzecz ktora kupie;p

#92 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 31 stycznia 2010 - 00:03

U mnie pas miodzio wyglądał puki czegoś nie zauważyłem... byłem w kanale i się spojrzałem na pas zobaczyłem taki ala prześwit w lakierze :shock: złapałem klucza i przywaliłem w to klucz wpadł do środka po oględzinach zauważyłem że musiało tam rozsadzić jakiś AKU i cały kwas przeżarł mi wzmocnienia pasa przedniego na dole pas przedni i kawałek pasa wewnętrznego ...wew dostanie łatkę a pas przedni będzie atakowany w tym tygodniu może a jutro przyjedzie do mnie nowy pas :)

PS : pewnie nażłopałem tu błędów a wiec sorry bo właśnie formata zrobiłem na kompie i mozilli nie mam :roll:

#93 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 31 stycznia 2010 - 11:00

no musisz cos z tym zrobic napewno. Zaraz po malowaniu jak zauwazylem ten pas to mnie tak nie razil ale teraz po waszych komentarzach i wielu waszych radach zauwazylem ze nie wszystkiego sie dopatrzylem i chwala wam za to :) Ale to pojdzie na drugi ogien razem z przerobkami hampli i podwozia przed swapowaniem xD Wczoraj co nieco jezdzilem i chyba mi sie jakies lozysko w skrzyni wysypalo bo zgrycholi cholernie jak rusze;s na szczescie u kumpla juz sie sklada skrzynia z malacza 2000r. w perfekt stanie :)

#94 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 31 stycznia 2010 - 12:42

Podczas tego remontu wymieniłeś wszystko co konieczne myśle tu o takim przeglądzie z mechaniki itp.Bo jak już się rozbiera samochód to warto wymienić zuzyte elementy kosztuje to czasem grosze ale potem zaoszczędza dużo problemów i nerwów :)

#95 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 31 stycznia 2010 - 18:06

poprowie jeszcze w przyszlosci blacharke i bedzie juz sweet. Silnik raz ze pali na dyg nawet na ostrym mrozie a dwa to cyka rowno i cichutko wiec sie juz go nie czepiam(poza regulacjami co jakis czas oczywiscie xD)

#96 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 31 stycznia 2010 - 18:14

A zawias przejrzałeś hamulce i tego typu rzeczy :?:

#97 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 31 stycznia 2010 - 19:00

jezeli o hample to szczeki sa spoko. kupilem nowe cylinderki i plyn. Resor jest gites. zreszta na wiosne bedzie konserwacja wiec jeszcze moze wtedy cos sie znajdzie do podremontowania;] a tak jeszcze ze wspomne o glebie. Stasiu126p mowil zeby spilowac podstawki i tylne amorki. i tu moje pytanie tyle amorki sa krotsze niz przodnie :?:

#98 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 stycznia 2010 - 20:16

tak sa krótsze
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#99 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 31 stycznia 2010 - 20:23

spoko:) chyba nie bede juz klepal resora posadze go tylko na podstawkach i amorkach. mysle ze to bedzie najbardziej optymalne rozwiazanie biorac pod uwage komfort, bezpieczenstwo i bezawaryjnosc.

#100 OFFLINE   kaszel1510

kaszel1510

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 247 postów
    • :

Napisany 01 lutego 2010 - 16:37

No można tak zrobić zależnie na jakim obniżeniu ci zależy najlepiej zrobić podstawki wsadzić amorki i stwierdzić czy pasuje czy za wysoko w razie potrzeby zawsze można lekko sklepać resor :)








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.