SZARACZEK by PORTHOS (strona 12-13, KJS Przeworsk)
Started By
Porthos
, 24 wrz 2006 18:17
274 odpowiedzi na ten temat
#65 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 20:13
START budowy LAJTA II :
w końcu mniej/więcej skompletowałem/dorobiłem częsci do silnika:
Głowica:
- 4,5 mm
-zmodyfikowana komora spalania
-zawory dolotowe 36mm nimonic (25% lżejsze od zaworów cc 700)
-zawory wydechowe Paradowscy
-obrobione kanały, prowadnice
-oszpilkowana
Wałek rozrządu:
-robiony na zamówienie
-nowe szklani
-nowy rozrząd
Gaźnik:
-zomdyfikowana przepustnica, gardziel, dyfuzor
-dobrane odpowiednie dysze
Koło zamachowe:
-waga 4,5 kg
Cylindry :
-III szlif
Tłoki:
-odciążone
-frezy na zawory
pierścienie:
-chromowe
sworznie tłokowe :
-odciążone
korbowody:
-wyważone, odciązone (waga 360g)
Wydech:
-breda Speeder
Inne :
-aluminiowe osłony popychaczy
-większe koło pasowe (docelowo, obecnie seria)
-dolot lejek (obecnie seria)
-sprzęgło fiat 126p bis
btw. Weźcie się uspokujcie z tym porównywaniem Pachonia i Speedera- budowa jest podobna, rury wchodzą do puszki identycznie jak w bredzie - różnice to uproszczenie w budowie podyktowane obnizeniem kosztów....ryczy bardzo podobnie ...a na testy porównawcze przyjdzie czas
w końcu mniej/więcej skompletowałem/dorobiłem częsci do silnika:
Głowica:
- 4,5 mm
-zmodyfikowana komora spalania
-zawory dolotowe 36mm nimonic (25% lżejsze od zaworów cc 700)
-zawory wydechowe Paradowscy
-obrobione kanały, prowadnice
-oszpilkowana
Wałek rozrządu:
-robiony na zamówienie
-nowe szklani
-nowy rozrząd
Gaźnik:
-zomdyfikowana przepustnica, gardziel, dyfuzor
-dobrane odpowiednie dysze
Koło zamachowe:
-waga 4,5 kg
Cylindry :
-III szlif
Tłoki:
-odciążone
-frezy na zawory
pierścienie:
-chromowe
sworznie tłokowe :
-odciążone
korbowody:
-wyważone, odciązone (waga 360g)
Wydech:
-breda Speeder
Inne :
-aluminiowe osłony popychaczy
-większe koło pasowe (docelowo, obecnie seria)
-dolot lejek (obecnie seria)
-sprzęgło fiat 126p bis
btw. Weźcie się uspokujcie z tym porównywaniem Pachonia i Speedera- budowa jest podobna, rury wchodzą do puszki identycznie jak w bredzie - różnice to uproszczenie w budowie podyktowane obnizeniem kosztów....ryczy bardzo podobnie ...a na testy porównawcze przyjdzie czas
#66 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 20:33
dokładnie rurki w michaelu wchodzą osobno są różnej długości i pod odpowiednim katem wygiete
a reszta tak jak Porthos powiedział to ułatwienia zwiazane z seryjna produkcja
a reszta tak jak Porthos powiedział to ułatwienia zwiazane z seryjna produkcja
#68 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 23:19
no coz, widzialem dzis to wszystko na oczy.
pikna robota wszystko tak czysciutkie, ze (jak to Seba powiedzial) mozna skladac bez rekawiczek, a rece i tak beda czyste
profesjonalna robota, nie na pale, wszystko pomyslane, dobrze dobrane.
ojj, silniczek bedzie na prawdee KONKRET
a co do Spedera - ryczy jak 150!!
pikna robota wszystko tak czysciutkie, ze (jak to Seba powiedzial) mozna skladac bez rekawiczek, a rece i tak beda czyste
profesjonalna robota, nie na pale, wszystko pomyslane, dobrze dobrane.
ojj, silniczek bedzie na prawdee KONKRET
a co do Spedera - ryczy jak 150!!
#76 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 11:34
hehe fajnie to wyglada ale sadzac po wypowiedziach ktorzy znaja Porthosa to tak samo bedzie jezdzic gratuluje zapalu i czekam na efekty
pewnie nowy silnik badzie ladnie wygladal wiec wypoleruj ta rurke od 600 tki
jakby co sluze rada w tym zakresie
pewnie nowy silnik badzie ladnie wygladal wiec wypoleruj ta rurke od 600 tki
jakby co sluze rada w tym zakresie
#78 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 11:42
Panowie i Panie...spokojnie, to zwykły maluchowski silniczek, taki troche mocniejszy Lajt, nic więcej
na razie silniczek dostanie używane obudowy, ale z czasem i o wygląd się zadba
hehe fajnie to wyglada ale sadzac po wypowiedziach ktorzy znaja Porthosa to tak samo bedzie jezdzic gratuluje zapalu i czekam na efekty
pewnie nowy silnik badzie ladnie wygladal wiec wypoleruj ta rurke od 600 tki
jakby co sluze rada w tym zakresie
na razie silniczek dostanie używane obudowy, ale z czasem i o wygląd się zadba