SZARACZEK by PORTHOS (strona 12-13, KJS Przeworsk)
Started By
Porthos
, 24 wrz 2006 18:17
274 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 22:20
...no Sebus...to chyba byl Twoj rekord...czy moze sie myle?? Jaki juz 600GT zlozone to teraz czekam na efekty w skladaniu SEMI :D Wpadne w sobotke powspierac Cie troszke Z tego co wiem to i Scandal ma sie pojawic.
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...
#22 OFFLINE
Napisany 29 września 2006 - 07:57
Porthos niechcialbys jednego silnika odstapic przydal by mi sie na baze do A gr,
A tak sero to malca masz gitarka chodzi ladnie stan igla tylko pozazdroscic, a kiedy jakas rajdowka ?? Czyzby Pan Porthos juz zrezygnowal z tego sportu zalozyl cieple kapcioszki i usiadl przed ... kolejynm silnikiem w garazu :P:P
Pozdro Seba czekamy na odwiedziny
A tak sero to malca masz gitarka chodzi ladnie stan igla tylko pozazdroscic, a kiedy jakas rajdowka ?? Czyzby Pan Porthos juz zrezygnowal z tego sportu zalozyl cieple kapcioszki i usiadl przed ... kolejynm silnikiem w garazu :P:P
Pozdro Seba czekamy na odwiedziny
#26 OFFLINE
Napisany 29 września 2006 - 13:32
Rajdowanie - choć jestem cienkim driverem, to nigdy nie zrezygnuje z tego klimatu
Szaraczek - jest on malcem bazą którego szukałem od dawna, a ponieważ wszystko powoli zaczyna się układać zrobę wreszcie malca tak jak chciałem - będzie to dopracowany maluch w zdecydowanie rajdowym klimacie, który nie tylko będzie jeździł (jak na 650ccm)...ale również wyglądał przyjemnie dla oka.
Scandal
Przepraszam To dzięki cynkowi od Pawła powstaje 600GT
Jeszcze raz wielkie dzięki !
Szaraczek - jest on malcem bazą którego szukałem od dawna, a ponieważ wszystko powoli zaczyna się układać zrobę wreszcie malca tak jak chciałem - będzie to dopracowany maluch w zdecydowanie rajdowym klimacie, który nie tylko będzie jeździł (jak na 650ccm)...ale również wyglądał przyjemnie dla oka.
Scandal
Przepraszam To dzięki cynkowi od Pawła powstaje 600GT
Jeszcze raz wielkie dzięki !
#30 OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 19:30
600tka powoli dociera się
Zrobiliśmy ze Scandalem małe porównanie i jestem dobrej myśli co do 600GT - po dotarciu pewnie spędze jeszcze kupe czasu nad ustawieniami wałka i gaźnika, bo obecnie czuć ze silnik ma jeszcze rezerwe, ale bedzie dobrze
A tak poza tym to cały weekend wraz ze Scandalem i Spikiem spędziliśmy przy dłubaniu w gaźnikach...po wielu testach i miksach autko Scandala ma znowu dobry gaźnik
Zrobiliśmy ze Scandalem małe porównanie i jestem dobrej myśli co do 600GT - po dotarciu pewnie spędze jeszcze kupe czasu nad ustawieniami wałka i gaźnika, bo obecnie czuć ze silnik ma jeszcze rezerwe, ale bedzie dobrze
A tak poza tym to cały weekend wraz ze Scandalem i Spikiem spędziliśmy przy dłubaniu w gaźnikach...po wielu testach i miksach autko Scandala ma znowu dobry gaźnik
#32 OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 21:42
witam ja ciebie. Jak tam prace nad najmocniejszym motorem. Przyznam ze nie marnujesz czasu, niestety ja nie mam zabardzo czasu ani pieniedzy aby ciagnac dalej moj projekt bo blacharka mnie czeka, ale nie martw sie skonfrontujemy jeszcze nasze koncepcje. Pozdrawiam
#34 OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 22:07
witam ja ciebie. Jak tam prace nad najmocniejszym motorem. Przyznam ze nie marnujesz czasu, niestety ja nie mam zabardzo czasu ani pieniedzy aby ciagnac dalej moj projekt bo blacharka mnie czeka, ale nie martw sie skonfrontujemy jeszcze nasze koncepcje. Pozdrawiam
spoko Phanti, SEMI będzie na końcu, nie ma pospiechu zresztą to nie będzie tak wysilony motor jak twój, więc dostane w 4 litery aż miło
najpierw powalcze z nastawami 600tki, w międzyczasie bede składał LAJTA II...no i jakoś to będzie...
#35 OFFLINE
Napisany 06 października 2006 - 17:39
2006.10.06. - 36245km - uzupełnienie oleju w skrzyni biegów (16zł)
2006.10.07.
ZABEZPIECZANIE
klik to powiększyć zdjęcie
Zabezpieczyłem troche szaraka (przednie nadkola) : w roli głównej WD40, Cynk i Bitex :
KIEROWNICA I NABA
Po zabezpieczaniu wziąłem sie zakierownice i dopasowanie naby :
Po oszlifowaniu i pomalowaniu
A tu efekt końcowy :
A tutaj pare fotek Szaraka na ruskich felgach :
2006.10.07.
ZABEZPIECZANIE
klik to powiększyć zdjęcie
Zabezpieczyłem troche szaraka (przednie nadkola) : w roli głównej WD40, Cynk i Bitex :
KIEROWNICA I NABA
Po zabezpieczaniu wziąłem sie zakierownice i dopasowanie naby :
Po oszlifowaniu i pomalowaniu
A tu efekt końcowy :
A tutaj pare fotek Szaraka na ruskich felgach :
#37 OFFLINE
Napisany 07 października 2006 - 20:11
HE HE...ten chlopak ma talent :D Wszystkie jego decyzje jak najbardziej popieram...na felgach wyglada KOZAKKK, kierka tez fajniusia...troszke przy duza ale kwestia gustu
PORTHOS = zajebiscie przemyslane decyzje :D
...sporo razy juz sie o tym przekonalem
PORTHOS = zajebiscie przemyslane decyzje :D
...sporo razy juz sie o tym przekonalem
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...
#39 OFFLINE
Napisany 07 października 2006 - 20:33
kolor felg jak najbardziej przemyślany...są to felgi Dar00, ale nad kolorem zastanawialismy sie razem długo - jak widać kolorystycznie wszystko nabiera kształtu - jeszcze tylko aluminiowe obramówki drzwi polamować na czarno i będzie naprawde spójnie
Z czasem jak wyjdzie pare pomysłów dojdzie jeszcze pare detali - smaczków
Kierownica - średnica kierownicy jest seryjna - małe kierownice fajnie wygładają, ale sprawdzają się średnio przy ostrej jeździe...ta będzie jeszcze tylko opuszczona na kolumnkie kierownicy i będzie już w 100% dobrze
Wysokość - to ma jeździć, a nie lansować się . Zawias robiony jest tak zeby trzymał zdecydowanie lepiej niż seria, przy jednoczesnym nie martwieniu sie o plomby w zębach
Z czasem jak wyjdzie pare pomysłów dojdzie jeszcze pare detali - smaczków
Kierownica - średnica kierownicy jest seryjna - małe kierownice fajnie wygładają, ale sprawdzają się średnio przy ostrej jeździe...ta będzie jeszcze tylko opuszczona na kolumnkie kierownicy i będzie już w 100% dobrze
Wysokość - to ma jeździć, a nie lansować się . Zawias robiony jest tak zeby trzymał zdecydowanie lepiej niż seria, przy jednoczesnym nie martwieniu sie o plomby w zębach