kaszlak's junkyard
Started By
kaszlak_maniak
, 17 wrz 2008 23:05
276 odpowiedzi na ten temat
#24 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 18:54
No malowanie jest identyczne, ale ja zamiast plastiku chcę chrom. ;]
EDIT:
Zastanawiam się nad zakupem takiego oto alarmu+centralnego zamka:
http://moto.allegro...._uderzenia.html
Centralny miałby oczywiście być tylko bajerem, ale bardziej chodzi mi o alarm, czy ktoś kupował już takie lub podobne w tym przedziale cenowym i jeśli tak to czy może się wypowiedzieć o jakości tego wyrobu?
Mój samochód stoi na ulicy przed blokiem, a mój tata mówi, że ostatnio coraz więcej osób zagląda z zaciekawieniem do środka, więc powiedział, że mam poszukać jakiego dość dobrego alarmu w necie i taki se założyć. Co myślicie na ten temat?
EDIT2:
Złożyłem dzisiaj dolot do kupy. Szkoda, że zapomniałem zrobić fotek pokrywy, gdy była na zewnątrz. Moje pierwsze wrażenie z jazdy testowej - jest odrobinę lepiej.
Kilka fotek:
Moje ekhmmmm... mało profesjonalne zamocowanie butelki do której wsadziłem odmę. Ale to tylko na jazdę testową. Jutro poszukam dłuższego przewodu i zamocuję lepszą butelkę po drugiej stronie filtra i na bardziej pewne mocowanie. ;P
A więc moje wrażenia po poprawieniu (mam nadzieję, że go poprawiłem a nie zjebałem) dolotu: samochód jakby lepiej przyspieszał, choć chyba nie jest to to, czego się spodziewałem, poza tym też wydaje mi się, że wkręca się minimalnie na wyższe obroty. Może przydałoby się co nieco przy gaźniku teraz pokręcić, by efekt był bardziej widoczny... Dobrze by było, gdyby ktoś sypnął radą. Pojawił się też efekt dźwiękowy w postaci charakterystycznego buczenia słyszalnego bardzo dobrze podczas przyspieszania. Nie wiem czy to dobrze czy źle, w każdym razie daje mi do zrozumienia, że w silniku jednak coś się zmieniło.
Przy okazji kilka fotek (tak tak wiem, nie mam czasu go umyć)
I mój piękny używany tłumik za 10zł
EDIT:
Zastanawiam się nad zakupem takiego oto alarmu+centralnego zamka:
http://moto.allegro...._uderzenia.html
Centralny miałby oczywiście być tylko bajerem, ale bardziej chodzi mi o alarm, czy ktoś kupował już takie lub podobne w tym przedziale cenowym i jeśli tak to czy może się wypowiedzieć o jakości tego wyrobu?
Mój samochód stoi na ulicy przed blokiem, a mój tata mówi, że ostatnio coraz więcej osób zagląda z zaciekawieniem do środka, więc powiedział, że mam poszukać jakiego dość dobrego alarmu w necie i taki se założyć. Co myślicie na ten temat?
EDIT2:
Złożyłem dzisiaj dolot do kupy. Szkoda, że zapomniałem zrobić fotek pokrywy, gdy była na zewnątrz. Moje pierwsze wrażenie z jazdy testowej - jest odrobinę lepiej.
Kilka fotek:
Moje ekhmmmm... mało profesjonalne zamocowanie butelki do której wsadziłem odmę. Ale to tylko na jazdę testową. Jutro poszukam dłuższego przewodu i zamocuję lepszą butelkę po drugiej stronie filtra i na bardziej pewne mocowanie. ;P
A więc moje wrażenia po poprawieniu (mam nadzieję, że go poprawiłem a nie zjebałem) dolotu: samochód jakby lepiej przyspieszał, choć chyba nie jest to to, czego się spodziewałem, poza tym też wydaje mi się, że wkręca się minimalnie na wyższe obroty. Może przydałoby się co nieco przy gaźniku teraz pokręcić, by efekt był bardziej widoczny... Dobrze by było, gdyby ktoś sypnął radą. Pojawił się też efekt dźwiękowy w postaci charakterystycznego buczenia słyszalnego bardzo dobrze podczas przyspieszania. Nie wiem czy to dobrze czy źle, w każdym razie daje mi do zrozumienia, że w silniku jednak coś się zmieniło.
Przy okazji kilka fotek (tak tak wiem, nie mam czasu go umyć)
I mój piękny używany tłumik za 10zł
#25 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 19:00
Co myślicie na ten temat? Wink
sam zabieram się do kupna, ale na razie zeszło to na boczny plan, ale jeżeli miałbym kupić to też wybrałbym Stiga, wiem że napewno kilka osób z Terytorium (nie pamiętam dokładnie kto) ma taki alarm i jest z niego zadowolona.
#29 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 19:27
O tym alarmie to ja już dawno zapomniałem. Chciałem tylko co nieco o tym dolocie napisać.
Oj tam wstydził się - to było tylko na przejazd, żeby zobaczyć jak to wszystko w ogóle chodzi - JUTRO będzie już zamocowane tak jak się należy. Po prostu spieszyłem się, bo już się ciemno robiło, wypróbować chciałem, a garażu się jeszcze nie dorobiłem, żeby jednego dnia zrobić to jak trzeba...
Stary, ja bym się wstydził tą izolację pokazywać, mimo że zrobione jest tak tylko do testów... Neutral
Oj tam wstydził się - to było tylko na przejazd, żeby zobaczyć jak to wszystko w ogóle chodzi - JUTRO będzie już zamocowane tak jak się należy. Po prostu spieszyłem się, bo już się ciemno robiło, wypróbować chciałem, a garażu się jeszcze nie dorobiłem, żeby jednego dnia zrobić to jak trzeba...
#33 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:00
Ona daje drastycznie dramatyczny wygląd komory silnika.
#34 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:00
To, że do dolotu nie dostają się opary oleju i sam olej (dzięki temu nie syfi filtra) i gorące powietrze (ponoć przez nie gorsze jest spalanie, nie znam się tak na tym, ale skoro tak mówią to widocznie tak jest).
EDIT:
Oj już się nie czepiaj, to było tylko DO TESTU, jutro zamontuję inaczej...
EDIT:
Ona daje drastycznie dramatyczny wygląd komory silnika.
Oj już się nie czepiaj, to było tylko DO TESTU, jutro zamontuję inaczej...
#36 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:15
Do zbierania "plciowin" silnika
#37 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:22
Więc tak, jak już pisałem wcześniej coś tam niby daje. Samochód rozpędza się nieco szybciej i mam wrażenie, że mogę go wkręcić na nieco wyższe obroty niż przed przeróbką. Ale mimo wszystko przynajmniej w moim przypadku nie jest to jakiś cudowny przyrost mocy. Może to kwestia regulacji, a może po prostu coś spierdoliłem. W każdym razie poza delikatnym polepszeniem osiągów dostałem w prezencie efekt dźwiękowy w postaci charakterystycznego buczenia podczas przyspieszania.
W sumie silnika też nie mam specjalnie dłubanego:
- głowica poszła w dół jakieś niecałe 3mm
- kanały dolotowe polerowane
- tłumik, ponoć wupex ts
- no i ten dolot
Reszta nietknięta. Może teraz jest kwestia, by to wszystko wyregulować, a może trzeba dłubać dalej, by było lepiej... Teraz będę myślał, by zrobić co nieco z gaźnikiem.
W sumie silnika też nie mam specjalnie dłubanego:
- głowica poszła w dół jakieś niecałe 3mm
- kanały dolotowe polerowane
- tłumik, ponoć wupex ts
- no i ten dolot
Reszta nietknięta. Może teraz jest kwestia, by to wszystko wyregulować, a może trzeba dłubać dalej, by było lepiej... Teraz będę myślał, by zrobić co nieco z gaźnikiem.
#38 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:24
Przestaw seryjny wałek rozrządu "w górę". Polepszy się.
I regulacje.
Gaźnik, zapłon. A wymiany to standardowe - świece, kable.
I regulacje.
Gaźnik, zapłon. A wymiany to standardowe - świece, kable.
#40 OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 21:25
Nie. Często w pełni pusty wydech dusi silnik. On tylko brzmi super i się wydaje, że auto "idzie". Ale to nie zawsze jest prawda.