Tuleja wału
#9 Gość_Demon126p_*
Napisany 01 sierpnia 2009 - 11:38
Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe sprzęgła to ja nic nie musiałem przerabiać oryginalna maluchowska pasuje. Zbudowałem 2 swapy jeden mój z silnikiem Tavri a drugi Nowaczka z silnikiem punta i nic nie zmieniałem na tym wałku
Majster tylko Nowaczek już tam miał tulejkę robiona przez sebcyc'a
#12 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2009 - 20:34
Buhhhhhhh
Dziurka na wałek w silnik od 1.0, 1.1. 1.2 FIRE ma średnice 16mm
A wałek 12 (skrzynia od boba )
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#14 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2009 - 01:40
nie chodzi tutaj o to, żeby dać tulejkę na podporę wału po której suwa się łożysko, tylko o dorobienie tulejki w którą wejdzie koniec wałka sprzęgłowego. Tulejka ta ma za zadanie zmniejszyć luz między otworem w wale korbowym a właśnie tym wałkiem sprzęgłowym, żeby po wciśnięciu sprzęgła tarcza i docisk pracowały w jednej osi.
#17 Gość_Nowaczek_*
Napisany 17 sierpnia 2009 - 00:35
a drugi Nowaczka z silnikiem punta i nic nie zmieniałem na tym wałku
no nie wiem czy to mozna nazwac zbudowaniem belki nie wspawywałes a zbudowanie swapa mozna nazwac wyjecie z jednego wsadzenie w drugi to wielkie mi mecyje ostatnio sam zrobiłem to samo a zajebistym mechanikiem nie jestem i normalnie tulejka jest wbita w silnik pierdolita głupoty strasznie a co do swapa tavri zbudował go Kwiatek i Bracia ty sie podobno tylko patrzyłas ehhhhh no coment OMG
#18 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2009 - 12:41
Jeśli tak by było naprawdę to bym gówno miał nie swapa ty zresztą też...no nie wiem czy to mozna nazwac zbudowaniem belki nie wspawywałes a zbudowanie swapa mozna nazwac wyjecie z jednego wsadzenie w drugi to wielkie mi mecyje ostatnio sam zrobiłem to samo a zajebistym mechanikiem nie jestem i normalnie tulejka jest wbita w silnik pierdolita głupoty strasznie a co do swapa tavri zbudował go Kwiatek i Bracia ty sie podobno tylko patrzyłas ehhhhh no coment OMG
A co do tulejki to napisałem wcześniej że: "Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe..." a nie o tulejce wbijanej w kolo zamachowe a to spora różnica wynikła z niezrozumienia i niezbyt dokładnego opisu problemu
#19 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 14:13
w koło zamachowe się nic nie wbija tylko w wałJeśli tak by było naprawdę to bym gówno miał nie swapa ty zresztą też...
A co do tulejki to napisałem wcześniej że: "Jeśli chodzi ci o tulejkę prowadzącą łożysko oporowe..." a nie o tulejce wbijanej w kolo zamachowe a to spora różnica wynikła z niezrozumienia i niezbyt dokładnego opisu problemu
a jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to się nie wypowiadaj baranie
kolega "Ekjonar" wyraźnie napisał że chodzi mu o tulejkę do wału
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
oring panewki głównej wału korbowego, gdzie przychodzi? |
Mechanika | WestCoast |
|
|
|
pierścień dystansowy wału |
Mechanika | Cewka |
|
|
|
Szlif wału, panewek itp.. |
Mechanika | Yanke$ |
|
|
|
montaz półosi i wymiana uszczelniacza wału |
Mechanika | Damcyk |
|
|
|
tuleja metalowa zamiast gumowej |
Mechanika | lutek |
|
|