Witam was chciałem prosić o poradę
Mam w planach zamontować aluminiową miskę abartha 3,5l
i chciałem poznac wasze opinie na ten temat wady jak i zalety
czy do przeróbek typu głowica -3mm,mocno dłubniety gaznik lekkie koło wałek 385 jest sens montowania takiej miski
i jak jest w takim wypadku ze smokiem oleju - chodzi o to czy seryjny da rade zassac olej czy trzeba cos porzezbic?
druga sprawa tyczy się tych aluminiowych osłon popychaczy tych regulowanych ze sprezynami (mam w planach doplanowac głowice 600 do -3,5mm -4,mm) jak wygląda sprawa uszczelniaczy osłon czy pasują oryginalne czy trzeba dorabiac
- słyszałem gdzies ze przy plannie -3,5mm nie trzeba robić frezów na tłokach (prawda to czy jednak trzeba?) i jak sprawa wygląda z laskami popychaczy? (wolę dopytac zeby potem nie było ale chyba trzeba je skrócic)
-jak głowica ma pęknięcia miedzyzaworowe to jest do wymiany czy mozna jakos to naprawic nie wiem splanowac zrównać coś takiego (bo znalazlem nówke głowice 600 kompletną z zaworami i prowadnicami za 400zł )
-mam problem jeszcze bo strasznie bierze mi olej ( to nie są tłoki cylindry pierscienie bo odma i filtr jest czysty przez bagnet nie wypluwa oleju korek tez nowy)
wygląda to tak w pazdzierniku 2016 dałem kolesiom głowice zeby zrobili remont (prowadnice zawory gniazda +plan 3mm) odebrałem okazało sie ze zrobili 1mm po swojemu musiałem doplanowac ale niewazne pojezdziłem troche i było ok teraz od jakichs 3 m-cy jak odpale na zimnym czy lekko rozgrzanym to wylatuje chmura wielka z wydechu i musze na 300km dolewac 0,5l oleju (!!) czy to moze brac olej przez prowadnice i zawory? (głowica robiona w zakładzie remontującym silniki oni to robili zakładali kupowai czesci) czy wiecie moze gdzie mozna dostac takie prowadnice jak są w elegantach ssące z wycięciem na uszczelniacze zaworowe od CC700 ? czy to nie zaszkodzą w głowicy 600? olej jaki jest to 15w40 mineralny lotos wczesniej był 10w40 lany
Z góry dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam