Skocz do zawartości


Zdjęcie

montaz półosi i wymiana uszczelniacza wału


1 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Damcyk

Damcyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 165 postów
    • Time Online: 1d 11g 15m 32s

Napisany 07 września 2013 - 12:01

Mam mały problem leci olej ze skrzyni, kupiłem manżety i cacy ale mam fazki na półosiach wiec muszę kupić nowe (to ze ich niema to inna sprawa) ale do sedna, jak mam to zrobić wyjąc cały silnik ze skrzynia czy sam silnik?? moje drugie pytanie to czy kupując nowe pół osie muszę jeszcze zapinki do nich kupować jakieś, bo mi się wydaje że jakieś są ale pewien nie jestem?? mam uszczelniacz do wału korbowego i manżety i czekam na decyzje w sprawie pół osi czy coś jeszcze musi być oprócz tych części i oleju tym . Czy przy wymianie uszczelniacza wału muszę olej spuścić z silnika??

#2 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 07 września 2013 - 12:44

Trzeba wyjąć skrzynię biegów. Rozpołowić a dokładniej dostać się do układu różnicowego

Please Login or Register to see this Hidden Content


Następnie rozkręcić chyba 6 lub 8 śrub na klucz 13mm. Zejdzie Ci wtedy koło talerzowe. Następnie rozpoławiasz kosz i zmieniasz półosie. Kolejność złożenia jak wcześniej. Przy wymianie uszczelniacza nie trzeba spuszczać oleju. Natomiast z skrzyni biegów trzeba go wylać i nie zaszkodzi zalać świeżym



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.