#81 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2015 - 22:11
Zapraszam na https://www.facebook.../126pbyszczepek
#83 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2015 - 10:04
nie ja pierwszy to stosuje i sprawdzone to jest Poza tym z fabrycznej szytwnosci i wytrzymalosci karoserii nie zostanie nic
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#85 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2015 - 18:46
No tak, mam zamiar jezdzic po drogach ale nie rozumiem czego sie obawiasz??
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#86 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2015 - 15:14
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#88 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2015 - 21:27
Bedzie d13b7 na poczatek a na boku w garazu i wolnych chwilach mam zamiar skladac d15z6 + eaton m62
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#89 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 11:10
Czy nie obawiasz się zmiany kąta nachylenia koła podczas pracy zawieszenia góra-dół? Patrząc na długości wahaczy masz ruch o mniejszym promieniu na górze a o większym na dole, czyli jak koło się chowa w nadkolu to robi się negatyw a jak się wysunie to pozytyw. Ja na razie mam podobne rozwiązanie, wygląda tak :
I jest oczywiście o niebo lepiej jak na resorze, bo tam był dramat z kontrolowaniem przodu ale w warunkach bojowych lekkie uciekanie przodu na maksymalnych przechyłach jest odczuwalne.
tu jest filmik z pracy zawieszenia, przy szykanach widać jak koło zmienia kąt pochylenia.
https://www.youtube....h?v=1VD2Dxuw300
#90 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 13:47
Kat zmienia mi sie minimalnie nie az tak jak na filmie. A jak masz mocowane gorne wahacze?? W ori miejscach??
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#91 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 14:02
Tak, ale myślę zrobić szerzej cały przód i wtedy dać dłuższy wahacz górny, zamocować go wyżej i analogicznie wyżej i dalej dać dolny, który chciałbym , żeby był tej samej długości co górny, przynajmniej w SolidEdge tak to wychodzi najbardziej optymalnie.
Mi też kąt zmieniał się minimalnie jak sobie pojeździłem po mieście, na zawodach wyszło to inaczej. Myślałeś już o stabilizatorze? Asfalt ok ale wyboisty beton i szutry średnio, trochę ogranicza niezależność zawieszenia.
#92 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 16:38
Z tego co ja rozumowalem to jak zrobie wahacze jednakowej dlugosci to nie ustawie pozniej kata pochylenia kola a nawet jak ustawie wahacze i tak nie beda mialy tych samych wymiarow bo zwrotnice z poloneza jak przesuniete wzgledem siebie mocowania sworznia gornego i dolnego. Na zwronicach z 126p jest duzo latwiej to ogarnac. Wczesniej mialem wahacz dolny zamontowany zaraz pod belka resora i gorny w ori miejscu. Byla tragedia. Teraz dolny obnizylem a gorny podnioslem i miedzy mocowaniami przy karoserii a mocowaniami przy zwrotnicy mam prawie ze ten sam wymiar. Roznica okolo 0,5cm na minus przy budzie. Jeszcze niczego pewny nie jestem ale jesli to nie zda egzaminu to poprawie co nieco
Jazdy wszystko pokaza
evil1, bump steering nie masz na tej przekladni???
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#94 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2015 - 09:46
No dobrze prawisz, na zwrotce od malca jest dużo łatwiej, ogólnie moim celem jest dojść do sytuacji prawie idealnej, żeby kąt się nie zmieniał, przy skoku zawieszenie, albo będę kombinował z mocowaniami wahaczy i ich względnie równą długością albo przez myśl przeszło zrobienie McPhersona, czyli amor ze zwrotką na sztywno i 1 wahacz dolny, to może być trudniejsze. Bump steering mam ale to jedyny układ kierowniczy, przy którym nadążam kontrować. Na wiosnę spróbuję wstawić krótki magiel od seicento anglika, może pomoże. Przez te parę lat się na tyle przyzwyczaiłem do niedogodności maluchowskiej przekładni, że udaję mi się rallycrossowe a-grupowe autka pogonić tym wynalazkiem
#95 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2015 - 15:58
No mi duzo nie brakuje do tego zeby sie kat nie zminial. Jeszcze cos z tym pomodze pewnie. Mysle ze gorny wahacz musze tyci tyci podniesc przy karoserii. Z McPhersonem mysle ze jest trudniej dojsc do idealu co nie znaczy ze sie nie da
Chyba seicento ze wspomaganiem mialo inne przelozenie na maglu, mniej obrotow kierownica trzeba robic. Pewny nie jestem ale gdzies tak cos mi sie o uszy obilo.
Nikt z nas nie ma fabryki i jakies niedogodnosci zawsze beda, wazne jest zeby kierowca ktory zbudowal auto umial je opanowac i wykorzystac na 100%. Jesli tak jest to projekt mozna uznac za udany
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#96 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2015 - 10:10
Seicento ze wspomą ma 3 obroty od max lewo do prawo, ale jako, że w seicento masz magiel za przednią osią a w maluchu przed osią to lewo będzie prawo. Stąd wpadłem na pomysł z zastosowaniem magla od seicento ze wspomą ale z anglika bo odwracasz go o 180st, tylko paskudnie wieloklin wychodzi bo idealnie celuje w pedał hamulca i jeszcze nie znalazłem rozwiązania.
#97 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2015 - 16:10
Pedal zawsze mozna przerobic Ja z tego co mierzylem to magiel z Civica wpada miedzy sprzeglo a hamulec chyba. No ale tak jak mowisz tylko angol wchodzi w gre A magiel z bisa orientujesz sie moze ile ma obrotow??
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
#99 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2015 - 21:09
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: sercio_20, czerwony, town
My - nasz motoryzacyjny świat →
Teraz My! →
Fiat 126p ELX '00 Modern Style by DżaRozpoczęte przez Dża , 27 lut 2015 elx, dża, maluch, wrocław i 5 więcej... |
|
|