Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chlodnica Swap Central


Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 12 sierpnia 2015 - 20:17

Mam taki problem nie problem. Bardziej rozmyslam nad za i przeciw. 
Dokladnie chodzi mi o to ze mysle nad umiejscowieniem chlodnicy w moim centralu. 
Myslalem na klasycznym miejscem w kole zapasowym lub przy tylnej klapie za silnikiem. 
Rozwizanie nr1 to: 
-wiecej plynu, 
-dluzsza droga do przebycia dla plynu, 
-nieco bardziej dociazaony przod auta, 
-wiecej materialu na przewody. 
Rozwiazanie nr2 to: 
-taka ilosc plynu jaka zaleca producent, 
-mniej skomplikowana konstrukcja i mniej laczen na przewodach, 
-zero eksprymentow ze srednica rur do chlodzenia, 

Jak myslicie? Jakie plusy i minusy maja oba te rozwiazania??

Wszystkie powazne przemyslenia mile widziane :)


Powered by Serek!

Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/

Zapraszam ! :)




Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.