Skocz do zawartości


Ładowanie


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 marca 2007 - 15:52

Szukałem i szukałem.Nie było takiego tematu jeszcze.

Mam nastepujacy problem:
-ładowanie na aku : brak
-ładowanie na alternatorze : 13.80V

Łoso hozi???

#2 OFFLINE   Exodos

Exodos

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 59 postów
    • :

Napisany 06 marca 2007 - 16:33

Regulator napięcia, miałem to samo, po wymianie jak ręką odjął.

#3 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 06 marca 2007 - 18:54

Prosta sprawa... :lol: Najczęściej urywa sie przewód łączący alternator z rozrusznikem. Czełso urywa sie przy rozuszniku.

#4 OFFLINE   Kjub

Kjub

    Master

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów

Napisany 06 marca 2007 - 18:56

wtedy by nie kręcił :roll:
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 06 marca 2007 - 19:21

bedzie krecił, bo nie urywa sie przewod od aku do rozurusznika, tylko od alternatora do rozrusznika

#6 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 06 marca 2007 - 19:23

Prosta sprawa... Najczęściej urywa sie przewód łączący alternator z rozrusznikem. Czełso urywa sie przy rozuszniku.


Tu bym na początek sprawdził.

wtedy by nie kręcił


Jak to nie. Przecież przy kręceniu bierze prąd z aku.

#7 OFFLINE   Kjub

Kjub

    Master

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów

Napisany 06 marca 2007 - 19:26

pomyliło mi się :P chodzilo mi o kabel roz-aku :lol:
Dodany obrazek

#8 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 marca 2007 - 20:25

Ale fachowcy jesteście.
Żaden z was nie trafił.Teoretycy sami w morde...

Okazało sie że jedna ze szczoteksie zablokowała i nie wychodziła.Umyłem w benzynce,skręciłem i bangla :twisted:

#9 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1 058 postów
    • Time Online: 7g 51m 37s

Napisany 06 marca 2007 - 20:35

ale napisałes że na alternatoże jest 13.80v to jagby sie zablokowała szczotka to by było takie napieciejak na akumulatorze bez ładowania

#10 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 06 marca 2007 - 20:39

ale napisałes że na alternatoże jest 13v to jagby sie zablokowała szczotka to by niebyło napiecia wogule...!!!


A nawet jakby jakimś cudem się pojawiało ładowanie to było by takie same jak mierzone przy aku.

#11 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 marca 2007 - 21:13

To bardzo ciekawe,bo na aku miałem stałe 12.50V i nawet przy kręceniu na wysokich silnika nic nie zmieniało.Na altku dochodziło do 13.80V i lipa.
Zmiana regulatora nastapiła i jaki efekt??To samo nic sie nie zmieniło sie.
Podciągnąłem pasek klinowy i nagle zmiana,ale bez rewelacji.13.00 na aku i nadal 13.80 na altku.Pasek musze poluzowac ,bo znowu strzeli koło pasowe.
Dopiero umycie i rozri=uszanie szczotek dało pozytywny efekt.

#12 OFFLINE   maly187

maly187

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 73 postów
    • :

Napisany 07 marca 2007 - 06:43

no to gratulacje ze ruszyłes głowa i sam sie zabrałes do roboty my jestesmy tutaj po to zeby ci nasunac pewne opcje co moglo walna a nie teoretykami w morde misia ale jak ci sie nie podoba tyo zawsze możesz isc po porade do mechanika on bedzie "widział" i zrobi ale cie skasuje za przyjemnosc a my tylko jestesmy na etapie tego jak ty to opiszesz wiec kolego drogi sznuj to co masz :)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.